مطلب آزاد
مطلب آزاد

سيستم هاي صوتي جديد

 

چنانچه در پي سيستم هاي صوتي در فضايي مطابق با نظر خود هستيد، آمپليفاير هاي لمسي در انواع وسايل و تجهيزات صوتي حتما مي توانند شما را ياري نمايد. اكثرا اين نام در زمينه تجهيزات الكترونيكي صوتي ماشين ها به كار گرفته مي شود. در انواع سيستم هاي صوتي، تجهيزات متفاوتي جهت راه اندازي مورد استفاده قرار مي گيرد كه هر يك از آنها نقش به خصوصي براي توليد و پخش صدا دارند. از بخش هاي مختلف آمپلي فاير، آمپ و يا تقويت كننده را مي توان نام برد كه اين قطعه، كيفيت صداي خروجي سيستم را در سطح بالايي نگه مي‌دارد و يا آن را تقويت مينمايد. تقويت كننده ها وسايل الكترونيكي به شمار مي روند كه سبب افزايش قدرت سيگنال مي شوند و يا در حقيقت گستردگي دامنه سيگنال را باعث مي شوند. اين مورد باعث مي شود تا صداي خروجي در مقايسه با صداي ورودي قوي تر عمل كند. نكته اي كه حائز اهميت است، آن است كه توان تقويت آمپ ها در اندازه هاي متفاوتي مي تواند باشد. به طور كلي جهت تقسيم بندي انواع آمپلي‌فاير ها ميزان تقويت كنندگي آن ها معيار اصلي مي باشد. در سيستم هاي صوتي ساندبار و يا سينماي خانگي، اين دسته از محصولات به صورت داخلي تعبيه شده اند. اين در حالي است كه در ديگر وسايل نظير باند هاي سقفي و ضبط هاي خودرو از قطعات مجزا و جداگانه محسوب مي شود. به عبارتي پخش صدا، بدون وجود اين دستگاه امكان ندارد.

بسياري از دستگاه هاي صوتي بدون نياز به آمپلي‌فاير نمي توانند صداي واضح و بدون نويزي را پخش نمايند. آن دسته از سيستم هاي صوتي كه اين امكان را دارند، حتما آمپلي‌فاير در بخش دروني تعبيه شده است. بنابراين خريداري آمپلي‌فاير جهت راه اندازي سيستم هاي صوتي بسيار پر اهميت مي باشد. صداي پخش شده توسط اين قطعه از كيفيت بالا و مطلوبي برخوردار است، ماندگاري صداي آن به نسبت زياد است و افت صدا در آن اتفاق نمي‌افتد.

پيشتر به اين نكته اشاره شد كه ميزان تقويت در انواع سيستم ها، با هم متفاوت مي باشد. براي نمونه، آمپلي‌فاير مورد استفاده در ماشين با نوعي كه در ادارات و يا منازل مسكوني به كار گرفته مي شود، داراي تفاوت هايي است. هرچه وسعت محيط مد نظر افزايش پيدا كند، ميزان تقويت نيز به طبع آن رشد مي نمايد. در نتيجه آن آمپلي‌فاير قوي تر عمل مي كند. به همين جهت از پراهميت ترين عوامل انتخاب آمپلي‌فاير متراژ محيط مورد نظر شما به شمار مي رود.

آمپلي‌فاير لمسي براي موقعيت هايي نظير فرودگاه ها، ايستگاه هاي مترو و فروشگاه ها به كار گرفته مي شود. چرا كه چنين فضا هايي كه از متراژ بالايي برخوردارند، ميزان تقويت صدا مي بايست حتما به صورتي باشد كه صدا در هر بخشي از فضا به صورت واضح و شفاف به گوش برسد. چنانچه انتخاب خوبي در خريد آمپلي‌فاير نداشته باشيد، كيفيت صدا به ميزان زيادي كاهش مي يابد. حتي افزايش صدا نيز سبب مي شود تا صدا در فضا به خوبي شنيده نشود و افراد نزديك به اين دستگاه ها موقعيت مناسبي نداشته باشند.

انتخاب آمپلي‌فاير مناسب علاوه بر افزايش كيفيت صدا، مي تواند سبب افزايش ماندگاري و طول عمر سيستم هاي صوتي بلندگوي سقفي شود. چنانچه امپلي فاير مناسبي را خريداري نكرده باشيد، مجبور مي شويد كه صداي آن ها را افزايش دهيد. اين مورد سبب مي شود تا در دراز مدت بلندگوي شما آسيب ببيند. به همين جهت است كه انتخاب اين قطعه از اهميت بالايي برخوردار است و مي بايست حتما با افراد آگاه در اين زمينه مشورت بگيريد و با آگاهي كامل انتخاب خود را انجام دهيد و در نهايت با توجه به بودجه خود، بهترين نوع سيستم صوتي را تهيه نماييد.

پهناي باند، نويز و يا مقدار اطلاعات اضافي، حداكثر نرخ تغيير خروجي، نسبت مابين بزرگي سيگنال هاي ورودي و خروجي، پايداري، ميزان درجه تناسب بين سيگنال هاي ورودي و يا خروجي، راندمان و يا نسبت بين توان مصرفي و توان خروجي و محدوده ديناميكي خروجي از جمله مواردي هستند كه حتما مي بايست در انتخاب و خريد آمپلي‌فاير ها در نظر گرفته شوند. علاوه بر اين مواردي كه اشاره شد، آمپلي‌فاير ها داراي قابليت هاي ديگري نظير پايداري كيفيت صدا، تعداد ورودي و خروجي،  پخش مديا و پخش صدا به صورت زون بندي مي باشند كه مي بايست در تهيه آن ها در نظر گرفته شوند.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۱۰:۱۸ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی