مطلب آزاد
مطلب آزاد

 

سرويس اينترنت اختصاصي

 

سرويس اينترنت اختصاصي داراي يك شبكه خصوصي بين ارائه‌دهنده سرويس و كاربر است و تمام پهناي باند خريداري شده به همان مشترك تخصيص داده مي‌شود و بين كاربران ديگر در محدوده مخابراتي به اشتراك گذاشته نمي‌شود. اين سرويس معمولا به صورت متقارن ارائه مي‌شود و به اين معنا است كه سرعت آپلود با سرعت دانلود برابر است. اين سرويس مناسب سازمان‌ها و افرادي است كه روزانه حجم آپلود بالايي دارند.

ميزان و سطح استفاده سازمان‌ها، شركت‌ها و كسب و كارها از اينترنت در سال‌هاي اخير تغييرات زيادي پيدا كرده است. اين تغييرات سبب شده تا استفاده از اينترنت اشتراكي، جوابگوي خواسته سازمان‌ها و شركت‌ها نباشد. براي پاسخ به اين نياز، اپراتورها نسبت به ارائه خدمات پهناي باند اختصاصي اقدام كرده‌اند. در واقع اپراتورها با ارائه خدمات پهناي باند اينترنت اختصاصي، سرويسي‌ را در اختيار سازمان‌ها، شركت‌ها و كسب و كارهايي قرار مي‌دهند كه نياز به اينترنت نامحدود و پهناي باند اختصاصي را براي آن‌ها برطرف مي‌سازد. اين سرويس بر روي بستر ارتباطات راديويي و نيز فيبرنوري قابل دسترسي است و خدمات گسترده‌اي را در اختيار مجموعه‌ها قرار مي‌دهد.

:از مزاياي سرويس اينترنت اختصاصي

بهبود عملكرد

از آنجايي كه سرويس اينترنت اختصاصي تنها براي يك مشترك در دسترس است، آن سازمان در تمام ساعات شبانه‌روز از اينترنتي با كيفيت بالا برخوردار است و حتي در ساعات اوج مصرف با افت سرعت مواجه نخواهد شد. همچنين با افزايش تعداد كاربران آنلاين، تغييري در كيفيت سرويس اينترنت رخ نمي‌دهد.

مقياس‌پذيري بالا

با اينترنت اختصاصي مي‌توانيد سرويس خود را متناسب با نياز خود تغيير دهيد و در صورت هرگونه تغيير در سازمان، ميزان پهناي باند را افزايش يا كاهش دهيد.

امنيت بالا

سرويس اينترنت اختصاصي به دليل مسير خصوصي انتقال داده‌ها از ارائه‌دهنده به مكان شركت، از امنيت بالايي برخوردار است و شبكه تنها توسط كاربران تاييد شده مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

شبكه گسترده

يك شبكه رايانه‌اي است كه ناحيه ي جغرافيايي نسبتاً وسيعي را پوشش مي‌دهد (براي نمونه از يك كشور به كشوري ديگر يا از يك قاره به قاره‌اي ديگر). اين شبكه‌ها معمولاً از امكانات انتقال خدمات دهندگان عمومي مانند شركت‌هاي مخابرات استفاده مي‌كند. به عبارت كمتر رسمي، اين شبكه‌ها از مسيريابها و لينك‌هاي ارتباطي عمومي استفاده مي‌كنند.
شبكه‌هاي گسترده براي اتصال شبكه‌هاي محلي يا ديگر انواع شبكه به يكديگر استفاده مي‌شوند. بنابراين كاربران و رايانه‌هاي يك مكان مي‌توانند با كاربران و رايانه‌هايي در مكانهاي ديگر در ارتباط باشند. بسياري از شبكه‌هاي گسترده براي يك سازمان ويژه پياده‌سازي مي‌شوند و خصوصي هستند.

.

اينترنت TD-LTE

فناوري ال تي اي يا تكامل بلند مدت استانداردي جهت انتقال داده پرسرعت به صورت بي سيم مي باشد. در واقع مي‌توان گفت كه اين تكنولوژي نوعي روش پياده سازي شبكه اينترنت نسل چهارم مي باشد.

در استاندارد td-lte به جاي تقسيم پهناي فركانسي، دريافت و ارسال  بر روي يك پهناي باند فركانسي و در بازه هاي زماني متفاوت انجام ميشود.

با اين كار ديگر نيازي به باند محافظ بين بازه هاي فركانسي دانلود و آپلود وجود ندارد و ميتوان از تمامي ظرفيت پهناي باند براي ارسال يا دريافت اطلاعات استفاده كرد به همين دليل سرعت ارسال و دريافت اطلاعات در اين روش افزايش مي يابد.

 

يكي از مهمترين وجه تمايز هاي اين اينترنت از سرويس هاي اينترنت adsl و وايمكس و نسل هاي قبل، سرعت بسيار بالا و قطعي بسيار پايين آن مي باشد.

اين فناوري در مقايسه با ساير فناوري هاي  اينترنت ثابت؛ تجربه سرعت بالاتري را براي كاربران به ارمغان مي آورد و محدوديت‌هايي مانند سرعت پايين، عدم امكان جابجايي مودم، محدوديت هاي ظرفيت در مراكز مخابراتي و... را برطرف كرده است. مفتخريم كه بگوييم مبين نت از اولين اپراتورهايي بود كه اين فناوري را به ايران آورده است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۳۳:۴۴ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی