مطلب آزاد
مطلب آزاد

بهترين مارك براي زيورآلات بدل

 

ژوپينگ نام يك برند معتبر و مشهور در حيطه زيورآلات و جواهرات بدل مي باشد، از جمله محصولاتي كه اين برند به متقاضيان ارائه مي دهد، مي توان به انگشتر، آويز، دستبند، گوشواره و گردنبند، النگو و پابند و انواع ست ها اشاره نمود. جنس محصولات ژوپينگ از فلز مس است كه با روكشي از طلا و يا راديوم پوشانده شده است. از آنجايي كه رنگ فلز و انواع آلياژ هايي كه در زيورآلات ژوپينگ به كار برده مي شوند، با ساير زيورآلات اندكي فرق دارد. براي نمونه، بدليجات طلايي رنگي كه توسط كمپاني ژوپينگ ساخته مي شوند، با رنگ طلايي ديگر جواهرات مشابه داراي تفاوت هايي است. بدين گونه كه به رنگ رزگلد شباهت بيشتري دارد. 

 

همچنين نگين هاي در برخي از محصولات آن به كار گرفته شده اند كه از نوع زيركن صنعتي مي باشند كه از كيفيت بسيار بالايي برخوردار است. علاوه بر اين نگين ها، سازندگان جواهرات اين برند از انواع سنگ هاي قيمتي نظير كريستال هاي سواروسكي نيز استفاده مي كنند. كيفيت بالاي و هزينه هاي مناسب خدمات ژوپينگ سبب شده تا علاقه مندان بسياري را به سمت خود جلب نمايد. 

 

تنوع بالا، طراحي هاي جذاب و جديد ترين مدل هاي زيورآلات در دنيا، اين كمپاني توليد جواهرات بدل را از ديگر شركت هاي رقيب بسيار متمايز كرده است. محصولاتي كه توسط كمپاني ژوپينگ به متقاضيان ارائه مي شود، با هر گونه اي شرايط آب و هوايي سازگار مي باشد. 

 

با توجه به اينكه در سال هاي اخير، ميزان توجه و علاقه متقاضيان به اين برند بسيار افزايش يافته است، شركت هاي زيادي اقدام به ساخت جنس هاي تقلبي در بازار ايران نموده اند. اين محصولات غيراصل به طور گسترده اي در كشور به فروش مي رسند كه از كيفيت و درخشش جواهرات ژوپينگ اصل برخوردار نيستند. اين دسته از محصولات زماني كه در تماس با آب باشند و مدتي پس از مصرف، رنگ خود را از دست خواهم داد و ديگر جلاي اوليه را نخواهند داشت. ميزان ماندگاري و طول عمر آن ها نيز بسيار در سطح پاييني قرار دارد. 

 

به همين جهت است كه پيشنهاد مي كنيم پيش از خريد محصولات ژوپينگ ابتدا از اصل و يا غير اصل بودنشان اطمينان كافي را بدست آوريد. از راهكار هايي كه مي توان زيورآلات اصل اين برند را دقت در تشخيص رنگ آن ها با ديگر جواهرات مشابه مي باشد. پيش تر اشاره شد كه ظاهر محصولات ژوپينگ اندكي به رزگلد متمايل است. اين مورد مي تواند روش درستي براي تشخيص جنس زيورآلات شما به حساب بيايد‌. از ديگر نشانه هاي جواهرات ژوپينگ اصل مي توان به لوگوي حك شده و يا نام آنها كه در پشت محصولات قرار دارد، اشاره كرد. نكته مهم آن است كه اصلا بر نام ژوپينگ روي بسته بندي زيورآلات اين كمپاني اعتماد نكنيد.چزت كه بسته بندي هاي غيراصل بسياري با نام اين برند در بازار موجود مي باشد. 

 

تمامي محصولات برند ژوپينگ داراي هزينه هاي كف ويژه خود مي باشند. با توجه به پرداخت هزينه هاي حمل و نقل و گمرك كه واردكنندگان اين محصولات متحمل مي شوند،‌ پايين بودن قيمت آن ها مي توانند دليلي بر غير اصل بودن آن ها به شمار رود. 

 

ژوپينگ همانند هر برند ديگري داراي نمايندگي هاي متعددي در ايران مي باشد. پيشنهاد ميكنيم چنانچه قصد خريد محصولات اين كمپاني را داريد، از نمايندگي هاي مرتبط خريد خود را انجام دهيد. همچنين مي توانيد به صورت غير حضوري نيز از طريق وبسايت هاي مربوطه خريد خود را انجام دهيد. اين گونه اطمينان لازم و كافي را از كيفيت و اصل بودن خريد خود خواهيد داشت. 

 ‌

همانطور كه پيش تر در مقاله به آن اشاره شد، محصولات ژوپينگ به طور معمول از جنس استيل نيستن . بلكه از مس و ديگر فلزات ساخته شده اند كه چندين لايه آبكاري نيز بر روي آنها شكل گرفته است. اين تفاوت جنس در اين محصولات سبب شده تا گاها قيمت زيورآلات ژوپينگ از محصولات بدل استيل مشابه خود داراي هزينه هاي بالاتري باشند. چرا كه بيشتر طراحي هاي محصولات ژوپينگ مشابه طلا مي باشند و در تهيه آنها سعي شده تا كمترين تفاوت را با طلا داشته باشند. به همين جهت است كه اين محصولات داراي ظرافت و دقت بالاتري در مقايسه با بدليجات استيل مي باشند. علاوه بر آن، وزن سبك تري نيز دارند و براي بانوان بيشتر كاربردي هستند.

‌‌

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۰۷:۴۱ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی