مطلب آزاد
مطلب آزاد

از بين بردن خستگي هاي بدن

ماساژ درماني تكنيكي تخصصي است كه در آن فيزيوتراپيست با لمس بدن بيمار بافت هاي عضلاني نرم را آزاد و درمان مي كند. ماساژ در اصفهان بدين صورت انجام مي شود كه تراپيست با ماساژ بيمار فشار و تنش عضلات او را كم كرده و باعث افزايش جريان خون در ناحيه آسيب ديده مي شود. ماده اندورفين در بدن نقش يك نوع مسكن دارد. فرايند ماساژ باعث آزاد شدن ماده اندورفين در بدن مي شود.

ماساژ بدن معمولاً به عنوان بخشي از طب جايگزين و مكمل در نظر گرفته مي‌شود. ماساژ و ماساژ درماني يك روش قديمي براي تسكين دردهايي مانند، درد مفاصل، عضلات و اعصاب پايين كمر، گردن، سر درد و به طور كلي تمام دردهايي كه در نواحي عضلاني و عصبي بدن وجود دارد، مي‌باشد. از اين رو بدون اغراق مي‌توان آن را معجزه و تسريع دهنده مراحل درمان ناميد.

بدن انسان در اثر ماساژ، به طور طبيعي سروتونين توليد مي‌كند اين ماده شيميايي خاصيت تسكين دهنده دارد. به علاوه كمبود خواب عميق عامل اصلي تشديد كننده درد در بدن است كه ماساژ درماني باعث افزايش كيفيت خواب شده كه باعث مي‌شود بيمار با خواب عميق و با كيفيت درد كمتري را تحمل كند.

طبق پژوهش‌هاي محققين در زمينه مزايا و فوايد ماساژ، ماساژ درماني براي تسكين عارضه‌هايي مانند: اضطراب، سردرد، سندروم درد ميوفاسيال، آسيب‌ديدگي يا كشيدگي بافت نرم، آسيب‌هاي ورزشي، درد مفاصل گيجگاهي-فكي و سندرم درد اسكلتي-عضلاني كمك مي‌كند.

فوايد ماساژ بر قسمت‌هاي مختلف بدن

تاثير مثبت ماساژ روي دستگاه اعصاب

يكي از تاثيرات ماساژ در بدن، تاثير در دستگاه عصبي بدن و موازنه آن است. ماساژ مي‌تواند با تاثيراتي بر دستاه عصبي، اختلالاتي از قبيل، بي‌خوابي، تنش، سردرد و ساير بيماري‌هاي ناشي از فشارهاي رواني ار بهبود بخشد.

تاثيرات ماساژ براي دستگاه عضلاني

يكي ديگر از تاثيرات و فوايد ماساژ در بدن، تاثير آن براي دستگاه عضلاني بدن است. ماساژ مي‌تواند براي كشش و نيرو بخشيدن به عضلات كمك كند و آن‌ها را براي حالت ارتجاعي تقويت كند. همچنين ماساژ در برطرف كردن اسپاسم و گرفتگي عضلاني كمك زيادي به بدن مي‌كند.

ماساژ براي مفاصل و دستگاه اسكلتي

ماساژ به حفظ ايستادگي بدن، چابكي و رهايي از حالت ورم مفاصل كمك شاياني مي‌كند

اثر مثبت ماساژ براي دستگاه گردش خون

ماساژ با تسريع و تشديد گردش خون در تمام بدن، فشار وارد بر عروق را كاهش مي‌دهد و گردش خون ضعيف را بهبود مي‌بخشد. به علاوه ماساژ تعداد ضربان قلب را كاهش داده و باعث بهبود فشار خون بالا و در نتيجه تقويت قلب مي‌شود.

تاثيرات ماساژ بر روي دستگاه تنفس و گوارش

به وسيله ماساژ ريتم تنفس آرام و عميق خواهد شد. به علاوه ماساژ از بروز يبوست جلوگيري مي‌كند و ماهيچه‌هاي روده را تقويت مي‌كند كه موجب ترشح هضم غذا در كبد، لوزالمعده، معده و روده‌ها مي‌شود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۵۸:۱۸ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی