مطلب آزاد
مطلب آزاد

كاربرد ليپوماتيك چيست؟ 

 

ليپوماتيك در اصفهان نسل پيشرفته و تغييريافته ليپوساكشن است كه عوارض آن را به همراه ندارد. در ليپوماتيك، هيچ خبري از ناهمواري‌هاي فاحش در چربي، آسيب شديد به بافت و همچنين، مشكلاتي مثل ريسك بالاي آمبولي وجود ندارد. عمل ليپوماتيك يك عمل زيبايي براي خلاص شدن از چربي هاي اضافي بدن  است. اين عمل در كلينيك داراي مجوز و به صورت سرپايي انجام داده مي شود و نيازي به بيهوشي ندارد. در اين عمل مقدار زيادي چربي را از بدن خارج مي شود.

در گذشته، براي تناسب اندام و رسيدن به رضايت از اندام، بايد روزهاي زيادي را به ورزش كردن اختصاص مي‌داديد و در نهايت، شايد تا حد نسبتا رضايت‌بخشي، به شكل و فرم دل‌خواه در اندام‌تان مي‌رسيديد؛ اما خوشبختانه، اين روزها با معجزه ليپوماتيك، مي‌توانيد جذابيت اندام‌تان را چند برابر كنيد.

كساني كه اين عمل را انجام مي دهند ادعا دارند كاهش سايز با اين عمل براي طولاني مدت ادامه دارد و سلوليت را هم از بين مي برد. جراحي ليپوماتيك چربي ها را به صورت فيزيكي از بين مي برد.

اين چربي ها بدون درد و خونريزي از بدن حذف مي شوند. هدف از اين عمل جراحي تغيير سايز و شكل بدن است. ريكاوري پس از انجام عمل ليپوماتيك نيز ۳ تا ۷ روز است.

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد.  اين مجموعه در كليه زمينه هاي زيبايي ارائه دهنده با كيفيت ترين خدمات در زمينه زيبايي مي باشد. علت نام گذاري اين مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

ما از بروزترين و كم خطرترين روش ها براي هر آنچه شما مي خواهيد استفاده خواهيم كرد.

 

 

چه افرادي كانديد مناسب ليپوماتيك هستند؟

 

افرادي كه مي‌توانند كانديد خوبي براي استفاده از معجزه ليپوماتيك باشند، شامل:

 

  • افرادي كه اضافه وزن زيادي ندارند.
  • افرادي كه چاقي موضعي دارند.
  • افرادي كه دچار ناهمواري چربي و سلوليت هستند.
  • افراد كه بيماري خاصي ندارند.
  • افرادي كه علاقه‌مند به تغيير فرم اندام‌شان هستند.
  • افرادي كه به هر دليلي امكان ورزش و رژيم براي كاهش چربي در ناحيه‌اي خاص ندارند.

 عمل ليپوماتيك در اصفهان چگونه انجام مي شود؟

 

پيكر تراشي با متد ليپوماتيك بيشتر تحت بي حسي موضعي انجام مي شود. با اين حال، اگر اين روش در يك منطقه بزرگتر اعمال شود يا اگر با روش هاي ديگر تركيب شود، بيهوشي عمومي توصيه مي شود.

 

اين روش كم و بيش همان روش ليپوساكشن است. ليپوماتيك براي شكستن سلول هاي چربي از فناوري صوتي، لرزش و تغذيه فراصوت استفاده مي كند. لوله كانولا به داخل بافتهاي چربي وارد مي شود و با حركت چرخشي و لرزش آنها را از بين مي برد.

 

اين حركات نه به عروق آسيب مي رساند و نه به سلول هاي چربي. با استفاده از اين فناوري امكان مكش سلول هاي چربي به طور كامل خالص سازي شده و هيچ آسيبي ندارد. سلول هاي چربي ساكشن شده توسط ليپوماتيك به عنوان ماده پركننده مجدداً قابل استفاده هستند. مي توانند در بعضي قسمت هاي ديگر بدن مانند پستان، لگن، صورت و غيره تزريق شوند.

 

از آنجا كه اين روش با ليپوساكشن متفاوت است، از دست دادن خون و ايجاد زخم در اين روش بسيار اندك است. همچنين زمان بهبودي كمتري لازم است. برخلاف ليپوساكشن، نيازي به بستري شدن در بيمارستان نيست و همانطور كه گفته شد بيمار معمولاً بلافاصله پس از عمل ترخيص مي شود.

قسمت هايي از بدن كه عمل ليپوماتيك را مي تون بروي آن انجام داد عبارتند از : قسمت شكم، كمر، باسن، قفسه سينه، داخل زانوها، لگن، پهلوها،خط گردن و قسمت پايين چانه،ران ها( بيرون و داخل) و بازورها مي باشد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۵:۴۵ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی