مطلب آزاد
مطلب آزاد

با سلوليت هاي بدنمان چه كنيم؟

 

درمان سلوليت با شيوه هاي مختلفي انجام پذير است و اخيرا طرفداران زيادي پيدا كرده است . سلوليت در واقع به صورت ناهمواري هايي قابل مشاهده است كه سبب مي شوند ظاهر پوست به صورت بالا و پايين ديده شود و اغلب افرادي كه چربي شكمي بيشتري دارند بيشتر دچار سلوليت مي شوند . سلوليت در برخي از نواحي بدن  بيشتر ديده مي شود و زماني كه در اين نواحي پوستي كه روي سطح چربي ها قرار گرفته است به وسيله بافت هاي همبند به بافت هايي كه عميق تر هستند كشيده مي شود مي توان سلوليت را مشاهده كرد كه نتيجه آن ايجاد ناهمواري روي پوست مي باشد . اغلب در قسمت هايي مانند ران و شكم و باسن و سينه مي توان بافت هاي سلوليت را مشاهده نمود . در خانم ها بيشتر از آقايان سلوليت قابل مشاهده مي باشد و اين امر به دليل توزيع متفاوت چربي و ماهيچه هاي بدن است و بيشتر خانم ها به نوعي درگير اين مسئله هستند . روش هاي مختلف به صورت تهاجمي و غير تهاجمي براي رفع سلوليت ها وجود دارد كه به صورت موثر و بدون بيهوشي مي توان از برخي شيوه هاي ارائه شده استفاده كرد . عوامل مختلفي در ايجاد سلوليت ها موثر هستند كه ژنتيك از جمله اين موارد مي باشد .

عوامل ايجاد سلوليت و درمان آن

درصد چربي موجود در بدن و سن افراد از عوامل موثر بر ايجاد سلوليت است كه مي توان گفت شدت و شكل بروز اين سلوليت ها به عوامل گوناگوني وابسته مي باشد . ضخامت پوست از فاكتورهايي است كه مي تواند در نحوه ظاهر شدن سلوليت ها موثر باشد . رژيم هاي غذايي نامناسب و همين طور تجمع سموم در بدن از عوامل مهمي هستند كه سبب بروز سلوليت مي شوند . در ضمن افزايش وزن از مواردي است كه باعث مي شود سلوليت ها بروز پيدا كنند . بارداري و رنگ پوست همين طور ضخامت پوست در نوع ظاهر شدن و شكل سلوليت ها اثر مي گذارد . با استفاده از روش هاي درست سبك زندگي و اصلاح تغذيه و موارد مختلف مي توان از بروز سلوليت ها پيشگيري كرد اما به هر دليل كه اين مشكل ايجاد شود درمان هاي متعددي براي آن وجود دارد .

يكي از روش هايي كه براي درمان سلوليت به كار مي رود ليپوليز تزريقي است كه به عنوان شيوه اي شناخته مي شود كه مي تواند چربي هاي زير پوست را از بين ببرد . اين روش با تزريق تركيب فسفاتيديل كولين و داكسي كوليك اسيد به بافت چربي كه در قسمت زير درم وجود دارد صورت مي گيرد. در نتيجه اين ماده تزريقي مي تواند لايه هاي ايجاد شده از چربي را حل كند .

روش هاي ديگر براي درمان سلوليت

روش ديگر براي از بين بردن سلوليت كربوكسي تراپي ناميده مي شود . در اين روش تزريق گاز دي اكسيد كربن براي رفع سلوليت ها مورد استفاده است و اين گاز مي تواند فشار و ضربه اي ايجاد كند كه بافت هاي چربي را بشكند و در نتيجه با افزايش جريان خون در رگ ها ميزان اكسيژن در محل  مورد تزريق افزايش پيدا مي كند و چربي ها در اين نواحي بهتر دفع مي شوند .

رفع سلوليت با كويتيشن نيز از ديگر روش هاي درمان سلوليت است . در اين شيوه سيستم هاي كويتيشن كه داراي امواج اولتراسوند هستند مي توانند با ايجاد فركانس پايين و شدت زياد چربي ها را شكسته و سلوليت هاي پوستي را از بين ببرند . در اين فرايند مايع ميان بافتي به صورت متناوب دچار انقباض و انبساط مي شود كه نتيجه آن متلاشي شدن چربي ها به شكل مطلوب است . در نهايت زماني كه چربي ها دفع مي شوند لاغري صورت مي گيرد . 

آر اف از ديگر شيوه هاي رايج براي درمان سلوليت است كه با عمليات ماساژ و ساكشن سبب مي شود كلاژن تحريك شود و سلول هاي چربي با گرماي ايجاد شده از دستگاه از بين بروند . با انجام حركات ورزشي خاص و همين طور ماساژ مي توان براي درمان سلوليت به صورت مناسب اقدام كرد . در ضمن روش هاي جراحي نيز براي درمان سلوليت وجود دارند كه فرد با توجه به ريسكي كه از انجام اين روش ها قبول مي كند اقدام به استفاده از آنها مي نمايد . درمان سلوليت در اصفهان با شيوه هاي متعددي همراه مي باشد . افراد مي توانند با در نظر گرفتن فاكتورهاي مختلف اقدام به انتخاب بهترين شيوه براي درمان سلوليت هاي خود كنند .

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۳۳:۵۸ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی