مطلب آزاد
مطلب آزاد

مزاياي كاربردي دستگاه تيتانيوم

 

رفع موهاي زائد كه در قسمت هاي مختلف بدن وجود دارند به عنوان يكي از مشكلات رايجي است كه بسيار افراد درگير آن هستند و براي حذف اين موهاي زائد اقدامات خاصي انجام مي دهند . امروزه با وجود پيشرفت هايي كه در زمينه فناوري صورت گرفته دستگاه هايي وجود دارند كه مي توانند بدون عوارض و ايجاد ناراحتي بهترين شيوه را براي حذف موهاي زائد در برگرفته و در نتيجه موهاي اضافي را در مدت زمان مشخص از بين ببرند . موهاي زائد در قسمت هاي مختلف صورت و بدن وجود دارد و باعث كم شدن زيبايي پوست مي شود . اين موها در دوران كودكي از تراكم كمتري برخوردارند اما با افزايش سن ضخيم تر شده و داراي تراكم بيشتري مي شوند از اين رو موهاي تيره و ضخيم با استفاده از روش هاي حذف موهاي زائد به طور چشمگيري كاهش پيدا كرده و زيبايي ظاهري را به پوست برمي گردانند . رشد موهاي زائد به عوامل مختلفي بستگي دارد و مي تواند جنبه ارثي داشته باشد . در برخي موارد هنگام مصرف داروهاي خاصي رشد موهاي زائد به ميزان قابل توجهي افزايش پيدا مي كند از اين رو راهكارهايي براي حذف موهاي اضافه شامل اپيلاسيون، دپيلاسيون  و انواع روش هاي سنتي براي اين امر وجود دارد .

تيتانيوم دستگاه ليزري است كه براي از بين بردن موهاي زائد در كلينيك هاي زيبايي مورد استفاده قرار مي گيرد .  براي درمان مشكلات و ضايعات مختلف پوستي از دستگاه هاي مختلفي استفاده مي شود كه هر كدام داراي كارايي و خواص خاصي هستند . با وجود پيشرفت هايي كه براي توليد دستگاه هاي ليزر در انواع مختلف وجود دارد امكانات و تجهيزات مناسب به كار رفته در اين دستگاه ها به گونه اي است كه كاربري مناسبي را ايجاد كند و نتيجه دلخواه و مطلوب مشتري پديد آورد . يكي از انواع دستگاه هاي ليزر كه داراي محبوبيت وطرفداران زيادي مي باشد دستگاه ليزر تيتانيوم است كه داراي كارايي خاص و عملكرد مناسبي براي از بين بردن موهاي زائد و حذف دائمي آنها مي باشد . اين دستگاه به عنوان يكي از دستگاه هاي پرفروش تلقي مي شود كه در بازار موجود مي باشد و مي توان با استفاده از فناوري كه در توليد آن به كار رفته انجام ليزر با سه طول موج مختلف را مشاهده نمود . اين سه طول موج شامل طول موج هاي الكس و دايود و همين طور اندياگ مي باشد كه مي تواند به صورت مناسبي بر روي ملانين هاي پوست اثر مناسبي بر جاي بگذارد .

كاربرد مناسب تيتانيوم

 براي اين كه ليزر موهاي زائد با استفاده از اين دستگاه به شكلي ايده آل صورت بگيرد مي توان در مورد انواع پوست با تيپ هاي مختلف از آن استفاده كرد . در واقع مي توان بيان كرد كه كار با اين دستگاه به عنوان يكي از انواع دستگاه هاي ليزر ايمن مي باشد و اگر به درستي روي پوست با هدف مشخص به كار برود در نتيجه داراي عوارض كمتري بوده و خطري براي فرد ايجاد نخواهد كرد . براي اين كه استفاده از دستگاه به شكل مناسب صورت بگيرد لازم است كه در ابتدا نوع پوست شخص مشخص شود و جنس موها و ضخامت آنها مورد بررسي قرار بگيرد . از اين رو با تشخيص مناسب در مورد ويژگي هاي پوست و مو مي توان تاثيرگذاري بهتر و ايمني بالاتري از اين دستگاه را مشاهده نمود. وجود طول موج هاي مختلف براي اين دستگاه سبب مي شود كه هر كدام از آنها براي يك نوع پوست داراي كاربري بهتري باشد . طول موج هاي مختلف براي موهاي نازك و ضخيم در نواحي مختلف بدن كاربرد بهتري دارند و براي موهاي معمولي نيز از طول موج دايود استفاده مي شود . در واقع هر شات از اين دستگاه در محدوده وسيعي از بدن و پوست قابليت استفاده دارد و سرعت مناسب استفاده از اين دستگاه سبب مي شود كه كاربرد آن بيشتر شود و مورد قبول افراد زيادي قرار بگيرد .

 

يكي از مزاياي اين دستگاه اين است كه داراي سيستم خنك كننده است از اين رو با وجود اين تجهيزات پوست هنگام انجام ليزر به ميزان زيادي گرم نمي شود و در نتيجه پوست دچار آسيب و سوختگي نخواهد شد . اين دستگاه يكي از قدرتمندترين و ايمن ترين دستگاه ها قلمداد مي شود كه براي پوست هاي تيره نيز داراي ايمني و كاربرد خوبي است .  نحوه كار دستگاه ليزر تيتانيوم به اين صورت مي باشد كه با حركت آرام بر روي پوست سبب مي شود ناحيه اي كه براي خذف موهاي زائد مورد هدف مي باشد گرم شود. در نتيجه قسمتي از پوست كه گرم مي شود با استفاده از پالس هاي انرژي ليزر نفوذ مناسبي در فوليكول هاي مو ايجاد مي كند و سبب مي شود كه موهاي زائد ريزش پيدا كنند و از بين بروند . از آنجايي كه جذب انرژي ليزر به شكل مناسبي توسط فوليكول ها صورت مي گيرد در نتيجه موي جديد توليد نمي شود و اثر مطلوب ليزر براي زدودن موهاي زائد در نواحي مختلف از بدن قابل مشاهده مي باشد . اين دستگاه عارضه خاصي بر روي پوست ايجاد نمي كند ولي ممكن است كه مقدار كمي قرمزي بر روي پوست ايجاد كند كه اين عارضه موقت بوده و پس از چند ساعت از بين خواهد رفت . استفاده از اين دستگاه بايد تحت نظر افرا باتجربه صورت بگيرد . تيتانيوم در اصفهان براي حذف موهاي زائد انجام مي شود كه طرفداران خاص خود را دارد . استفاده از اين دستگاه در مراكز معتبر صورت مي گيرد و با كاربرد مناسب دستگاه مي توان نتيجه مطلوب را با ايمني بالا مشاهده نمود .

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۲:۰۷ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی