مطلب آزاد
مطلب آزاد

رايج ترين ايرادات ممكن در يخچال

 

ويرپول يك شركت آمريكايي مي‌باشد كه لوازم خانگي مختلفي را توليد مي‌كند. اين شركت در اوايل قرن بيستم با توليد ماشين لباسشويي كار خود را آغاز نمود.

اين‌ برند امروزه نزديك به يك ميليارد دلار درآمد دارد و بيشتر از ۹۲ هزار كارمند در بخش‌هاي مختلف آن مشغول به كار هستند. در حال حاضر اين شركت يكي از قطب هاي بزرگ در توليد لوازم خانگي دنيا به حساب مي آيد و محصولات خود را به تمامي كشورهاي جهان ارسال مي كند.

 

مزاياي يخچال ويرپول:

- كيفيت و دوام مناسب

- طراحي منحصر به فرد

- ظاهري زيبا

- رتبه انرژي A++

- كنترل و تنظيم دما

- سنسور اندازه گيري دما

 

معايب يخچال ويرپول

از آنجايي كه برند ويرپول ساخت يك كشور خارجي مي باشد، نمي تواند در ايران خدمات پس از فروش كاملاً صحيح و مناسبي داشته باشد. علاوه بر آن گاهي نمايندگي هاي ايران در كار خود اهمال كاري كرده و خدمات خوبي را به مشتريان ارائه نخواهند داد. به همين دليل مي توان از اين مورد تحت عنوان مهم ترين عيب يخچال ويرپول ياد كرد.

 

رايج ترين ايرادات ممكن در يخچال:

رطوبت در سطح خارجي يخچال

حائز اهميت است كه وجود داشتن رطوبت در فصول گرم بسيار عادي مي باشد. شما مي توانيد با يك دستمال، رطوبت ايجاد شده را برطرف كنيد.

 

نور نارنجي فريزر يخچال

نور نارنجي رنگ در فريزر يخچال نشان دهنده روشن بودن هيتر المنت ديفراست مي باشد و اين يك امر طبيعي مي باشد و جاي نگراني ندارد.

 

جمع شدن آب در زير يخچال

بسته بودن لوله خروجي اب و ايراد داشتن يخساز، از جمله مواردي مي باشند كه باعث جمع شدن آب در زير يخچال مي‌شوند كه اين امر موجب مي‌شود غذا در يخچال يخ بزند.

در چنين مواقعي كافيست كه دماي يخچال را درست تنظيم كرده و از بسته بودن درب و محكم بودن لاستيك دور درب يخچال مطمئن شويد.

 

كار نكردن دكمه تنظيم دما

اگر يخچال در محيط بسيار گرم قرار داشته باشد بر روي دماي آن تاثير مي‌گذارد. علاوه بر آن ممكن است برد الكترونيكي ايراد داشته باشد.

 

گرم بودن فريزر

اگر شما دماي فريزر را به صورت صحيح تنظيم نكنيد با اين مشكل مواجه خواهيد شد. همچنين اين مشكل مي تواند اشاره به خرابي فن فريزر داشته باشد.

بهترين دماي فريزر بين منفي ۱۸ تا منفي ۲۰ مي باشد.

 

نمايش دادن هشدار فيلتر آب بر روي نمايشگر يخچال

توجه نماييد كه فيلتر آب يخچال را هر ۶ ماه يكبار بايد تعويض نماييد.

 

ثابت نماندن دماي يخچال بر روي مقدار تنظيم شده

پس از تنظيم كردن درجه يخچال بايد ۲۴ ساعت صبر كنيد تا دما تنظيم شود. پس از ۲۴ ساعت اگر كه دماي يخچال ثابت نماند، از بسته بودن درب يخچال اطمينان حاصل نماييد؛ چرا كه در صورت باز بودن درب، سرما از يخچال خارج خواهد شد و دما ثابت نخواهد بود.

علاوه بر آن قرار دادن غذاي گرم در درون يخچال باعث مي شود كه دما به درجه تنظيم شده نرسد. در پايان ممكن است كه سنسور دماي يخچال ايراد داشته باشد.

 

كار نكردن يخساز

زماني كه چراغ سبز رنگ روي نمايشگر يخچال، به حالت چشمك زن در آيد يعني قطعه‌هاي يخ در يخساز گير كرده است. همچنين اطمينان حاصل نماييد كه يخ‌ساز به طور دستي خاموش نشده باشد. علاوه بر آن دكمه آن و آف روي يخساز را بررسي نماييد. يكي ديگر از احتمالات؛ خرابي اهرم يخساز مي باشد.

 

رطوبت و قطره هاي آب درون يخچال

اگر درب يخچال به مدت زيادي باز بماند اين مشكل به وجود خواهد آمد. چنانچه شما درب را محكم بستيد و باز هم اين مشكل وجود داشت باشد؛ لازم است كه لاستيك دور درب يخچال را تعويض نماييد.

 

اگر شما جزو دسته افرادي هستيد كه فني نيستند؛ به شما توصيه مي كنيم براي سرويس و تعميرات ويرپول در اصفهان از خدمات ما بهره مند شويد.

 

 

 

فروش قطعات يخچال كنمور در اصفهان

منظور از سرويس يخچال چيست؟

به خدماتي كه در فواصل زماني ۶ ماه يكبار بر روي يخچال انجام ميشود، سرويس يخچال گويند.

اگر سرويس يخچال در فاصله زماني يك سال انجام گيرد؛ از بروز مشكلات بسيار زيادي جلوگيري خواهد كرد. اما اگر يخچال در زمان مناسب سرويس نشود، كم كم عمر مفيد خود را از دست خواهد داد و روز به روز با مشكلات جديدي مواجه خواهد شد.

 

سرويس يخچال شامل خدمات زير مي شود:

- بررسي گاز يخچال

- تميز كردن گرد و خاك موجود در پشت يخچال

- بررسي كامل موتور يا كمپرسور يخچال

- تست يخساز و ديسپنسر آب

- بررسي سرمادهي و سرما سازي يخچال

- رفع صداي زياد يخچال

- بررسي دقيق سنسورهاي يخچال

 

از جمله دلايلي كه باعث صداي بلند و آزار دهنده يخچال وايت هاوس مي‌شوند:

- گير كردن پره هاي فن

- خرابي فن هاي يخچال

- تراز نبودن يخچال

- وجود مشكل در قسمت يخساز يا سيستم ديفراست

- خرابي موتور يا كمپرسور گاز

 

انواع صداهاي ايجاد شده از سمت يخچال و علت آن ها:

- صداي خرت خرت ( به دليل جريان گاز مبرد داخل لوله‌ها و يا فرسودگي لوله)

- صداي تق تق (به علت جدا شدن لول اسب و يا جنس بي كيفيت لوله)

- صداي چكه كردن آب از يخچال (به دليل ريخته شدن آب به داخل سيني بر اثر ذوب شدن برفك هاي يخچال)

 

توصيه هايي جهت پيشگيري از ايجاد صداي آزار دهنده يخچال:

- روغن كاري فن كمپرسور به صورت دوره‌اي

- تميز كردن سطوح حساس مثل كمپرسور و كندانسور به طور مداوم

- نصب نمودن يخچال به صورت تراز

- باز نگذاشتن درب يخچال به مدت طولاني

- سرويس كردن يخچال هر ۶ يا ۱۲ ماه يكبار

 

علت يكسره كار كردن يخچال ويرپول:

خراب شدن لاستيك دور درب يخچال

لاستيك دور درب يخچال وظيفه جلوگيري از خروج سرما از يخچال را به عهده دارد. زماني كه اين لاستيك به هر دليلي معيوب شود؛ سرما از يخچال خارج خواهد شد كه در اين حالت با تعويض آن مي‌توان مشكل را برطرف نمود.

 

كمبود گاز يخچال

با انتقال گاز از موتور و جابجايي در لوله‌هاي كندانسور و اواپراتور يخچال، سرما توليد مي شود. اگر به هر دليل گاز نشت كند ديگر سرماسازي يخچال مانند قبل نخواهد بود؛ در چنين مواقعي موتور يخچال براي جبران سرماي كم شده، مدت زمان زيادي روشن خواهد ماند تا بتواند دماي يخچال را به ميزان تنظيم شده برساند.

اين روند همين طور باقي خواهد ماند تا در نهايت منجر به يكسره كار كردن موتور شود و يخچال اتوماتيك نخواهد شد. در چنين مواقعي بايد شارژ گاز يخچال را تمديد كرد.

تنظيمات نادرست دما

اگر دماي يخچال را به شكل صحيح تنظيم نكنيد به موتور يخچال فشار وارد خواهد شد.

بهترين دماي مناسب يخچال ويرپول در فصل بهار و تابستان ۳+ و در فصل پاييز و زمستان ۴+ مي باشد.

خرابي كمپرسور يا موتور يخچال

كمپرسور يخچال وظيفه سرما سازي در يخچال را به عهده دارد. در واقع مي‌توان گفت كه موتور يا كمپرسور قلب يخچال مي باشد كه با به گردش در آوردن گاز در شبكه سرما سازي يخچال، سرما را به يخچال مي دهد.

زماني كه موتور دچار ايراد شود ديگر مانند قبل گاز را به شبكه سرماسازي يخچال منتقل نخواهد كرد. در اين مواقع تنها موتور روشن مي شود و منجر به بيش از حد داغ شدن آن مي‌شود؛ در نهايت هيچ سرمايه در يخچال احساس نخواهد شد.

در چنين شرايطي بهترين راه‌حل تعويض موتور يخچال مي باشد.

 

 

رايج ترين مشكلات يخچال فريزر:

- بوي بد فضاي يخچال

- صداي غير طبيعي

- آب ندادن آبسردكن

- عدم خنك كردن يخچال فريزر

- برفك زدن جايخي

- به هم خوردن تنظيمات دماي يخچال

- گرم بودن بدنه يخچال

- يخ زدن مواد غذايي درون يخچال

 

مشكلات درب يخچال

تعمير درب يخچال شامل موارد زير ميباشد:

- تعمير پوسيدگي درب يخچال

- تعمير زنگ زدگي درب يخچال

- تعمير فرورفتگي درب يخچال

شايان ذكر است كه تعمير درب يخچالهاي تك با يخچال هاي سايد باي سايد متفاوت مي باشد. معمولاً يخچال هايي كه داراي ديسپنسر هستند بيشتر از ناحيه آبريز دچار مشكل شده و به تعمير نياز پيدا مي‌كنند.

 

بهتر است كه قبل از انتخاب و خريد يخچال به اين موضوع توجه كنيد كه اگر ايرادات احتمالي براي برند مورد نظر به وجود آمد بهترين اقدام چيست و بايد به كجا مراجعه نمود. جهت كسب اطلاعات بيشتر و آشنايي با مراكز فروش قطعات يخچال كنمور در اصفهان با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۳۹:۰۸ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی