مطلب آزاد
مطلب آزاد

چگونه پوستي سالم داشته باشيم؟

 

پاكسازي پوست يكي از روش هاي مراقبت از پوست تلقي مي شود كه مي تواند سلامت پوست را به همراه داشته باشد . با انجام پاكسازي مناسب پوست مي توان مشاهده كرد كه سلول هاي مرده پوست به روش مناسبي از بين مي روند . از ديگر اهدافي كه براي انجام پاكسازي پوست مورد توجه مي باشد از بين بردن آلودگي هاي پوست همين طور چربي هاي اضافه پوست مي باشد كه با انجام پاكسازي صحيح ، مواد اضافي از روي پوست پاك مي شوند و پوست سالم مي شود در نتيجه مشكلات رايج پوستي به وجود نيامده و پوست زيبايي خود را حفظ مي كند . در نهايت اگر پاكسازي پوست با شيوه اي مناسب انجام شود مي توان آبرساني مناسب را در آن مشاهده كرد كه تغذيه پوست به درستي صورت مي گيرد و بهبود خون رساني به پوست با پاكسازي مناسب آن سبب زيبايي بيشتر و سلامت پوست خواهد شد . سلول هاي مرده روي سطح پوست وجود دارند كه در واقع در قسمت سطحي اپيدرم موجود هستند . وظيفه آنها اين است كه از پوست محافظت كنند . اين سلول هاي شاخي در مدت زمان مشخصي حذف مي شوند تا سلول هاي جديد بتواند جايگزين آنها شود . اگر به هر دليل اين سلول ها روي هم جمع شوند سبب مي شود كه پوست نياز به پاكسازي داشته باشد تا زيباتر و جوان تر ديده شود . اسفاده از روش هاي نامناسب براي پاكسازي پوست نتيجه اي برعكس مي دهد وسبب ايجاد التهاب پوستي و مشكلات ديگر براي آن مي شود . از اين رو برداشتن سلول هاي مرده بايد با دقت و با استفاده از شيوه هاي مناسب صورت بگيرد .

اگر چربي هاي روي پوست به هر دليل روي هم انباشته شوند و در نهايت منافذ پوستي را ببندند جوش و آكنه روي پوست پديدار مي شود . انجام پاكسازي پوست با هدف حذف آلودگي هاي پوستي صورت مي گيرد تا عواملي را كه سبب بسته شدن منافذ پوست و كاهش شادابي آن مي شوند رفع كند .

هدف از پاكسازي پوست

چربي ها به طور كلي براي سلامت پوست و مراقبت از آن ضروري هستند از اين رو بايد روش پاكسازي پوست به شيوه اي مناسب انجام شود تا آسيب به پوست وارد نشود . اگر اسكراب يا لايه بردارها به شكل نادرست مورد استفاده قرار بگيرند تمركز زياد بر حذف چربي ها سبب ايجاد مشكل براي پوست مي شود .

روش هاي پاكسازي از جمله بخور و ماساژ از ديگر شيوه هاي رايج براي پاكسازي پوست محسوب مي شوند. هدف از انجام اين روش ها آبرساني و تغذيه پوست به شكل صحيح مي باشد تا در نهايت خون رساني درست انجام شود . ماساژ سبب خون رساني بهتر شده و مي تواند عوامل ضد پيري و ضد التهابي را در پوست آزاد كرده و آن را جوان تر و شاداب تر كند . براي پاكسازي پوست از كرم و لوسيون هاي مختلفي كه به اين منظور توليد شده اند نيز استفاده مي شود كه مي توانند آبرساني را براي پوست تامين كرده و براي پوست ويتامين رساني انجام دهند . در نتيجه تغذيه پوست به شكل صحيح صورت مي گيرد و رنگ و قوام پوست همين طور بافت پوست به شكل مناسبي ترميم مي شود و زيبايي خود را به دست مي آورد .

روش هاي مختلف پاكسازي پوست

روش هاي خانگي و آرايشگاهي  همين طور روش هاي درمان كلينيكي متعددي براي پاكسازي پوست وجود دارد كه انتخاب روش كلينيكي بايد با توجه به مراجعه به يك متخصص پوست صورت بگيرد . در روش هاي كلينيكي از ابزارها و مواد خاصي استفاده مي شود كه بايد با آشنايي كامل و در مراكز معتبر صورت بگيرد تا پوست دچار آسيب ديدگي نشود . پاكسازي صورت با دستگاه هاي مختلف در كلينيك ها انجام مي شود كه با روش ميكرونيدلينگ ، دستگاه ميكرودرم ابريژن و ليزر فراكشنال انجام پذير است . به هر ترتيب انتخاب بهترين روش براي پاكسازي پوست صورت به عوامل مختلفي بستگي دارد كه ضرورت دارد روش هاي كلينيكي در محيطي استريل و با نظارت يك متخصص انجام شود . پاكسازي پوست در اصفهان در كلينيك هاي معتبر انجام مي شود تا خون رساني براي پوست تامين شده و سلول هاي مرده و مواد زائد به شكل مناسبي از بين بروند . در نتيجه رطوبت رساني به پوست سبب مي شود كه پيري پوست به تعويق افتاده و در نهايت  از ايجاد چروك زودرس روي پوست جلوگيري مي كند . پاكسازي با ايجاد رطوبت براي پوست هاي خشك بسيار مفيد است تا شاداب تر و سالم تر به نظر برسند و جوان تر بمانند .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۱۹:۳۶ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی