مطلب آزاد
مطلب آزاد

خرابي انواع بردهاي دستگاه هاي ونتيلاتور

 

در ادامه مطالب مي خواهيم توضيحاتي راجع به تعمير ونتيلاتور دهيم بعد از آن خدمات اين مجموعه را براي شما بيان كنيم قبل از هر توضيحي مي‌خواهيم راجع به اينكه دستگاه ونتيلاتور چيست ؟توضيح دهيم.

بايد بگويم كه دستگاه ونتيلاتور يكي از مهم ترين و حياتي ترين دستگاهها در علم پزشكي مي باشد .دستگاه ونتيلاتور كه با نام دستگاه تنفس مصنوعي نيز شناخته مي شود دستگاهي مجهز مي باشد كه كار تنفس را براي بيماراني كه قادر به نفس كشيدن نمي باشند راخت ميكند.

اين دستگاه ريه بيمار را از هوا و اكسيژن پر كرده يا به عبارتي عمل دم را به جاي بيمار انجام مي دهد جالب است بدانيد نخستين بار دستگاه ونتيلاتور يا همان دستگاه تنفس مصنوعي مدرن را فردي به نام فارست برد در دوران جنگ جهاني دوم اختراع كرد .

از آن زمان تا به حال دستگاه ونتيلاتور دچار تغييرات زيادي شده است و پيشرفت هاي بسياري نيز داشته است. اگر دستگاه ونتيلاتور در بيمارستان يا خانه خراب شد و شما به دنبال تعمير آن هستيد با مركز فني تخصصي ما تماس گرفته و تعمير دستگاه ونتيلاتور خود را براي عيب يابي به مجموعه ما بسپاريد.

ما در مجموعه توانمند پيشرفته خود در اصفهان از تعميركاراني استفاده ميكنيم كه قادر به تعمير انواع و مدلهاي مختلف دستگاه ونتيلاتور ميباشند.

تعميركاران ما هميشه آماده ارائه خدمات و تعمير دستگاه ونتيلاتور براي شما هستند.

در ادامه مي‌خواهيم بخشي از اين خدمات را كه در مركز اما ارائه مي‌شود به شما معرفي كنيم .

 

تعمير بردهاي الكترونيكي انواع دستگاه ونتيلاتور

 

 تعمير و تعويض قطعات روي بردهاي الكترونيكي انواع دستگاه ونتيلاتور

تعمير مدار الكتريكي انواع دستگاه ونتيلاتور

 تعمير و تعويض كردن انواع شيرهاي ديجيتالي انواع دستگاه ونتيلاتور

عيب يابي كردن و تعمير و تعويض حسگر جريان هوا در انواع دستگاه ونتيلاتور سرويس و تعويض انواع فيلتر در انواع دستگاه ونتيلاتور

تعمير و تعويض بخش مرطوب كننده انواع دستگاه ونتيلاتور

تعويض و تعمير لوله هاي دم و بازدم انواع دستگاه ونتيلاتور

تعمير و تعويض ظرف جمع كننده انواع دستگاه ونتيلاتور

همانطور كه در بالا اشاره كرديم مركز تخصصي ما انواع تعميرات را انجام داده و با نيروهاي متخصص كه در اين زمينه فعاليت دارند توانسته به تعمير انواع دستگاه هاي ونتيلاتور بپردازد.

 

انواع دستگاه ونتيلاتور

 

تعمير انواع دستگاه ونتيلاتور در مجموعه ما انجام مي شود به طور كلي دستگاه هاي ونتيلاتور به دو دسته تقسيم مي شود كه هر كدام از اين دسته ها شامل انواع مختلفي مي باشند .ما در ادامه به معرفي انواع دستگاه ونتيلاتور مي‌پردازيم.

۱-دستگاه ونتيلاتور فشار منفي

 يكي از انواع دستگاه ونتيلاتور دستگاه ونتيلاتور فشار منفي مي باشد . دستگاه ونتيلاتور فشار منفي جزو اولين و مهم ترين دستگاههاي تنفسي مصنوعي مي باشد كه براي اولين بار موقع هم گيري فلج اطفال طراحي و ساخته شد.

 اين نوع از دستگاه ونتيلاتور ماركردي متفاوت با دستگاه هاي ونتيلاتور، كه امروزه مي بينيم دارد .دستگاه ونتيلاتور فشار منفي محفظه اي است كه تمام اطراف قفسه سينه و بدن بيمار به جز سر و گردن را مي‌پوشاند.

بعد از آن با خالي كردن هواي درون محفظه  فشار منفي در درون محفظه ايجاد مي‌شود و اين كار باعث مي‌شود تا قفسه سينه بيمار به بيرون كشيده شود يا به عبارتي ريه‌هاي بيمار گشاد شده و در نتيجه هوا از اين روش وارد ريه بيمار مي شود و بيمار مي تواند به راحتي نفس بكشد.

۲-دستگاه ونتيلاتور فشار مثبت

نوع دوم دستگاه هاي ونتيلاتور ،دستگاه ونتيلاتور فشار مثبت مي باشد .دستگاه ونتيلاتور فشار مثبت همان دستگاه هاي تنفس مصنوعي است كه امروزه در بيمارستانها و مراكز درماني وجود داشته و مورد استفاده بيماران تنفسي قرار مي گيرد روش كار دستگاه ونتيلاتور فشار مثبت نسبت به نوع دستگاه ونتيلاتور فشار منفي متفاوت مي باشد.

به اين معني كه در اين نوع از دستگاه هاي ونتيلاتور، هوا يا همان اكسيژن با فشار بيشتري نسبت به فشار اتمسفر در ريه هاي بيمار به جريان انداخته مي شود و به اين ترتيب مي شود كه جريان هوا در هنگام دم به ريه هاي بيمار وارد مي شود دستگاههاي ونتيلاتور فشار مثبت در چهار نوع وجود دارند.

دستگاه ونتيلاتور فشار ثابت ،دستگاه ونتيلاتور حجم ثابت، دستگاه ونتيلاتور زمان ثابت و دستگاه ونتيلاتور فركانس بالا در مركز ما انواع ونتيلاتور با بهترين تجهيزات و ابزار تعمير شده و مهمترين هدف اين مجموعه كسب رضايت مشتري مي باشد با مجموعه ما در تماس باشيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۵۱:۳۲ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی