مطلب آزاد
مطلب آزاد

تهيه انواع كره بادام زميني، فندوق، پسته

 

از دستگاه كره ساز به منظور توليد كره از دانه هاي مختلفي همچون بادام زميني، گردو، پسته و... استفاده مي شود.

انواع مدل هاي كره گير:

كره گير برقي

كره گير دستي

كره گير بالازن

كره گير پايين زن

دستگاه كره گيري برقي چربي هاي موجود در ماست يا شير را با استفاده از نيروي گريز از مركز مي گيرد اما در كره گير دستي كره گيري با چرخش اهرمي كه بر روي بدنه كره گير قرار دارد انجام ميشود دستگاه هاي كره گير بالازن و پايين زن مشابه كره گير برقي عمل كرده و تفاوت اصلي آنها در محل قرارگيري همزن ميباشد.

 

تفاوت دستگاه هاي كره گير بالازن و پايين زن

هر دوي اين دستگاه ها با ماست كره توليد مي كنند و از قابليت توليد دوغ نيز برخوردارند، اما داراي تفاوت هايي نيز هستند.

- الكتروموتور نوع بالازن در بخش بالاي مخزن و الكتروموتور پايين زن در بخش زيرين مخزن واقع شده است.

- كره گيرهاي بالازن هم در حالت صنعتي و هم نيمه صنعتي و خانگي قابل توليد مي باشند، در صورتيكه كره گيرهاي پايين زن تنها بصورت خانگي و نيمه صنعتي طراحي مي شوند.

- جنس كره گيرهاي پايين زن خانگي از استيل است، اما كره گيرهاي خانگي بالازن با متريال آلومينيوم طراحي شده اند و البته با لعاب استيل نيز قابل ساخت مي باشند.

 

معرفي محصول

جنس بدنه

بدنه دستگاه هاي كره گير ما تماماً از جنسي توليد شده است كه امكان زنگ زدگي آنها صفر ميباشد.

به صورت عادي آلومينيوم مقاومت بسياري در مقابل زنگ زدگي دارد ولي با توجه به اينكه اين دستگاه ارتباط مستقيمي با مواد لبني داشته و اهميت توجه به زنگ زدگي بايد بيشتر باشد، تمام تلاش ما بر روي آن بوده كه كه بر روي بدنه فرآيند آنادايزينگ را انجام دهيم.

اين فرآيند لايه محافظ طبيعي آلومينيوم را در مقابل زنگ زدگي چندين هزار برابر ضخيم‌تر كرده و در نتيجه مقاومت آن در برابر خوردگي و زنگ زدگي به ميزان بسيار بالايي افزايش يافته است.

 

همچنين شايان ذكر است كه امكان شستشوي كامل بدنه دستگاه براي تميز كردن آن مهيا شده است. توجه كنيد كه در صورت نياز به تميز كردن بدنه بيرون، قسمت بيروني دستگاه كه موتور بر روي آن قرار دارد نبايد برخوردي با آب داشته باشد و آن را بايد با يك دستمال تميز كنيد.

علاوه بر آن به منظور افزايش زيبايي مقاومت بدنه بيروني، يك لايه رنگ الكترواستاتيك بر روي دستگاه قرار داده ايم تا دستگاه‌ را بيشتر از پيش ضد زنگ تر و ضد خش تر كنيم.

 

موتور دستگاه

موتور استفاده شده در اين دستگاه، موتور الكتروژن با توان چرخش ۳۰۰ دور در دقيقه مي باشد.

(همانطور كه آگاهيد الكتروژن از جمله توليد كننده هاي شناخته شده موتور در داخل كشور مي باشد كه اكثر محصولات خود را به دليل كيفيت بالا به كشورهاي ديگر صادر مي كند.)

يكي از مزيت هاي چشمگير موتور استفاده شده در دستگاه، توان خنك شوندگي بالاي آن مي باشد كه اين ويژگي مانع بروز مشكل در دستگاه ميشود. همچنين موتور به صورت مستقيم به هم زن مخصوص متصل شده باعث مي‌شود كه چرخش با سرعت بيشتري انجام گيرد.

 

مخزن

ماست به منظور كره گيري به داخل مخزن ريخته مي شود. متريالي كه براي ساخت مخزن استفاده شده، آلومينيوم است. از جمله مهم ترين دلايل استفاده از اين فلز در ساخت مخزن، وزن كم و عدم زنگ زدگي آن در تماس با مايعات مي باشد. البته در برخي از كره گيرها بدنه را با استفاده از آلياژ استيل لعاب داده اند.

 

كليد روشن و خاموش دستگاه

بر روي درب كره گير كليدي جهت خاموش و روش كردن موتور نصب گرديده كه باعث راحتي استفاده از اين دستگاه ها شده است.

 

همزن

براي جدا شدن چربي از بافت ماست، لازم است كه ماست بصورت مداوم هم زده شود. انجام اين كار توسط همزن كه قدرت خود را از موتور دريافت مي كند، صورت مي گيرد. همزن اين دستگاه ها در بخش بالايي و متصل به درب قرار دارد؛ به همين دليل به اين كره گيرها بالازن گفته مي شود

 

 

دلايل برتري ما نسبت به ساير فروشندگان

وجود ضمانت نامه

ضمانت نامه يا همان گارانتي در هر دستگاهي نشان دهنده استاندارد بودن دستگاه و كيفيت بالاي آن مي باشد. شما به هنگام خريد اين محصول از ما، از ضمانت نامه نيز برخوردار خواهيد بود. وجود گارانتي به شما اين اطمينان را مي دهد كه در صورت بروز هرگونه مشكلي، دستگاه شما تعويض و يا تعمير خواهد شد.

موتور پر قدرت و كم صداي دستگاه

دستگاه هاي كره گير ما مجهز به موتور پرقدرت و در عين حال كم صدا و بدون لرزش ميباشند

بدنه مقاوم

جنس مخزن اين دستگاه ها ساخته شده از متريال هاي مقاوم در برابر زنگ زدگي و سايش ميباشند

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۸:۲۵ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی