مطلب آزاد
مطلب آزاد

 افزونه يواست 

 

يكي از بهترين و ساده ترين راه هاي افزايش بازديدكنندگان سايت، افزايش رنك سايت در گوگل و بهينه سازي سئوي سايت مي باشد.

امروزه با داشتن يك سايت وردپرسي به آساني مي توانيد سايت خود را با كمك يك افزونه سئو همانند "يواست" افزايش دهيد و بهترين جايگاه گوگل در صفحه اول را به خود اختصاص دهيد.

 

افزونه Yoast چيست و چه كمكي به ما مي كند؟

يكي از راه هاي بهينه سازي سايت وردپرس استفاده از افزونه yoast مي باشد.

با نصب اين افزونه شما مي توانيد هنگام توليد محتوا شاهد بررسي آن از طرف اين افزونه باشيد.

افزونه يواست مواردي كه از نظر موتورهاي جستجو مهم مي باشد را در محتواي شما بررسي كرده و جهت بهبود محتوا، در انتهاي محتواي شما پيشنهادهايي را ارائه مي دهد.

لازم به ذكر است كه اين پيشنهادات نسبت به تغيير محتوا واكنش نشان داده و كاملاً پويا مي‌باشند.

 

مزاياي استفاده از افزونه Yoast

نصب افزونه يواست با توجه به اين كه سالهاي زيادي است كه در اين زمينه فعاليت مي‌كند و قدرت خود را ثابت نموده است؛ براي افراد تازه كار جهت بهبود و بهينه سازي وبسايت خود لازم و ضروري مي باشد.

افزونه يواست قدرتمندترين و معروف ترين افزونه وردپرس جهت بهبود سئو سايت مي باشد. اين افزونه مانند يك متخصص به شما كمك مي كند تا مانع انجام خطاهايي شويد كه در كاهش امتياز سئو موثر مي باشد.

افزونه يواست به صورت خودكار تغييرات انجام گرفته در آدرس لينك مطالب را تشخيص داده و بازديدكنندگان را به آدرس جديد منتقل مي كند.

يكي ديگر از امكانات هوشمندانه اين افزونه پشتيباني از آناليز زنده و سريع محتواي شما مي باشد. علاوه بر آن راهكار ها و هشدارهاي لازم جهت بهينه سازي محتوا قبل از انتشار آن را به شما ارائه مي دهد.

 

ديگر امكانات افزونه Yoast

- بررسي زير عنوان‌ها و نمايش تعداد كلمات

- كليدي موجود در زير عنوان‌ها

- بهينه سازي محتواي صفحه

- كنترل لينك هاي خارجي

- بهينه كردن صفحات براي Indexing

- تشخيص كلمات كليدي تكراري

- ايجاد نقشه XML

- اشتراك گذاري محتوا در شبكه‌هاي اجتماعي

- بهينه سازي و پيشنهاد كلمات كليدي

- مديريت ريدايركت ها

 

چگونه افزونه yoast را آموزش ببينيم؟

از آنجايي كه افزونه Yoast seo تا اين زمان بهترين افزونه براي وردپرس بوده است، لازم است كه يكسري نكات را در رابطه با اين افزونه فرا بگيريد تا بعدها در سئو سايت خود دچار مشكل نشويد.

همكاران بنده تمام تلاش خود را به كار گرفته‌اند تا در اين دوره به صورت كامل به افزونه يواست yoast  بپردازند و شما را همراهي كنند تا به بهترين شكل ممكن سايت خود را سئو كنيد.

از آنجايي كه تا به حال كمتر كسي به صورت كامل به آموزش اين افزونه پرداخته است؛ شما مي توانيد با مراجعه به لينك زير و دنبال كردن آموزش افزونه يواست yoast از تمام ظرفيت هاي اين افزونه براي سئو كردن بهره مند شويد.

 

شما بعد از يادگيري yoast مي توانيد پايه هاي سئو سايت خود را فراهم كنيد.

در اين آموزش شما مي توانيد تمامي گزينه هاي افزونه را ياد بگيريد و به صورت كاربردي از آنها در جاي مخصوص خود استفاده كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۴۲:۳۰ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی