مطلب آزاد
مطلب آزاد

طول عمر دستگاه هاي جوجه كشي




اولين موضوع در دستگاه جوجه كشي بلدرچين دماوند مي توان تجهيزات سيستمي تهيه و تنظيم كردن رطوبت اين وسايل جوجه كشي را آزمايش كرد در اين وسايل رطوبت به وسيله ي تغيير و تلرانس دماي خيس و دماي خشك قابل تنظيم است در سيستم هاي جوجه كشي مركز معرفي شده دو سنسور LM35 وجود دارد كه هر دوي آنها در درون يك كپسول از نوع استيل استنلس گذاشته شده است يكي از آنها در مجاورت هوا و دماي خشك گذاشته شده و دومي با كمك يك فتيله به يك منبع آب متصل شده است و درون كپسول كه سنسور در آن جاي گرفته است كشيده مي‌شود. فتيله به سبب آنكه به منبع آب اتصال دارد كاور سنسور را به حالت مرطوب و خيس نگه مي‌دارد به دماي اندازه گيري شده فتيله دماي خيس مي گويند.‌

 

اين فرايند در كشور ايران به كمك مجموعه ماشين آلات جوجه كشي دماوند تهران و در ميان رقابت هاي خارجي به وسيله ي مركزهاي پيتر سام و جيمز وي  استفاده مي شود كه در آن با تخمين زدن دماي خشك و دماي خيس و با كمك گرفتن از ليست استوكيومتري مي توان رطوبت وسيله ي مربوطه را به طور كامل حدس زد. در اين شيوه رطوبت با تلرانس يك تا دو درصد متغير نمايش داده مي شود كه جهت سيستم هاي جوجه كشي عالي و كافي است چون رطوبت اهميت محدودي به نسبت دما در جوجه كشي دارد و تلرانس چند درصدي نمي تواند عمليات جوجه كشي را كم كند يكي از فوايد استفاده از اين شيوه به كار گرفتن از سنسور رطوبت جهت اندازه گيري رطوبت مي باشد.

 

سنسورهاي دما طول عمر بالايي دارند در صورتي كه طول عمر سنسورهاي رطوبت مابين چهار الي پنج سال مي باشد. به كار گرفتن سنسورهاي دما جايگزين سنسور رطوبت كمتر كردن قيمت هاي ناشي از تخريب شدن سنسورهاي رطوبت را در بر مي گيرد. همان گونه كه گفته شد در اين ماشين آلات از دو سنسور جهت تخمين زدن دماي خشك و دماي خيس براي تنظيم كردن رطوبت به كار مي رود

بنابراين بايد دقت كنيد كه هيچ كدام از سنسورها از كاليبره بيرون نرود چون در اين صورت عددي كه نمايش داده مي شود با رقم واقعي و نرمال تمايز قابل توجهي دارد. همه ي سنسورها به جز سنسورهاي

اس اچ تي ، سوئيس بعد از گذشت مدتي از كاليبره بيرون مي روند و اين خصوصيت سبب شده تا حسگر اس اچ تي، به نام بهترين سنسور دما و رطوبت جهان معرفي مي شود.

 

شركت توليد كننده حسگرهاي گوناگون اس اچ تي و يا يك دماسنج تستو با سنسور اس اچ تي را در درون سيستم جاي مي دهد.مجموعه ي بلدرچين دماوند با به كارگيري از سنسور اس اچ تي سيستم هاي توليد شده خود را در مجموعه با توجه زيادي كاليبره مي كند. ولي با اين حال امكان احتياج به كاليبره شدن دوباره در سنسور NTC و LM35 طبق موارد گفته شده وجود دارد.

 

دقت كنيد كه دما و رطوبت دو اصل مهم جوجه كشي محسوب مي شوند و سنسور مسئوليت دارد تا ثانيه به ثانيه آنها را كنترل كند و به برد اطلاع دهد از اين رو سالم بودن و توجه سنسور در عمليات و فعاليت سيستم بسيار موثر هستند. اس اچ تي با نام عالي ترين سنسور دما و رطوبت كل جهان معرفي شده است. 

 

نوع بدنه دستگاه جوجه كشي بلدرچين دماوند

 

به شرح زير است. 

نقاط مفيد اين مجموعه در توليد بدنه اين گونه است كه خم كاري و برش كاري بدنه را به گونه اي عالي صورت مي دهد. بدنه ي آنها عدم هرگونه خطوط و خش مي باشند و طبق نظر ويژه اي خمكاري و برشكاري شده است از نظر متخصصان نمي توان اشكال بخصوصي نسبت به مونتاژ و پيچ كاري بدنه ماشين جوجه كشي اين مركز گرفت. بدنه ي سيستم به حالت دوجداره است كه جهت عايق بندي كردن عالي تر يونوليت در بخش مابين دو جداره گذاشته شده است. 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۳۲:۳۶ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی