مطلب آزاد
مطلب آزاد

لاغر كردن اصولي بدن 

 

رژيم لاغري به منظور كاهش چربي ها و رسيدن به يك وزن ايده آل ارائه مي شود . هدف از يك رژيم لاغري اين است كه فرد بتواند پس از گذشت مدت زماني مشخص از شر چربي هاي اضافي بدن خود خلاص شده و به وزن متناسبي دست پيدا كند. روش هاي مختلفي براي كاهش وزن وجود دارند كه سبب مي شوند شخص بدون اين كه دچار مشكل شود به وزن مناسب خود برسد . در واقع رژيم لاغري كه به صورت اصولي تهيه شده باشد سبب تامين مواد غذايي مورد نياز بدن فرد در انواع مختلف مي شود و در نتيحه تامين اين مواد مغذي علاوه بر بهبود در سوخت و ساز و عملكرد بدن سبب كاهش وزن نيز خواهد شد . سوزاندن چربي در نواحي مختلف بدن متفاوت مي باشد و انباشت چربي ممكن است سبب بروز بيماري هاي مختلف شود . از اين رو با داشتن يك رژِيم مناسب لاغري تناسب اندام و سلامت جسماني براي فرد پديد خواهد آمد . رژِيم لاغري بايد به صورت واقع بينانه اجرا شود و هدف از ارائه آن رسيدن به وزن ايده آل در مدت زمان مشخصي است و نمي توان انتظار داشت كه كاهش وزن با سرعت خيلي زياد صورت بگيرد. در واقع زماني كه روند كاهش وزن با سرعت بالايي صورت مي گيرد امكان تداوم آن كم بوده و اثر آن به صورت زودگذر و موقتي مي باشد .

ارائه بهترين رژيم لاغري

بهترين رژيم لاغري به گونه اي طراحي مي شود كه يك برنامه غذايي مناسب همراه با انجام حركات ورزشي مطلوب و تحرك در حد مناسب براي آن وجود داشته باشد . عواملي كه به طور كلي در كاهش وزن موثر مي باشند انجام حركات ورزشي و سبك غذايي مناسب و خواب و استراحت كافي است . دوري از استرس و داشتن آرامش كافي مي تواند در كاهش وزن و لاغري موثر واقع شود . از اين رو همراه شدن همه اين موارد يكي از نكات مهم براي تناسب اندام و كاهش وزن مي باشد. براي كاهش وزن در زمان مناسب بايد در ابتدا مصرف كربوهيدرات ها كاهش پيدا كند . البته نبايد اين مواد به طور كلي از رژيم غذايي فرد حذف شوند بلكه بايد در مصرف آنها مراقب بود و به ميزان مناسبي از آنها استفاده كرد . وجود ميزان كافي از كربوهيدرات براي سلامتي بدن ضرورت دارد و زماني كه مصرف آنها در بدن به حد مناسبي برسد در نتيجه بدن براي اين كه انرژيِ لازم جهت فعاليت هاي خود را تامين كند شروع به سوزاندن چربي ها كرده و در نهايت مي توان كاهش وزن را به شكل چشمگيري مشاهده كرد. از ديگر موارد مهم اين است كه مصرف پروتئين ها افزايش پيدا كند . تامين مواد غذايي مورد نياز بدن با يك رژِيم غذايي مناسب كه حاوي پروتئين و چربي و همين طور سبزي ها باشد مي تواند در كاهش وزن و رسيدن به تناسب اندام موثر باشد . منابع پروتئني و چربي هاي سالم را مي توان در انواع مواد غذايي پيدا كرد كه داراي تاثيري شگرف بر تناسب اندام و رسيدن به وزن ايده آل هستند .

برنامه غذايي براي كاهش وزن

براي كاهش وزن بهتر است كه نوشيدني هاي مضر كه شامل مواد قند بالايي هستند حذف شوند تا منجر به انباشت چربي نشوند . پرهيز از مصرف مواد غذايي مضر مانند فست فودها و ساندويچ نيز از موارد ديگر ذكر شده براي داشتن يك رژِيم غذايي مناسب مي باشد . در هر صورت براي اين كه دسترسي به وزن ايده آل بدون عارضه و در مدت زمان مشخص انجام پذير باشد بهتر است كه با يك متخصص در اين زمينه مشورت شود . رژيم هايي كه به صورت اصولي تهيه نشوند نتيجه عكس خواهند داشت و سلامت فرد را به خطر مي اندازند . براي كاهش وزن معقول بايد همراه با رژِيم لاغري صحيح ورزش نيز وجود داشته باشد . كاهش وزن سريع ممكن است سبب بروز مشكلات جدي براي سلامت فرد شود. نوشيدن آب به ميزان كافي كمك مي كند تا بدن از شر سموم خطرناك راحت شود و در نتيجه كالري كمتري در طول روز مصرف كند. خوردن غذا به صورت متعادل بدون حذف مواد غذايي مناسب سبب مي شود كه نتيجه مطلوب حاصل شود . رژِيم لاغري در اصفهان براي همه افراد تحت نظر مشاوران و متخصصان تغذيه ارائه مي شود تا ضمن رسيدن به وزن ايده آل و تناسب اندام سلامت جسماني فرد نيز حفظ شود .

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۱۷:۴۸ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی