مطلب آزاد
مطلب آزاد

نحوه‌ي تشخيص يخچال اورجينال ويرپول

 

شركت ويرپول يك شركت آمريكايي و چند مليتي مي باشد كه به توليد و عرضه وسايل الكترونيكي خانگي پرداخته است. اين شركت با پيشي گرفتن از شركت سوئدي الكترولوكس، به عنوان يكي از بزرگترين و معتبرترين توليدكنندگان لوازم خانگي جهان شناخته شده است.

شركت ويرپول در سال ۱۹۱۱ توسط لوييز آپتون و آموري آپتون در آمريكا تاسيس گشت.

اين برند با مشاركت برند سينجر به توليد يخچال پرداخت و به سرعت وارد بازار شد. اين كمپاني براي كسب موفقيت و تبديل شدن به يكي از برندهاي مطرح جهاني در صنعت لوازم خانگي سالها تلاش كرد.

برند ويرپول يك برند جهاني به شمار مي‌رود. به همين دليل رقيبان زيادي در داخل و خارج از كشور تلاش دارند تا به اين برند برسند. شركت هاي بوش و جنرال الكتريك رقيبان اصلي اين برند در خارج از كشور محسوب مي‌شود.

در داخل كشور برند هاي مانند اسنوا و سينجر تا حدي رقيبان مابه شمار مي روند.

 

 

قبل از هر چيزي شما بايد اطلاعاتي در رابطه با تشخيص يخچال مابه اورجينال از تقلبي آن داشته باشيد. براي اين كار كافيست كه شما به سايت مابه مراجعه كنيد و نام محصول مورد نظر را سرچ كنيد. در صورتي كه مدل انتخابي شما در سايت موجود باشد كالاي شما اصل و اورجينال مي باشد، در غير اين صورت كالاي شما فيك خواهد بود و از طريق فروشنده مي‌توانيد پيگيري خود را انجام دهيد.

 

مشكل اصلي يخچال ويرپول چه مي باشد؟

يكي از مهمترين مشكلات اساسي اين يخچال يكسره كار كردن آن مي باشد.

زماني كه يخچال تايم كاري بالايي داشته باشد و به مدت بسيار كمي استراحت كند به آن حالت يكسره كاركردن ميگويند.

يكسره كار كردن يخچال فريزر و سايد باي سايد ها يكي از رايج ترين علائم خرابي يخچال ميباشد.

معمولاً زماني كه يخچال ها به مدت زمان زيادي كار كنند، موتور قدرت كمپرس خود را به مرور زمان از دست خواهد داد. اگر اين مشكل برطرف نشود حتماً موتور يخچال آسيب خواهد ديد.

 

علت يكسره كار كردن يخچال ويرپول:

خراب شدن لاستيك دور درب يخچال

لاستيك دور درب يخچال وظيفه جلوگيري از خروج سرما از يخچال را به عهده دارد. زماني كه اين لاستيك به هر دليلي معيوب شود؛ سرما از يخچال خارج خواهد شد كه در اين حالت با تعويض آن مي‌توان مشكل را برطرف نمود.

 

تنظيمات نادرست دما

اگر دماي يخچال را به شكل صحيح تنظيم نكنيد به موتور يخچال فشار وارد خواهد شد.

بهترين دماي مناسب يخچال ويرپول در فصل بهار و تابستان ۳+ و در فصل پاييز و زمستان ۴+ مي باشد.

 

كمبود گاز يخچال

با انتقال گاز از موتور و جابجايي در لوله‌هاي كندانسور و اواپراتور يخچال، سرما توليد مي شود. اگر به هر دليل گاز نشت كند ديگر سرماسازي يخچال مانند قبل نخواهد بود؛ در چنين مواقعي موتور يخچال براي جبران سرماي كم شده، مدت زمان زيادي روشن خواهد ماند تا بتواند دماي يخچال را به ميزان تنظيم شده برساند.

اين روند همين طور باقي خواهد ماند تا در نهايت منجر به يكسره كار كردن موتور شود و يخچال اتوماتيك نخواهد شد. در چنين مواقعي بايد شارژ گاز يخچال را تمديد كرد.

 

خرابي كمپرسور يا موتور يخچال

كمپرسور يخچال وظيفه سرما سازي در يخچال را به عهده دارد. در واقع مي‌توان گفت كه موتور يا كمپرسور قلب يخچال مي باشد كه با به گردش در آوردن گاز در شبكه سرما سازي يخچال، سرما را به يخچال مي دهد.

زماني كه موتور دچار ايراد شود ديگر مانند قبل گاز را به شبكه سرماسازي يخچال منتقل نخواهد كرد. در اين مواقع تنها موتور روشن مي شود و منجر به بيش از حد داغ شدن آن مي‌شود؛ در نهايت هيچ سرمايه در يخچال احساس نخواهد شد.

در چنين شرايطي بهترين راه‌حل تعويض موتور يخچال مي باشد.

 

اگر شما هم قصد خريداري يخچال ويرپول را داريد؛ بهتر است كه قبل از انتخاب آن به اين موضوع توجه كنيد كه اگر ايرادات احتمالي براي آن به وجود آمد بهترين اقدام چيست و بايد به كجا مراجعه نمود.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين باره آشنايي با مراكز فروش قطعات يخچال ويرپول در اصفهان با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۴۱:۴۹ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی