مطلب آزاد
مطلب آزاد

 

باكيفيت ترين و گرانترين نوع آجر

 

آجر لفتون قرمز را با نام آجر ده سوراخ قرمز نيز مي شناسند. اين نوع آجر در مجموعه ما به صورت كاملاً حرفه‌اي پخت مي‌شود. در واقع مي‌توان گفت كه يكي از از با كيفيت ترين آجرها، آجر ده سوراخ قرمز مي باشد.

شايد ندانيد كه اين آجر يكي از بهترين كيفيت ها را دارد و به همين علت قيمتي نسبتا بالاتر از ساير آجرهاي ديگر دارد. اگر كيفيت و زيبايي براي شما ملاك مي باشد اين نوع از آجر يكي از بهترين اجرا هاي شناخته شده ميباشد. جالب است بدانيد كه آجر توليد شده در مركز ما را مي‌توانيد از هر طرف استفاده كنيد. برخي از آجر ها به دليل بي كيفيت بودن و يا عدم رعايت برخي از نكات زيبايي،نمي‌توان از هر 4 طرف استفاده كرد،اما زماني كه در مجموعه ما توليد مي شود بسيار با كيفيت و زيبا بوده و شما مي توانيد از هر چهار طرف آن استفاده كنيد. اكثر افراد از اين نوع آجر براي ديوارهاي خود استفاده مي‌كنند چرا كه اين نوع آجر ها داراي كيفيت ، استحكام و مقاومت بسيار بالايي مي باشد.

جالب است بدانيد كه اين نوع آجر داراي رنگ قرمز مي باشد. دليل آن كه آجر قرمز رنگ است اين است كه دماي پخت خاصي دارد و اين آجر مدت زمان مشخصي را در كوره سپري مي كند كه با بقيه آجرها متفاوت است. يكي از دلايل ديگري كه اين آجر رنگ قرمز دارد اين است كه اكسيدهاي آهن در مواد اوليه و سنگي كه در اين آجر به كار مي رود به نام سنگ شيل شناخته مي شود. داخل و بيرون اين آجر به صورت كاملاً يكدست داراي رنگ قرمز طبيعي مي باشد.

در نتيجه لازم است بدانيد كه وجود رنگ قرمز، دليلي كاملا طبيعي و علمي دارد و علت استفاده كردن از رنگ هاي غير طبيعي نمي باشد.

آجر هايي كه در مجموعه ما توليد مي‌شوند از مواد اوليه كاملا مرغوب و  باكيفيت در توليد آن استفاده شده است.

آجر قرمز 10 سوراخ را مي‌توان با نام آجر نسوز انگليسي نيز در بازار پيدا كرد.

مواد اوليه كه براي تهيه و توليد آجر در مجموعه ما استفاده ميشود به قدري با كيفيت بوده كه هر ساله از خارج از ايران خواستار اين نوع آجر مي باشند.به همين علت اين نوع از آجر در مجموعه ما داراي ويژگي هايي مي باشد. آجري كه در مجموعه ما توليد مي شود داراي نماد استاندارد كشوري است. اينو از آجرهاي صادراتي در مجموعه ما داراي بسته بندي و كيفيت مناسب حمل و نقل مي باشد چرا كه جابجا كردن آجرها مسئله كاملاً مهم و حياتي است. آجري كه در مجموعه ما توليد مي شود صد درصد خالص بوده و به همين علت به صورت كاملاً يكدست از بيرون و داخل داراي رنگ قرمز مي باشد.

حمل و نقل براي ما يك مسئله كاملا ضروري و مهم است.  از آنجايي كه مجموعه ما با سالها تجربه و دانش در كنار شما عزيزان بوده است،افراد زيادي از سراسر كشور سفارش آجر به ما مي‌دهند ما  سعي مي‌كنيم با دقت هرچه بيشتر اين آجرها را بسته بندي و بار بندي كنيم تا سالم به دست مشتري برسند. استفاده از مواد اوليه كاملاً طبيعي و صد در صد خالص باعث مي شود تا آجري كه در مجموعه ما توليد مي شود با كيفيت و با دوام باشد. خاكي كه ما براي توليد آجر استفاده مي كنيم بدون هرگونه مواد آهكي و يا نمك مي باشد به همين علت آجر توليد شده بدون شوره و طبق استانداردهاي روز دنيا مي باشد. براي خريد آجر مي توانيد با شماره هاي ذكر شده تماس حاصل فرماييد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۴۷:۲۳ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی