مطلب آزاد
مطلب آزاد

كرايوليپوليز چكاري انجام ميدهد؟

 

بسياري از افراد جامعه دچار چاقي و اضافه وزن هستند ولي تام كافي براي ورزش ندارند يا جوري كه بايد از ورزش نتيجه ي دلخواه را دريافت نكرده اند. بعضي از تكنيك هاي لاغري كه با دستگاه هاي مختلفي انجام مي شوند سلول هاي چربي را تحت تآثير قرار مي دهند. چربي هاي موضعي به طور انسجام گونه اي هستند و به شكل توده هاي چربي در لايه هاي زيرين پوست جمع شده اند. در اين حالت روش هاي درماني متعددي براي از بين بردن چربي ها وجود دارد كه تمامي روش ها به نوبه ي خود مي توانند متناسب با مشكل بيمار، آن را تحت درمان قرار دهد. يكي از موثر ترين روش هاي درماني كرايوليپوليزر مي باشد كه تا الان موثر بوده است و طرفداران زيادي را مجذوب خود كرده است. اين دستگاه نيز براي لاغري موضعي بسيار مفيد واقع شده است و در حال حاضر كلينيك هاي متعددي مجهز به دستگاه هاي لاغري موضعي مي باشند. دستگاه كرايوليپويز در اصفهان به عنوان يكي از بهترين دستگاه هاي لاغري موضعي به شمار مي رود و افراد زيادي را براي رسيدن به تناسب اندام جذب مي كند. در ادامه ي مقاله عملكرد و ويزگي هاي اين دستگاه را مورد بررسي قرار مي دهيم.

 

كرايوليپوليز چيست؟

يك روش درماني غير تهاجمي براي بهبود تناسب اندام و بدون استفاده از هيچ گونه داروي بيهوشي مي باشد كه وظيفه ي اصلي اين دستگاه از بين بردن چربي هاي موضعي است. يكي از شاخصه هاي اين دستگاه ايجاد سرما با ايجاد خلا و فشار منفي وكيوم براي از بين بردن سلول هاي چربي انباشته شده در زير پوست است. اما در يك روش ديگر با همين مكانيزم، به قسمت هاي تحت درمان گرمايي تا عمق دو سانتي متر وارد مي كنند اين عمل موجب مي شود گليسيريد ها به كريستال تبديل شوند و گلبول هاي سفيد چربي ها را به عنوان ماده اي كه بايد از بدن خارج شود شناسايي مي كند و آن ها را از بدن به بيرون هدايت مي كند. لازم به ذكر است كه عملكرد اصلي كرايوليپوليز از بين بردن سلول هاي چربي بدن مي باشد نه كم كردن حجم چربي ها.

 

عوارض كرايوليپوليز

اشخاصي كه سيگار و دخانيات مصرف مي كنند نتايج مثبتي كه در بدنشان رخ مي دهد را از بين خواهند برد و باعث مي شود اثرات عمل پس از مدت كوتاهي از بين بروند. اما اگر بيمار تحت درمان مصرف دخانيات را متوقف كند نتايج عمل در طولاني مدت ماندگاري خواهد داشت.

در برخي موارد به دليل از بين رفتن چربي ها تا عمق دو سانتي متر در زير پوست موجب شل شدن پوست مي شود كه در اين صورت مي توان با استفاده از دستگاه آر اف قمست مورد نظر را ليفت و فرم دهي كرد.

 

فوايد كرايوليپوليز

كرايوليپوليز مي تواند كبد هاي چرب را با گريد پايين بهبود بخشد.

كرايوليپوليز يك روش بدون درد و بي خطر براي كاهش وزن مي باشد.

در يك جلسه درمان مي توانيد با بهره گيري از كرايوليپوليز كاهش سايز داشته باشيد.

 

موارد منع استفاده از دستگاه كرايوليپوليز

بيماراني كه مبتلا به عارضه هاي قلبي عروقي هستند يا هر نوع وسيله ي الكترونيكي از جمله باتري قلب در بدن خود دارند بهتر است از درمان اين روش خودداري كنند.

اشخاصي كه مبتلا به عفونت و عارضه هاي پوستي از جمله اگزما هستند از استفاده ي اين دستگاه خودداري كنند.

اشخاصي كه داراي گلبول هاي سفيد كمي هستند نبايد از اين دستگاه استفاده كنن.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۱۹:۳۹ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی