مطلب آزاد
مطلب آزاد

پرطرفدارترين يخچال اروپايي

 

برند آدميرال يك برند اروپايي در توليد لوازم خانگي مي باشد. يخچال هاي اين برند در بين مصرف‌كنندگان طرفداران بسيار زيادي دارد.

چنانچه كه شما به تازگي يخچال آدميرال خريداري نموديد و براي راه اندازي و نحوه استفاده از آن با مشكل مواجه شده ايد، به شما توصيه ميكنم كه ادامه مطلب را دنبال كنيد.

 

محل مناسب جهت نصب يخچال فريزر آدميرال

چنانچه كه شما يخچال خود را در يك محل مناسب قرار دهيد به افزايش كارايي آن و طول عمر مفيد آن كمك خواهيد كرد.

از جمله مواردي كه به هنگام نصب يخچال فريزر بايد به آن توجه كنيد:

- فضايي به دور از تابش مستقيم نور خورشيد

- عدم قرار گيري در روبه روي شيشه

- حفظ فاصله استاندارد با ساير وسايل

- سطحي صاف و بدون پستي و بلندي

- دور از باد مستقيم كولر

 

نحوه راه اندازي يخ ساز يخچال سايد باي سايد آدميرال:

ابتدا شير ورودي آب را ببنديد.

به دو سر آزاد لوله نياز داريد (چنانچه كه فيلتر بيروني نداشته باشد با يك قيچي تيز لوله را ببريد) در صورت داشتن فيلتر بيروني واشر قرمز را گرفته و دو سر لوله را به بيرون بكشيد.

لوله شير آب را به درون سمت راست فيلتر‌ بكشيد و سر ديگر لوله را سمت چپ فيلتر هدايت كنيد.

* در هر كدام از اين مراحل پيچ بالايي فيتينگ را حتماً سفت كنيد.

در نهايت مي‌توانيد شير آب را باز كنيد.

 

صفحه نمايش سايد باي سايد آدميرال:

به منظور اعلام وضعيت داخلي يخچال ها، بر روي درب آنها صفحات نمايشي تعبيه شده است. برروي اين صفحات شما مي توانيد دماي لحظه‌اي يخچال و فريزر خود را مشاهده نماييد.

علاوه بر آن حروف انگليسي بزرگ در كنار يك عدد نمايانگر ايراد و اشكال در يكي از قطعات يخچال مي باشد كه به شما اطلاع رساني مي كند.

 

آموزش ريست فيلتر آب يخچال:

چنانچه كه شما متوجه كاركرد نادرست يخچال خود در قسمتهاي مختلف آن شديد، اقدام به خاموش و روشن كردن كلي دستگاه خود نكنيد! در اين شرايط كافيست كه فيلتر آب يخچال خود را ريست كنيد. براي ريست كردن فيلتر آب يخچال ابتدا دكمه water را فشار داده و پس از آن دكمه ريست را براي چند ثانيه فشار دهيد و نگه داريد.

 

تعويض لامپ يخچال:

معمولاً لامپهاي اين نوع از يخچال بر روي سقف آن قرار دارد و بر روي آنها يك محفظه شيشه اي قرار گرفته است.

براي تعويض لامپ ابتدا بايد اين محفظه را جدا كنيد و بعد از آن در هنگام خاموش بودن يخچال (جهت جلوگيري از برق گرفتگي) اقدام به بيرون آوردن آن با فشار دست و تعويض آن با لامپ جديد كنيد.

 

چگونگي تميز كردن يخچال آدميرال

بايد توجه كنيم كه تميز كردن يخچال در بازدهي و كيفيت آن نقش بسيار موثري را بر عهده دارد، به همين منظور براي تميز كردن يخچال آدميرال خود مي توانيد طبق مراحل زير پيش رويد:

ابتدا يخچال را از برق بكشيد و سپس تمام مواد غذايي داخل آن را خارج كنيد.

در مرحله بعد با استفاده از يك دستمال و يك ماده پاك كننده اقدام به تميز كردن طبقات يخچال نماييد. شايان ذكر است كه براي تميز كردن طبقات درون درب يخچال مي توانيد آنها را بيرون بياوريد و شستشو دهيد.

پس از آن شروع به تميز كردن بدنه يخچال نماييد. مي توانيد آن را با استفاده از يك دستمال و ماده شوينده همچون پاك كننده سطوح و يا حتي آب گرم به همراه جوش شيرين تميز كنيد.

 

چگونگي افزايش عمر يخچال آدميرال:

- در صورت كاركرد نادرست يخچال در اسرع وقت براي پيدا كردن مشكل و رفع آن اقدام نماييد.

- به فواصل چيدمان مواد غذايي درون يخچال توجه نماييد، چرا كه نزديك بودن بيش از حد آنها باعث گردش نامناسب جريان هوا درون يخچال و در نهايت منجر به آسيب رساندن به يخچال مي‌شود.

- حتماً سرويس هاي دوره اي آن را به صورت منظم انجام دهيد.

جهت بررسي يخچال خود در اصفهان توسط تكنسين هاي با تجربه‌ي ما، با نمايندگي تعمير آدميرال در اصفهان تماس حاصل فرماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۴۴:۰۴ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی