مطلب آزاد
مطلب آزاد

چگونه يك سايت بزنيم؟

 

سوال بسيار مهمي كه در شروع آموزش طراحي سايت در اصفهان مطرح مي شود آن است كه از كجا بايد شروع كرد ؟ طراحي سايت را مي توان به دو شيوه متفاوت آغاز نماييد نخستين روش ، طراحي سايت بدون هيچ گونه كد نويسي است و دومين روش طراحي با استفاده از كد نويسي مي باشد در بخش بعدي ، انتخاب شما هر يك از اين دو روش كه باشد ، مي توانيد در حوزه هاي متفاوت آن مشغول آموزش ديدن شويد . از جمله اين موارد مي توان به آموزش وردپرس ، آموزش php ، آموزش لاراول ، آموزش css ، آموزش html اشاره كرد كه هر يك داراي نقاط مثبت و منفي مختلفي مي باشند چنانچه در گزينش زمينه جهت آموزش به مشكل برخورديد ، پيشنهاد مي شود كه از مشاوران با تجربه در اين حرفه كمك بگيريد براي طراحي سايت ، نيازي به يادگيري زبان هاي مختلف برنامه نويسي نمي باشد و شما با تنها يادگيري يك زبان مي توانيد در اين حوزه به درآمد مطلوبي دست پيدا كنيد سرعت پيشرفت كسب و كار ها و خدمات آنلاين به گونه اي است كه نياز افراد را به سايت اختصاصي كسب و كارشان افزايش داده است .همين نياز باعث شده تا درآمد شما از اين حرفه ، بالاتر رود با اين اوصاف ، شما با استفاده از آموزش طراحي سايت مي توانيد مهارتي كسب كرده و از آن درآمد كسب نماييد در مورد با طراحي سايت ، خود آموز هاي متفاوتي وجود دارد اما راه برايتان روشن باشد و بدانيد از كجا بايد آغاز كنيد يك طراح سايت مي بايست عناصر بصري همانند انواع رنگ ها ، طرح بندي ، قالب بندي را خلق كند طراح سايت بايد درك مناسبي از اصول طراحي سايت داشته باشد و بايد با چگونگي كار با انواع نرم افزار هاي پايه اي طراحي آشنا باشد در سطح جامعه طراحان سايت و گرافيك معمولا به يك ديد ديده مي شود اين ديدگاه به اين علت است كه به نظر مي رسد هر دو مي بايست از مهارت هاي گرافيكي مطلوبي برخوردار باشند و در نتيجه هر دو از نرم افزار هاي يكساني بهره گيرند اما اين دو حرفه كاملا از هم تفكيك شده مي باشند طراحي سايت نيازمند دانشي بالا تر از يك طراح گرافيك است در طراحي سايت مي بايست مهارت هاي ويژه اي را كسب كنيم .

امروزه منابع متنوعي راجع به آموزش طراحي سايت وجود دارد كه غالبا نياز به پرداخت هزينه اي ندارند و رايگان هستند طراحي سايت از آن دسته از رشته هايي است كه به صورت مداوم در حال پيشرفت است و افراد علاقمند به آن بايد هميشه در حال يادگيري آن باشند از جمله مزاياي اين رشته آن است كه هر بار آموزش هاي جديدي به شما ارائه مي شوند كه بايد ديدگاهي زيبا و گرافيكي به محيط پيرامون خود داشته باشيد براي دستيابي به اين مهارت ، مي بايست به وبلاگ ها و كتاب هاي مختلف مراجعه كنيد و از آن ها ايده بگيريد و هم چنين در انجام كار خود انگيزه لازم را در خود تقويت نماييد جهت متخصص شدن در اين رشته مي بايست تجربه كافي را داشته باشيد تجربه ، عاملي است كه در طول زمان به دست مي آيد پيشنهاد مي شود جهت اولين تجربه كاري خود ، از مشتري سايت نگيريد با اين وجود كه اين مسئله مي توان ايده خوبي باشد اما بهتر است به عنوان اولين تجربه طراحي سايت ، براي خودتان وبسايتي طراحي كنيد اين مورد مي تواند به عنوان نمونه كار براي شما محسوب شود زماني كه براي شخص خودتان كار مي كنيد ، اين امكان هست كه در طول انحام پروژه ، تمركز لازم را نداشته باشيد و يا مابين كار هاي ريز و درشت ، دچار سردرگمي شويد براي آن كه اين مسائل براي شما پيش نيايد ، پيشنهاد مي شود تاريخي جهت راه اندازي سايت تعيين كرده و طبق آن پيش برويد تقويم كاري بسازيد و تمامي كار هاي پروژه را در آن ليست كنيد و براي آن ها برنامه بچينيد در طول مسير ممكن است شاهد مشكلاتي نيز باشيد كه قطعا شما را به يك طراح قوي بدل خواهند كرد اين راه نيازمند صبر و شكيبايي بالايي مي باشد كه ديدگاهي مثبت را طلب ميكند .

چنانچه تصميم داريد در حوزه طراخي سايت آموزش ببينيد ، ورودتان به اين رشته را تبريك ميگوييم مسير انتخابي شما ، راهي است كه به سوي پيشرفت شغلي و درآمدي شما پيش مي رود .

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۰۴:۴۹ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی