مطلب آزاد
مطلب آزاد

چگونه جوجه فاخته پرورش دهيم؟




براساس احتياج بيشتري كه در زمينه‌ي جوجه كشي در ايران وجود دارد شركت طيوران صنعت فاخته ساخت دستگاه جوجه كشي فاخته به حالت جدي و كاملاً حرفه اي آغاز به ساخت ماشين آلات جوجه كشي كرده اند. پيشنهاد مي كنيم كه قبل از انتخاب و خريدن سيستم خود از اشخاص با تجربه و تخصص مشورت كنيد چون تمام مجموعه هاي سازنده ي اين دستگاه تلاش مي‌كنند به شما دوستان گرامي كالاهاي خود را با نام عالي ترين برند معرفي كنند.بنابراين پس از سالها كوشش و تجربه به ما ياري كرد تا بتوانيم ماشين آلات فوق هوشمند ، تمام خودكار ،كاملا تخصصي ،سخنگو و با عمليات در سطح بالايي را بسازيم. و در مقام والا جاي بگيريم. در حال حاضر فقط سازنده اي كه انكوباتور سخنگو ساخته است شركت توليد صنعتي فاخته مي باشد.

 

به كارگيري از قطعات مرغوب در ساخت دستگاه جوجه كشي فاخته:

اين شركت در كليه ي ماشين آلات خود قطعات مرغوب و با كيفيت عالي را به كار برده است كه سبب مي‌شود ماشين آلات مربوطه از عمر بالايي برخوردار باشد.

 

مسئله اي كه براي جوجه كشي مهم است تخم مي باشد براي اينكه روند جوجه كشي صحيح اعمال شود تخم هاي نطفه دار را از مرغ هايي كه در كنار خروس هستند گردآوري كنيد بنابراين تخم هايي كه در فروشگاه ها و مغازه هاي مواد غذايي وجود دارد فاقد نطفه مي باشند و به همين دليل نمي توانند به جوجه تبديل شوند پيش از آغاز جوجه كشي يك عدد تخم نطفه دار بايد تا حداكثر هفت روز در يك مكان كاملاً خنك با دماي ثابت دوازده الي پانزده درجه سانتيگراد گذاشته شود. آنها را در فضاهاي فريزري نگذاريد چون فريزرها جهت تخم ها خيلي محيطي سرد است. 

 

پيش از تبديل شدن تخم به جوجه غذاي مناسب و كافي براي تغذيه ي آن را تامين كنيد  براي اين منظور مي توانيد از خوراك هاي خاصي استفاده كنيد جوجه هايي كه تازه به دنيا آمده‌اند احتياج به غذاي مناسب و كافي دارند بنابراين گزينش غذاي كافي ارتباط با نيت شما از رشد دارد با اين وجود  بايد نيت خود را از پيش مشخص كنيد.

 

طريقه  تنظيم كردن دستگاه جوجه كشي 

 

اين محصول وسيله اي محصور با فن و هيتر جهت گرم نگه داشتن جوجه ها در طي دوران بيست روزه مي باشد بنابراين توصيه مي كنيم سيستمي را خريداري كنيد كه به اتوماتيك وار فعاليت كنند از قبيل عمل چرخيدن تخم و فن جهت تهويه ي كافي و به وجود آوردن هواي يك دست يك هفته پيش از حاضر شدن تخم ها براي آغاز عمليات سيستم جوجه كشي را اين گونه تنظيم و آماده كنيد.

با كمك محلول هاي سفيد كننده و ضد عفوني كننده ده درصد، كالا را كاملاً بشوييد پس از آن با تركيب كردن آب و صابون آن را پاك و نظافت كنيد تا اطمينان حاصل كنيد با فضايي كاملاً تميز و بهداشتي آغاز به كار مي كنيد. زماني كه سيستم نظافت و كاملاً خشك شد آن را روشن كنيد و از دما و رطوبت ثابت آن مطلع شويد اين دو مسئله بايد هميشه ثابت و مناسب باشد پس محصول را در محيطي بگذاريد كه دماي اطراف آن نوسان بيشتر نداشته باشد اين عمل سبب كم شدن ريسك از بين رفتن جوجه ها مي شود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۴۲:۳۳ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی