مطلب آزاد
مطلب آزاد

براي زير چشم از چه ژلي بايد استفاده شود؟

 

هدف از تزريق ژل زير چشم در اصفهان براي رفع گودي زير چشم چين و چروك هاي اين ناحيه از صورت است.با توجه به نوآوري هايي كه امروزه در زمينه زيبايي و جوانسازي پوست مخصوصا پوست صورت انجام گرفته است به راحتي مي توان با تزريق چند سي سي ژل پوستي شاداب و جوان بدون عيب و نقص را داشته باشيد و از آن راضي و خشنود باشي يكي از اين روش‌ها كه اين روزها بسيار پرطرفدار و مخصوصاً بين خانم‌ها محسوب مي‌شود تزريق ژل يا فيلر به عنوان پركننده است.

در اينجا مي خواهيم بدانيم تزريق  ژل چيست؟ ژل يا فيلر يا پركننده هاي  پوستي به موادي گفته مي‌شود كه ساختاري شبيه ژل  دارند با تزريق ژل يا فيلر مي‌توان براي رفع چين و چروك و خطوط ريز و درشت و به طور كلي جوانسازي و زيبايي استفاده  كرد. تزريق ژل  بعد از تزريق بوتاكس رايج ترين روش براي جوانسازي پوست در جهان شناخته شده است.به دليل هزينه هاي مناسب و مقرون به صرفه بودن و عوارض بسيار كم آن افراد بيشماري براي افزايش حجم و جوانسازي پوست خود استفاده مي كند.

بهترين راه براي اينكه عوارض تزريق ژل كمتر شود مراجعه به كلينيك هاي معتبر و تزريق ژل توسط متخصصين پوست و مو انجام شود همچنين ژل ها بايد مورد تاييد وزارت بهداشت باشند و متخصصين آنها را تاييد كنند اگر فردي به طور دائمي از تزريق ژل استفاده كند باعث مي‌شود كه اين ژلها زير پوست سفت و گلوله شود و در نهايت عفونت كنند تزريق ژل كمترين عوارض را دارد از عوارض رايج تزريق ژل مي‌توان به آن اشاره كرد كه كمي تورم در محل تزريق ژل ايجاد ميشود.هدف از تزريق ژل زير چشم  براي رفع گودي زير چشم و چين و چروك هاي اين ناحيه از صورت است.

گودي زير چشم از رايج‌ترين عوارض پوستي است كه با افزايش سن پوست بعضي از مواد تشكيل دهنده خوب را از دست مي‌دهد و در نهايت منجر به ايجاد گودي در مناطقي است صورت مخصوصاً زير چشم‌ها مي‌شود.با تزريق ژل زير چشم باعث آبرساني به پوست شده و توليد كلاژن موجب بهبود كيفيت و وضعيت پوست و گودي زير چشم خواهد شد.

در چنين مواقعي كرم هاي دورچشم اي براي از بين بردن گودي زير چشم تاثير زيادي ندارند تنها روش براي جبران بافت ها و مواد از دست رفته مراجعه به متخصصين پوست در كلينيك هاي زيبايي مي باشد.اين كلينيك ها با استفاده از پاك كننده هاي چربي و ژل اين كار را براي شما به خوبي و راحتي انجام مي دهند بدون اينكه حساسيت و عوارضي داشته باشد.

در اولين مرحله متخصص پوست و زيبايي دور و اطراف چشم را بي حس كرده و مقدار مورد نياز از را به طور پراكنده به زير چشم و گودي آن تزريق مي كند.در ادامه با استفاده از لوله هاي باريك به ادامه اين تزريق مي پردازد. در اين روش با پر شدن محل گودي و قرار گرفتن ژل در بين پوست و بافت تيره زير چشم ، بهبود تيرگي و گودي دور چشم ما در اثر تزريق صحيح ژل حاصل خواهد شد.قبل از تزريق ژل از مصرف الكل و رقيق كننده هاي خون مانند آسپيرين پرهيز كنيد تزريق ژل زير چشم بدون درد و در حدود نيم ساعت زمان مي‌برد مي‌توان كار تزريق را با استفاده از مواد بي حس كننده راحت واسان كرد.بعد از اينكه متخصص محل درمان را نشانه‌گذاري كرد محل تزريق را پاك ميكند تا خطر عفونت از بين برود و بعد با يك سوزن نازك به آرامي تزريق ژل زير چشم را آغاز مي كند تا آن ناحيه پر شود.تزريق ژل با سوزن بسيار دقيق انجام مي‌شود به همين دليل امروز تزريق ژل زير چشم با سوزن نازك طرفداران زيادي پيدا كرده است.

لازم به ذكر است كه علت هاي زيادي براي كبودي زير چشم وجود دارد يكي از مهمترين و اصلي ترين دلايل ژنتيكي مي باشد بعضي از افراد در مقايسه با ديگران با چربي زير چشم كمتري متولد مي‌شوند كه گودي چشم ناميده مي شود.بعضي از افراد خودي چشم كمتري دارند كه اين امر طبيعي است ولي بعضي از افراد قرنيه‌چشم بيشتري نسبت به ديگران دارند كه اين اين افراد براي تزريق ژل زير چشم بايد اقدام كند جدايي از عامل ژنتيك سياهي و كبودي زير چشم ممكن است بر اثر آفتاب و نور خورشيد باشد كساني كه به مدت طولاني در معرض نور خورشيد قرار دارند زير چشمي سياه تر و قوي تر دارند و عوامل ديگر كمبود آب در بدن كم خوبه آبي حساسيت نيز بي تاثير نيست.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۶:۴۶ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی