مطلب آزاد
مطلب آزاد

  افزايش سرعت سايت

 

با تغيير دقت انسان ها و كاهش آن از ۱۲ ثانيه به ۷ ثانيه، فرصت صاحبين وبسايت ها براي متقاعد كردن كاربران جهت ماندن در سايت كاهش پيدا كرده است و اين امر موجب شده است كه سرعت در سايت هاي وردپرسي بسيار حائز اهميت باشد.

 

يكي از مهمترين معيار موتورهاي جستجو، سرعت سايت مي باشد.

اين موضوع كه ما به محتواي سايت خود اهميت دهيم براي كاربران ما ارزش بالايي دارد؛ اما بايد توجه كنيم كه سايت ما به اندازه كافي به سرعت براي كاربر لود مي شود يا خير؟

تفاوتي ندارد كه ما چه نوع سايتي را مديريت مي‌كنيم، بلكه تنها چيزي كه مهم است سرعت سايت ماست. پس بايد سرعت سايت خود را در اولويت هاي اول قرار دهيم.

يك سايت با سرعت پايين باعث ترك كاربران قبل از بارگذاري كامل آن مي شود. علاوه بر آن موتور هاي جستجو نظير گوگل و... سرعت سايت را يكي از فاكتورهاي مستقيم رتبه بندي وبسايت ها در الگوريتم خود قرار داده اند.

هر قدر سرعت سايت پايين باشد بالطبع رتبه سايت كمتر خواهد بود و كاهش رتبه موجب كاهش ترافيك سايت مي گردد.

پس اگر شما به دنبال ترافيك بازديدكنندگان و درآمد بيشتر از سايت خود هستيد بايد سرعت سايت خود را افزايش دهيد.

 

ما در ادامه مطلب قصد داريم تا شما را با نحوه چك كردن سرعت وبسايت ها و آموزش افزايش سرعت سايت هاي وردپرسي آشنا كنيم.

 

 

نحوه چك كردن سرعت سايت هاي وردپرسي

اگر شما دائما در حال كار با سايت خود هستيد؛ بايد بدانيد كه مرورگر شما به ذخيره سازي آن در فايل هاي كش مي پردازد و سپس بعد از تايپ آدرس آن، شروع به بارگذاري فايل ها از كش خود ميكند. اين كار باعث افزايش سرعت بارگذاري مي شود. اما نبايد فراموش كنيم كه يك كاربر معمولي زماني كه براي اولين بار از سايت ما ديدن مي كند، چنين تجربه اي نخواهد داشت.

علاوه بر آن سرعت بارگذاري سايت براي كاربراني كه از مناطق مختلفي كه از سايت ما بازديد مي‌كنند، متفاوت خواهد بود.

پس پيشنهاد ما به شما تست كردن سرعت سايت خود با استفاده از ابزارهاي آناليز سرعت وب سايت مي باشد.

زماني كه شما سرعت سايت خود را تست كرديد؛ گزارشي مبني بر تست سرعت سايت شما كه شامل پيشنهادهاي متفاوت براي ارتقاء آن مي باشد، دريافت خواهيد كرد.

بسياري از اين پيشنهادات به دانش فني نياز دارد كه اكثر افراد تازه كار از آن بي بهره مي باشند. پس جهت كسب اطلاعات بيشتر و افزايش سرعت سايت با ما همراه باشيد.

 

علت هاي كند بودن سايت هاي وردپرسي

قبل از آنكه به دنبال راهكاري براي افزايش سرعت سايت خود باشيد، بايد بدانيد كه چه عواملي باعث كند شدن سايت شما شده است.

به طور مثال؛ اگر هاست سايت در وضعيت خوبي نباشد و يا به شكل صحيحي پيكربندي نشده باشد، مي تواند باعث كاهش سرعت بارگذاري آن شود.

يكي ديگر از عوامل موثر بر كند بودن يك سايت عدم پيكربندي وردپرس مي باشد. اگر سايت شما از سيستم كش برخوردار نباشد، فشار زيادي بر روي منابع سايت وارد مي شود و در نهايت سايت با سرعتي بسيار كند در مواقع پيك ترافيك روبرو خواهد شد.

يكي از علت هاي سرعت پايين سايت هاي وردپرسي؛ اسكريپت هاي خارجي همچون تبليغات، فونت ها و... مي باشد كه بر روي سرعت سايت و عملكرد آن تاثيري منفي خواهد گذاشت.

از مهمترين عوامل تاثير گذار بر روي سرعت سايت، استفاده از افزونه هاي بد مي باشد. اگر شما از افزونه‌اي با كد نويسي ضعيف بر روي سايت خود استفاده كنيد؛ حتماً دچار كاهش سرعت سايت خواهيد شد.

 

روش هاي افزايش سرعت سايت ورد پرسي

ما در ادامه مطلب قصد داريم تا شما را با راهكارهاي افزايش سرعت سايت وردپرسي آشنا كنيم.

 

استفاده از افزونه هاي افزايش سرعت

از مهم ترين عوامل تاثير گذار افزايش سرعت سايت استفاده از افزونه هاي افزايش سرعت در وردپرس مي باشد.

امروزه با توسعه افزونه هاي مختلف ديگر نياز به هيچ گونه دانش برنامه نويسي براي انجام اين كار نمي باشد و شما با نصب يك افزونه مناسب مي توانيد سرعت سايتتان را به خوبي افزايش دهيد.

 

هاستينگ مناسب

يكي از عوامل تاثير گذار بر افزايش سرعت سايت هاي وردپرس؛ هاستينگ مناسب مي باشد.

زماني كه كاربر وارد وبسايت مي شود و بخشي از منوي سايت را كليك مي كند به آن معنا مي باشد كه از سايت درخواستي دارد. سايت آن درخواست را به سمت سرور ارسال مي كند و سرور آن را با اعمال تغييراتي به ديتابيس منتقل مي كند. در نهايت ديتابيس پاسخ را بررسي كرده و آن را در اختيار سرور قرار مي‌دهد تا سرور آن را به كاربر عرضه كند.

ممكن است براي شما هم اين سوال پيش بيايد كه اگر هاستينگ سايت قوي نباشد ممكن است چه اتفاقي رخ دهد؟

در جواب اين سوال بايد بگوييم كه؛ لود بسيار آهسته، بروز خطا و ارور از مهمترين معضلاتي مي باشد كه سايت با آن مواجه مي‌شود و منجر به خارج شدن كاربر از سايت مي شود.

پس حتماً در انتخاب و خريد هاست خوب دقت كافي را داشته باشيد.

 

استفاده از پلاگين هاي كش

يكي از ساده ترين و بهترين راه هاي بالا بردن سرعت سايت استفاده از افزونه هاي كش وبسايت مي باشد. اين افزونه ها كدها، فايل ها و تصاوير موجود در سايت ها را براي شما بهينه سازي مي كنند.

اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه دانش برنامه نويسي نداريد به شما توصيه مي كنم كه با ما تماس بگيريد تا همكاران ما شما را در اين زمينه راهنمايي فرمايند.

علاوه بر آن مي توانيد از پلاگين هاي وردپرس استفاده كنيد. يكي از مهمترين مزاياي اين پلاگين ها پنل مديريت ساده و كاربردي آن مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۱۱:۱۳ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی