مطلب آزاد
مطلب آزاد

 افزونه All in One SEO

 

يكي از مهم‌ترين مواردي كه باعث پيشرفت و افزايش ورودي سايت مي شود سئو سايت مي باشد.

همانطور كه مي دانيد سئو منجر مي شود كه رتبه وبسايت در جستجوي گوگل و ديگر موتورهاي جستجو بالا رود.

درست است كه وردپرس به صورت پيش فرض براي سئو بهينه سازي شده است؛ اما در كنار تنظيمات پيش فرض آن، تنظيمات زياد ديگري وجود دارد كه باعث مي شود سايت، مورد پسند موتورهاي جستجو قرار گيرد.

يكي از مزيت هاي وردپرس آن است كه براي بهبود هر قابليتي مي توان از يك افزونه كمك گرفت در رابطه با سه و هم شما مي توانيد از افزونه هاي مختلفي همچون All in One SEO براي سئو كردن سايت وردپرس خود استفاده كنيد.

 

افزونه All in One SEO چيست؟

اين افزونه نه تنها يكي از محبوب ترين افزونه هاي بهينه سازي سايت وردپرسي مي باشد بلكه كمك مي كند كه بتوانيد تمام تنظيمات لازم براي بهبود سئو را به راحتي انجام دهيد.

با استفاده از راهنمايي ها پيشنهادها و راهكارهاي مناسب اين افزونه مي توانيد رتبه سئو وبسايت خود را در موتورهاي جستجو بهبود ببخشيد.

افزونه All in One SEO رايگان بوده و به راحتي مي توان از مخزن وردپرس آن را دانلود كرده و با استفاده از راهنماي نصب افزونه آن را بر روي سايت فعال كرد.

اين افزونه به گونه اي طراحي گشته است كه افراد مبتدي بتوانند به راحتي از آن استفاده كنند. در ادامه مطلب قصد داريم كه به آموزش افزونه All in One SEO ، ويژگي‌ هاي افزونه، نحوه عملكرد و تاثير آن بر  سئوي سايت بپردازيم.

 

 

ويژگي هاي افزونه All in One SEO

- سازگاري با تمامي شبكه هاي اجتماعي

- ميزان كردن پيوندهاي پيمايشي

- قابليت اشتراك گذاري مطالب به صورت حرفه‌اي

- پياده سازي تنظيمات ضروري

- ساختن نقشه سايت اختصاصي

- امكان تغيير موردي عناوين

- امكان سئو و بهينه سازي دسته بندي ها

- جلوگيري از ايجاد محتواي تكراري

- پشتيباني از افزونه ووكامرس

- توليد برچسب هاي فرامتني به صورت خودكار

- امكان تغيير فايل

- قابليت سئو و بهينه سازي فيلم ها در سايت

- بهره گيري از نشانه هاي وب متعارف

- دسترسي به پايگاه آموزش و مستندات

- بستن راه ربات هاي مخرب

- سازگاري با ساير افزونه ها

- داراي زبان فارسي

- شاخص سازي هاي امنيتي

- داراي امكانات براي آناليزر گوگل

 

 

نحوه چگونگي نصب افزونه All in One SEO

پس از دريافت افزونه آن را در سايت خود در بخش افزونه ها نصب كنيد.

پس از نصب افزونه آن را فعال كنيد.

بعد از آنكه افزونه فعال شد، منوي جديدي تحت عنوان All in One SEO به پيشخوان وردپرس اضافه مي شود.

بر روي اين منو كليك كرده تا وارد صفحه تنظيمات كلي اين افزونه شويد.

در كنار هر يك از آيتم هاي صفحه تنظيمات، آيكوني به شكل علامت سوال قرار دارد. با كليك بر روي آن، يك پيام راهنما در رابطه با آن آيتم و كاري كه بايد انجام دهيد به شما نشان داده مي شود.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۲۸:۲۳ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی