مطلب آزاد
مطلب آزاد

مراقبت هاي مورد نياز بوتاكس

 

بوتاكس تركيبي است كه از سم بوتولينوم ساخته شده است  تا سبب از بين رفتن چروك هاي پوستي شود . اين روش به عنوان يك روش بي خطر شناخته مي شود كه مي تواند تاثير مهمي در زيبايي پوست داشته باشد. يكي از روش هاي مورد استفاده و رايج براي از بين بردن خطوط و چين و چروك هاي روي پوست تزريق بوتاكس مي باشد كه مي تواند ظاهري جوان تر را براي فرد به ارمغان آورد. چين و چروك روي پوست در هر سني امكان دارد به وجود آيد و وراثت همين طور عوامل ديگر در ايجاد خطوط پوستي موثر هستند كه مي توانند زيبايي پوست را تحت تاثير قرار دهند . از اين رو استفاده از روش هاي مناسب مي تواند يك شيوه مطلوب براي حذف خطوط شود . استفاده از بوتاكس در دز كنترل شده مي تواند سبب نتيجه گيري مطلوب از تزريق اين ماده روي پوست شود و عوارضي را براي فرد به وجود نياورد . مكانيسم عمل بوتاكس بدين صورت مي باشد كه مي تواند به صورت موقت سبب فلج شدن عضلات در ناحيه اي از پوست شود كه تزريق صورت گرفته است . حركت عضلات يكي از علل اصلي به وجود آمدن چروك هاي پوستي به صورت عميق و سطحي مي باشد از اين رو هنگامي كه بوتاكس تزريق مي شود عضلات فلج شده و حركات كاهش پيدا مي كنند . در اين صورت خطوط صورت به شكل مناسبي حذف مي شود و نتيجه دلخواه حاصل مي گردد . در واقع مي توان گفت كه بوتاكس را به عنوان يكي از روش هاي كم تهاجمي مي شناسند كه با هدف جوان سازي پوست مورد استفاده قرار مي گيرد . اين روش يكي از شيوه هاي ايمن مي باشد كه به طور موثر در از بين بردن خطوط ظريف نقش مهمي ايفا مي كند و به همين ترتيب براي اين كه خطوط و چروك هاي دور چشم به شكل مناسبي از بين بروند از تزريق بوتاكس استفاده مي شود .

كاربرد بوتاكس

براي قسمت هاي مختلف از صورت جهت حذف چين و چروك ها مانند خط اخم و همين طور پيشاني از تزريق بوتاكس استفاده مي شود . از آنجايي كه از تزريق بوتاكس به صورت موضعي استفاده مي شود تا درمان صورت بگيرد اين سم خطر مهمي براي بدن نخواهد داشت . پس اين روش بي خطر بوده و به عنوان يكي از شيوه هاي رايج جهاني در درمان پوستي شناخته مي شود .

براي تزريق بوتاكس بايد حتما توجه كرد كه تزريق تحت نظر پزشك صورت بگيرد تا ايمني لازم ايجاد شده و عوارض جانبي و پرخطري براي فرد مشاهده نشود . معمولا مكانيسم اثر بوتاكس بدين ترتيب مي باشد كه مي توان اثر آن را در هر شرايطي بين 1 تا 10 روز مشاهده كرد . پس از گذشت اين زمان بهبودي حاصل مي شود و در نهايت مي توان اين اثر مطلوب را در مدت زماني بين 3 تا 8 ماه مشاهده نمود . در واقع در طول اين مدت زمان مشخص بدن مي تواند گيرنده هاي جديد را در عضله هاي مربوطه ساخته و اثر خود را نشان دهد .

نكات مورد توجه در تزريق بوتاكس

به طور كلي لازم است كه مراقبت بعد از بوتاكس صورت بگيرد تا اثر مناسب آن بهتر ديده شود . بهتر است تا چند ساعت پس از تزريق صورت شسته نشود و سر نيز خم نشود . بدين ترتيب بهتر است تا چند ساعت حالت دراز كشيده و خوابيده وجود نداشته باشد و ماساژ پيشاني و ناحيه اي كه تزريق صورت گرفته انجام نشود . بهتر است به مدت سه روز فعالت هاي سنگين انجام نشود و تا سه شب نيز بهتر است از بالشت بلند براي خواب استفاده شود . اثر بوتاكس به طور كلي 48 ساعت بعد از تزريق خود را نشان مي دهد و تا دو هفته بعد مي توان اثر تزريق بوتاكس را به شكل قابل توجهي مشاهده كرد . بوتاكس مي تواند جنبه درماني و زيبايي داشته باشد به هر ترتيب بايد ازمارك هاي معتبر بوتاكس به منظور جوانسازي استفاده كرد تا اثر مناسب پديدار شود . برندهاي ايراني و خارجي هر كدام داراي اثر متفاوتي هستند وبا قيمت متفاوتي نيز عرضه مي شوند . بهتر است قبل از تزريق بوتاكس با پزشك مشورت شود و براي افرادي كه چين و چروك هاي خيلي عميق دارند مي توان گفت كه بوتاكس اثر زيادي ندارد . بوتاكس در اصفهان در كلينيك هاي تخصصي و تحت نظر پزشكان متخصص و با تجربه انجام مي شود .

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۲۶:۰۰ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی