مطلب آزاد
مطلب آزاد

مزاياي يخچال وايت هاوس

 

وايت هاوس چندين دهه پيش در كشور مكزيك بنيانگذاري شد. در سال ۱۸۸۶ اين شركت شروع به كار كرد. اين برند جزو يكي از پرفروش ترين برندها در حوزه لوازم خانگي و يخچال مي باشد.

شايان ذكر است كه بيشترين فروش اين نوع يخچال در قاره هاي آمريكا و آسيا مي باشد. برند وايت هاوس در طي چندين دهه اخير پيشرفت چشمگيري داشته و روز به روز بر تنوع و كيفيت محصولات خود افزوده است.

 

- پخش سرما در تمام محيط يخچال

- گنجايش بالاي مواد غذايي

- داراي طول عمر بالا

- يخساز اتوماتيك پيشرفته

- مجهز به صفحه نمايشگر

- كنترل تنظيمات دما به صورت ديجيتال

 

معايب يخچال وايت هاوس

از آنجايي كه برند مابه ساخت كشور مكزيك مي باشد، نمي تواند در ايران خدمات پس از فروش كاملاً صحيح و مناسبي داشته باشد. علاوه بر آن گاهي نمايندگي هاي ايران در كار خود اهمال كاري كرده و خدمات خوبي را به مشتريان ارائه نخواهند داد. به همين دليل مي توان از اين مورد تحت عنوان مهم ترين عيب يخچال مابه ياد كرد.

 

رقيبان برند وايت هاوس

برند مابه يك برند محبوب جهاني ميباشد. به همين دليل رقيبان زيادي در داخل و خارج از كشور تلاش دارند تا به اين برند برسند. ما در ادامه مطلب قصد داريم چند مورد از رقيبان مابه را به شما معرفي كنيم.

شركت هاي بوش و جنرال الكتريك رقيبان اصلي اين برند در خارج از كشور محسوب مي‌شود. در داخل كشور برند هاي مانند اسنوا و سينجر تا حدي رقيبان مابه شمار مي روند.

 

خدمات پس از فروش

اين برند داراي خدمات پس از فروش مناسبي مي باشد و ضمانت نامه و گارانتي هايي در جهت آسايش خيال مشتريان در نظر گرفته است كه در هنگام خريد به مشتريان تحويل خواهد داد. علاوه بر آن با نمايندگي هاي متفاوتي در كشورهاي مختلف ارتباط برقرار كرده است.

 

علتهاي خرابي يخچال وايت هاوس

از بارزترين علل هاي خرابي اين و يخچال مي توان به موارد زير اشاره نمود.

برفك زدن مكرر

در هنگام بروز چنين مشكلي ابتدا مصرف برق يخچال خود را بررسي كنيد چرا كه ممكن است مشكل از سمت تايمر برفك زن يخچال يا المنت آن باشد. يكي ديگر از علت هاي برفك زدن يخچال باز ماندن درب يخچال مي باشد. در اين مواقع بايد لاستيك دور درب را چك كنيد.

 

گرم شدن يخچال

دلايل ايجاد اين مشكل مي توان به موارد زير اشاره نمود:

- نادرست تنظيم شدن تنظيمات ترموستات

- كثيف بودن لوله مويين يخچال

- خستگي كمپرسور

 

لرزش يا روشن نشدن يخچال

براي حل اين مشكل ابتدا سيم برق يا فيوز را بررسي كنيد. اگر ايراد از سيم برق نبود به نمايشگر روي يخچال مراجعه نماييد. پس از كنترل كردن هر دو مورد اگر همچنان ايراد ادامه داشت يعني حالت دمو ايجاد شده است؛ كه با تعمير جزئي يخچال اين مشكل حل خواهد شد.

 

ارور HRS چيست؟

يكي از عمده‌ترين ارور هايي كه در نمايشگر يخچال وايت هاوس نشان داده مي شود ارور HRS مي باشد.

زماني كه يخچال خاموش شود يا به درستي كار نكند چراغ HRS يخچال روشن خواهد شد گاهي اوقات صداي تيك تيك از يخچال شنيده مي شود.

از جمله علت هاي اين ارور مي توان به خرابي و به وجود آمدن مشكل در فناوري پراتور اشاره نمود.

يكي از دلايل باعث اين خرابي نوسانات برق مي باشد كه تاثير بسيار منفي خواهد گذاشت. در چنين مواقعي مي توانيد از يك محافظ برق يا ترانس تقويت ولتاژ استفاده كنيد.

 

با توجه به مطالب ذكر شده دلايل عمده خرابي يخچال وايت هاوس را با يكديگر بررسي كرديم؛ عدم توجه به هر كدام از آنها منجر به كاهش طول عمر مفيد يخچال و اختلال در عملكرد آن خواهد شد.

چنانچه يخچال شما با يكي از ايرادات ذكر شده مواجه شده است به شما توصيه مي كنيم براي سرويس و تعميرات يخچال خود، به نمايندگي يخچال وايت هاوس در اصفهان مراجعه نماييد تا همكاران ما شما را راهنمايي فرمايند.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۵۶:۰۹ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی