مطلب آزاد
مطلب آزاد

ژل مناسب براي تزريق گونه

 

ژله گونه در اصفهان در مراكز و كلينيك هاي زيادي انجام مي شود.برجستگي استخوان هاي گونه به طور قابل توجهي در زيبايي طبيعي صورت مي افزايد و ژل گونه در اصفهان در بسياري از كلينيكها زير نظر متخصصان انجام مي شود امروزه بسياري از افراد برجستگي استخوان هاي گونه را مي پسندند زيرا آن را نمادي از زيبايي مي داند با افزايش سن و كاهش وزن باعث از دست دادن ظاهر زيبا و جوان شده ظاهر فرد را لاغر و خسته و پژمرده نشان مي‌دهد اما تزريق ژل يا چربي به گونه ها مي تواند حجم از دست رفته صورت را به شما بازگرداند مانند تزريق چربي كه باعث از بين رفتن خود چين و چروك ميشود با داشتن اطلاعات كافي در مورد گونه گذاري مي توانيم كارآگاهان در مورد انواع ژله انواع كلينيك ها انتخاب كرده و با خيال راحت در محيطي بهداشتي و اندازه زير نظر متخصصان و مشاوران گونه گذاري را انجام دهيد.امروزه ژل هاي تزريقي براي جوان تر شدن و پر تر شدن صورت دريغ مي شود و همراه با درمان پيشگيرانه ضد پيري چين و چروك هاي صورت گزينه گونه گذاري بدون جراحي بسيار موثر است مراكز و كلينيك‌ها ژل گونه را براي كساني انجام مي‌دهند كه نگران از دست رفتن حجم چاقي و شل شدن پوست صورت خود هستند.اين تزريق بر روي مردان و زنان انجام مي‌شود كه احساس مي‌كنند گونه‌هاي آنها برجسته نيست و آنطور كه مي خواهم گونه هايشان نيست گونه گذاري بدون جراحي با تزريق ژل يك روش  بي خطر براي حجم دادن صورت به منظور جبران حجم از دست رفته صورت به دليل افزايش سن و يا رژيمي غير استاندارد تزريق ژل به منظور گونه گذاري و تقارن صورت افزايش برجستگي گونه ها در صورت ميباشد.تزريق ژل بر روي گونه ها بسيار راحت از گل ها به آرامي به قسمتهاي مورد نظر در بالا يا كناره هاي گونه ها تزريق مي شوند دوره بهبود آن بسيار كم است.دوام اين ژل ها بين ۹ تا ۱۲ ماه خواهد بود به طور كلي تزريق ژل براي گونه گذاري تزريق بدون درد است بدن هر فردي واكنش متفاوت تزريق ژل نشان مي‌دهد و عوارض جانبي آن بسيار كم است و اگر هم عوارض نشان دهد مثل قرمزي و كبودي اندك است برخي افراد ممكن است حجيم شدن گونه ها را مشاهده كنند و اين به دليل كمي تورم است معمولا چند روز پس از گونه گذاري يك مقدار كمي تورم و كبودي وجود دارد و بعد هم تمام مي‌شود. توصيه مي شود در طول اين چند روز از سيگار كشيدن اجتناب كنيد الكل مصرف نكنيد در محل از يخ استفاده كنيد ورزش نكنيد. همچنين انواع داروهاي مثل مسكن آسپرين مصرف نكنيد شايع‌ترين عوارض جانبي در طول مدت  بهبود كمي تورم و كبودي است و بايد سر را بالا نگه داشت و كمپرس آب سرد گذاشت.بعد از تزريق گونه دهان و صورت بي حس ميشوند معمولاً اين بي‌حسي براي روز اول و نهايتاً روز دوم مي باشد بيمار ممكن است احساس كشيدگي در صورت كند كه اين موارد معمولاً بعد از يك هفته همگي تمام ميشوند روش گونه گذاري با تزريق چربي كه به عنوان پيوند چربي نيز شناخته مي‌شود شامل برداشتن چربي از بخش ديگري بدن شما و تزريق آن به گونه‌هاي قسمتهاي ديگر بدن مي باشد كه اين روش را نيز امروزه بيشتر دكترها متخصصان زيبايي و پوست انجام مي‌دهند .

برجسته كردن گونه ها با تزريق چربي با حداقل زمان استراحت همراه بيمار در عرض چند روز بعد از گونه گذاري و تزريق ژل يا چربي به فعاليت‌هاي عادي و كار خود بازميگردد.

هزينه تزريق ژل ها به عوامل زيادي بستگي دارد نوع ژل موقتي باشد يا دائمي و يا نيمه دائمي برند و مارك شركت سازنده ژل و ميزان مورد نياز براي حجم دهي به صورت گونه ها يا لب ها و اينكه چند سي سي هر فردي نياز داشته باشد متفاوت است براي دريافت دقيق مي توانيد با كارشناسان ما در مراكز و كلينيك ها در تماس باشيد و هزينه نهايي را در جلسات مشاوره قبل از تزريق ژل به شما خواهند گفت.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۴۷:۴۹ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی