مطلب آزاد
مطلب آزاد

چرا يخچال مابه؟

با توجه به آن كه يخچالهاي مابه ساخت كشور معتبري همچون مكزيك مي باشند و با شركت بزرگي مانند جنرال الكتريك شراكت دارند؛ در اصالت و كيفيت يخچال هاي توليد شده توسط اين برند جاي شكي باقي نمي ماند. علاوه بر آن يخچال هاي مابه طول عمر و كيفيت عالي را دارا مي باشند و از نظر زيبايي چيزي كم ندارند.

 

بهترين مدل هاي يخچال مابه

ما در ادامه مطلب به معرفي بهترين يخچالهاي مابه پرداخته و هر كدام از آنها را مورد بررسي قرار داده ايم تا شما اطلاعاتي كافي داشته باشيد.

 

يخچال فريزر بالا پايين مابه - RMP400FZCU

- بدون برفك

- داراي نمايشگر ال اي دي براي يخچال و فريزر

- اتوماتيك

- داراي آبسردكن و يخساز چراغ دار

- كنترل تنظيمات دما به صورت ديجيتال

- داراي سيستم صوتي هشدار باز بودن درب

- كنترل صفحه نمايش براي دما، فيلتر آب و كليد روشن

- فيلتر آب

 

 

سايد باي سايد مابه - MEM30VHDC

مابه يخچال سايد باي سايد را با طراحي بسيار شيك و مدرن توليد كرده است. اين مدل يخچال در دو رنگ بدنه سفيد و نقره اي توليد شده. بر روي بدنه اين مدل دستگيره هاي بسيار مناسب و عالي قرار گرفته است. علاوه بر آن نمايشگر لمسي همراه با آبريز بر روي درب فريزر قرار داده شده است. همچنين بر روي درب يخچال ميني بار قرار دارد. شما با استفاده از نمايشگر روي يخچال مي‌توانيد درجه حرارت تنظيم شده را مشاهده كنيد. يكي ديگر از ويژگي‌هاي يخچال سايد باي سايد مابه تعداد زياد طبقات و كشوهاي هر دو محفظه مي باشد.

 

بطور خلاصه ويژگي هاي يخچال سايد باي سايد مابه به شرح زير ميباشد:

- وزن مناسب

- داراي محفظه بار

- ساخت كشور مكزيك

- مصرف انرژي A+

- موتور ديجيتال اينورتر

- سيستم بدون برفك

- طراحي شيك و زيبا

- روشنايي ال اي دي

- داراي آبسردكن و يخچال

 

برندهاي رقيب با مابه

برند مابه يك برند محبوب جهاني ميباشد. به همين دليل رقيبان زيادي در داخل و خارج از كشور تلاش دارند تا به اين برند برسند. ما در ادامه مطلب قصد داريم چند مورد از رقيبان مابه را به شما معرفي كنيم.

در داخل كشور برند هاي مانند اسنوا و سينجر تا حدي رقيبان مابه شمار مي روند.

شركت هاي بوش و جنرال الكتريك رقيبان اصلي اين برند در خارج از كشور محسوب مي‌شود.

 

همكاران ما در نمايندگي يخچال مابه در اصفهان آماده بهترين ارائه خدمات سرويس و تعمير در اصفهان به شما عزيزان مي باشد. جهت دسترسي با تكنسينهاي آموزش ديده ما، با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۴۵:۵۷ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی