مطلب آزاد
مطلب آزاد

انواع روش هاي صاف كردن موي فر

 

صافي مو در اصفهان با مواد و يا بدون مواد در بيشتر مراكز آرايشگاه هاي پوست و مو و زيبايي انجام مي شود.

صافي موي دائمي كه به آن صافي ژاپني نيز مي‌گويند روشي است كه در سال ۱۹۹۲ در آمريكا به ثبت رسيد و در حال حاضر بهترين و كم خطر ترين و شايد بهتر است بگويم بدون عوارض ترين روش جهت صاف كردن موها در دنيا است كه وجود دارد.

مركز انجام صافي مو به روش مالزي در كشورهاي جنوب شرقي است مثل مالزي سنگاپور و تايلند.

صافي به روش ژاپني باعث ابريشمي و شلاقي و براقي موها شده و كاملا ماندگار و دائمي است در جواب اين سوال كه آيا مواد صافي به موها آسيب مي زند بايد بگوييم كه ماده‌اي كه در مواد صافي به موها آسيب مي زند تركيبات مضر است در حد صفر است و اين يعني اينكه مواد صاف كردن موها كاملاً بي خطر  مي باشد.

مواد صافي مو در اصفهان از با كيفيت ترين محصولات است كه در مراكز و كلينيك ها از آن استفاده مي شود مدت زمان صاف كردن مو حداقل ۴ ساعت مي باشد و فقط در يك مرحله انجام مي شود منظور از يك مرحله يعني اينكه در طي يك روز البته ۴ ساعت قابل انجام مي باشد.

صافي بدون مواد كه به صافي نانو شناخته مي شود جديدترين روش صافي دائم مو ها مي باشد كه بر خلاف روش هاي ديگر مانند كراتين و ريباندينگ كه باعث آسيب‌هايي به مومي‌شود تفاوت‌هايي دارد از جمله اين تفاوت‌ها را مي‌توان اينطور بيان كرد.

صافي مو بدون مواد باعث سفيدي و ريزش مو نمي شود .به هيچ عنوان از مواد شيميايي در آن استفاده نميشود.از بهترين مواد و بالاترين كيفيت فقط در يك جلسه انجام مي‌شود.

اين روش پيشرفته و به روز براي تمام سنين و كودكان و خانم هاي باردار مناسب است.

با استفاده از دستگاه نانو و مواد طبيعي بدون هيچ ماده شيميايي مو صاف شده و هيچ مشكلي براي موها و پوست سر  به وجود نمي‌آورد. آبرساني و هيدروژن تراپي مناسب هر مو مخصوصا موهاي رنگ شده دكلره شده و آسيب‌ديده در اثر سشوار و اتوي مو است.

با اين روش با دستگاه مخصوص نانو كه داراي نور ماورا بنفش مفيد است باعث آبرساني ،جرم گيري واز بين رفتن باكتري ها و قارچ هاي مضر و همچنين شوره سر و تحريك ريشه مو براي رشد بيشتر مي شود.

تكنولوژي نانو يكي از جديدترين محصولات صافي مو براي موهاي رنگ شده و دكلره و آسيب ديده است كه هم موها را صاف كرده و هم باعث درمان و احياي موهاي آسيب ديده مي شود .

بهترين مركز صافي مو در اصفهان زير نظر بهترين متخصصان با بهترين مواد و با كيفيت ترين و مرغوب ترين مواد آماده ارائه خدمت به همشهريان عزيز در اصفهان مي باشد.

صافي مو به درمان قطعي انواع موخوره شوره سر و انواع ديگر بيماريهاي مو و سر مي پردازد.

موادي كه در صافي مو استفاده مي شود هيچگونه ضرري براي پوست و موي فرد ندارد در طول يك الي سه جلسه بسته به شدت موخوره، موها را كاملاً درمان و احيا مي كند.

 

 

مزيت هاي صافي مو

 

مزيت هايي كه صافي مو دارد را اين طور مي توان بيان كرد جريان خون در پوست را افزايش ميدهد.

صافي درماني باعث افزايش جريان خون در پوست سر مي شود همانطور كه ميدانيد بهبود جريان خون در پوست سر باعث تقويت رشد موها مي‌شود .

افزايش خونرساني به پوست سر مي تواند به مبارزه با عفونت هاي ميكروبي پوست كمك قابل توجهي كند.

مبارزه با شوره سر يكي ديگر از ويژگي‌ صافي‌مو است. شوره سر يكي از مشكلاتي است كه با خارش شديد و پوسته پوسته شدن پوست سر به وجود مي‌آيد .صافي مو مي تواند پوست را با خواص ضد ميكروبي قوي  خود ثابت كرده و باعث از بين رفتن بيماريها قارچي پوست سر شود بدون اينكه به پوست سر و مو آسيب برساند.

صافي مو باعث جلوگيري از سفيد شدن زودرس مو مي شود يكي از دلايل مهم اصلي سفيد شدن زودرس موها عدم تامين مواد مقوي و مغذي به ريشه مو بوده و نرسيدن اكسيژن كافي به سر،كه با صافي مو مي توان مواد غني و اكسيژن لازم را به

پوست سر و مو رساندواز سفيد شدن زودرس موها جلوگيري كرد.

موهاي شما با صافي درماني بسيار لخت و به اصطلاح شلاقي ميشود.دقت داشته باشيد كه مراكز وآرايشگاههايي راانتخاب كنيد كه معروف و معتبر باشد.محيطي بهداشتي با كادري باتجربه و كاربلد داشته باشد.

حتما به لوازم و وسايل مركز صافي موي كه مراجعه كرده ايد توجه كنيد كه تمام وسايل آنها استريل و يكبار مصرف باشد.

صافي مو در مراكز آرايشگاه هاي مجهز با بهترين مواد انجام ميشود.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۵۶:۲۷ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی