مطلب آزاد
مطلب آزاد

آشنا شدن با اصول بهينه سازي سايت 

 

آموزش سئو براي مديران شركت ها و سايت ها بي شك مهمترين و تاثيرگذارترين عامل پيشرفت براي آنان است. براي فراگيري كامل سئو بايد تلاش ويژه اي كرد، شايد به همين دليل است كه سئو سومين شغل پردرآمد ديجيتال ماركتينگ است.

سئو تنها به معناي بهينه سازي سايت براي گوگل نبوده و شامل تمام موتورهاي جستجو ميشود اما بايد بدانيد درايران استفاده از گوگل به مراتب بيشتر از ساير موتورهاي جستجو است بنابراين بايد تمام تمركز ما روي نكات سئو سايت براساس پارامترهاي گوگل باشد.

در شرايط امروزي آموزش سئو  ميتواند به مديران كسب و كارها كمك مي كند مديريت سايت خود را به بهترين شكل انجام داده و فروش خدمات و محصولات خود را افزايش دهند.

سئو چيست؟

سئو SEO نسخه كوتاه شده عبارت Search Engine Optimization است و به معناي بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو است.

به زبان ساده سئو علمي است كه به وسيله آن سايت شما در نتايج موتورهاي جستجوگر مانند گوگل نمايش داده ميشود و ميتوانيد شاهد افزايش ترافيك سايتتان باشيد. علم سئو شامل تكنيك هاي بسيار زياد و جذابي است و نياز به تمرين فراوان و در نتيجه تسلط بر بهينه سازي سايت به صورت سئو داخلي و سئو خارجي دارد.

اگر سايت شما در رتبه هاي اول گوگل قرار گيرد فروش ما بيش از 50 برابر افزايش مي يابد .

هدف اصلي از سئو توجه ويژه به رضايت كاربران از نتايج جستجو است. و گوگل سعي ميكند سايت هايي را در رتبه اول گوگل نمايش دهد كه خواسته كاربران را برآورده مي كند.

براي موفقيت در سئو بايد بيشتر از هر چيز به رضايت كاربران توجه كنيم. رضايت كاربران از سايت و محتواي سايت به عوامل مختلفي بستگي دارد . ادبيات شما، كيفيت محتوا، اطلاعات ارائه شده، نحوه نمايش و ارائه محتوا، سرعت سايت، نمايش صحيح در موبايل، پاسخ گويي به سوالات كاربران و بسياري موارد ديگر در رضايت كاربران تاثير مي گذارد.

چرا سئو در موفقيت كسب و كارها تاثيرگذار است؟

در سال هاي اخير فرهنگ جستجو در ميان تمام مردم دنيا رواج يافته و البته رونق استفاده از تلفن هاي همراه موجب شده ، دسترسي به اطلاعات نسبت به گذشته بسيار سريع و ساده باشد. هم اكنون روزانه ميلياردها جستجو در اينترنت و از طريق گوگل صورت مي گيرد و بسياري از آنها با هدف خريد كالا يا دسترسي به خدمات هستند.

اگر سايت شما جايگاه مناسبي در نتايج جستجوي گوگل داشته باشيد كاربران وارد سايت شما شده و اطلاعات درخواستي خود را از كالا و خدمات شما را دريافت ميكند. و همين فرآيند باعث ميشود ارتباط بيشتري با مردم داشته باشيد و شانس خود را براي تبديل جستجوگران به مشتريان خود افزايش دهيد.

به طور متوسط 32 درصد كاربران دسكتاپ و 24 درصد كاربران موبايل بر روي سايت رتبه يك گوگل كليك ميكنند.

پس از ورد كاربر به سايت فرآيند تبديل كاربر به مشتري آغاز مي شود. حال اگر سايت شما در موبايل نمايش مناسبي نداشته باشد احتمال بسيار زياد از سايت شما خارج شده و وارد سايت ديگري ميشود. رفتار كاربران و رضايت آن ها از نظر موتور جستجوي گوگل بسيار با اهميت است.

در مجموع ميتوان گفت هرچقدر جايگاه بهتري در نتايج جستجو داشته باشيد كاربران بيشتري وارد سايت شما ميشوند و هرچقدر كه سايت شما امكانات بهتري براي كاربران فراهم كرده باشد نرخ تبديل به مشتري افزايش مي يابد.

چرا آموزش سئو براي كسب و كارها مفيد است؟

براي موفقيت در سئو بايد تكنيك ها و استانداردهاي مرتبط اين حوزه را به خوبي بشناسيم و تصميم بگيريم كه برون سپاري سئو كار درستي است يا خير.

  1. سئو سايت ارزان نيست

با توجه به رقابت در فضاي اينترنت معمولا كسب جايگاه در عبارت كلمه كليدي دشوار است. در نتيجه قيمت خدمات سئو هر روز بيشتر از گذشته است.

  1. انتخاب متخصص سئو ساده نيست

انتخاب متخصصين سئو كه در اين حوزه فعاليت ميكنند و بررسي عملكرد آنها براي شما دشوار است. و ممكن است از عباراتي استفاده كنند كه براي شما نا آشناست. ولي اگر دانش كافي داشته باشيد ميتوانيد افراد مناسب را انتخاب كنيد و در زمان و هزينه خود صرفه جويي كنيد.

  1. سئو كلمات كليدي زمان بر است

براي افرادي كه تسلطي در حوزه سئو ندارند درك سئو دشوار است. افراد تصور ميكنند در زمان كوتاه سئو كلمات اتفاق ميافتد در صورتي كه اين تفكر اشتباه است. و بسته به كلمات كليدي انتخاب شده زمان موفقيت نيز متفاوت است و به صبر و تلاش بسياري نياز است.

انواع متفاوت سئو

  • سئو كلاه سفيد  (White Hat Seo)

سئو كلاه سفيد يعني عمليات سئو كاملا قانوني و در چهارچوب قوانين گوگل انجام شود. به اين معني است كه هميشه محتوايي اصولي و مستمر توليد كنيد و منتشر كنيد. و بهتر است آموزش توليد محتواي اصولي را نيز ببينيد. هميشه اين گونه سايتها آينده خوبي دارند. اما براي سئو كلاه سفيد زمان بسيار بيشتري بايد گذاشته شود و رسيدن به نتايج اول گوگل سختتر است.

  • سئو كلاه خاكستري (Gray Hat Seo)

سئو كلاه خاكستري به اين معني است كه بعضي مواقع قوانين گوگل را رعايت نكنيم و گاهي هم كاملا قوانين را رعايت كنيم به صورتي كه گوگل متوجه خطاي ما نشود. سئو كلاه خاكستري يكي از محبوبترين روشها در بين سئوكاران است. زيرا ريسك كمتري دارد و در زمان كمتري به صفحه اول گوگل و در نهايت لينك يك گوگل ميرسيد. سئو كلاه خاكستري هزينه كمتري دارد و در وقت و زمان نيز صرفه جويي ميشود.

  • سئو كلاه سياه (Black Hat Seo)

سئو كلاه سياه بسيار خطرناك است و به اين معني است كه قوانين گوگل را دور بزنيد و اگر گوگل متوجه شود سايت شما را از نتايج حذف ميكند و به نوع سايت شما پنالتي ميشود. انجام فعاليت كلاه سياه براحتي نيست و بايد كاملا متخصص باشيد و اگر جايي در مسير اشتباه كنيد گوگل جريمه سنگيني براي سايتتان در نظر ميگيرد. و اولين اشتباه شما آخرين اشتباه شما ميشود بنابراين به هيچ وجه سراغ سئو كلاه سياه نرويد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۲۸:۲۳ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی