مطلب آزاد
مطلب آزاد

 

مناسب ترين متريال براي نماهاي ساختمان

 

اين آجر يكي از پركاربردترين مصالح مورد نياز هر ساختماني مي باشد كه به شما كمك مي كند براي طراحي داخلي و خارجي ساختمان از آن استفاده كنيد. آجر علاوه بر پايين بودن قيمت آن نسبت به ساير موارد، در پيشبرد سريعتر كار نيز كمك شاياني مي كند.

آجر نما امروزه به دليل كيفيت و تنوع بالايي كه در رنگ بندي دارد بسيار مورد توجه طراحان و پيمانكاران ساختماني قرار گرفته است. با اين حجم از تنوع به راحتي مي توان ساختمان رويايي خود را رنگ آميزي كند.امروزه آجرهاي نما تمامي طيف رنگ ها را در بر مي گيرند. رنگ هايي از جمله: سفيد ، كرم، قهوه اي، پرتغالي، قرمز جگري، قرمز انگليسي و سياه از پرطرفدارترين ها هستند.

 

موارد مورد استفاده 

اجر هاي نسوز علاوه بر نماي خارجي ساختمان ها ميتوانند در نماي هاي داخلي ساختمان نيز مورد استفاده قرار گيرند تا آنجايي كه دسته بزرگي از محصولات آجر فقط مخصوص دكوراسيون داخلي ساختمان ها توليد و مورد استفاده قرار مي گيرند.

 به عنوان مثال در فضاي داخلي ساختمان از جمله، آشپزخانه و شومينه و تزئين ديوار هاي داخلي  نيز بسيار مورد استفاده هستند. همچنين به دليل بالا بودن مقاومت حرارتي آجر هاي نسوز در  ساخت باربيكيو نيز فراوان استفاده مي گردند.

 

ويژگي هاي 

- اين نوع آجر نماي ساختمان كه به نسبت آجر معمولي سبك تر است، نصب آسان تري داشته و به صرفه تر است در رنگ ها و طرح هاي متنوع و زيبايي(رنگ هاي مشابه آجر معمولي) در دسترس و قابل تهيه هستند.

- دوام و بقاي اين نوع آجر ها نيز بالاتر بوده و دچار خوردگي، شوره و لق شدگي نمي شود.

- از لحاظ شكل ظاهري كاملا مطابق با آجر طبيعي است و تفاوت آن فقط در خصوصياتي مانند سبكي است.

- طراحي اين آجر ها به گونه اي طراحي مي شوند كه مطابق با طرح ها و ديزاين هاي مختلف و همچنين شرايط داخلي و بيروني ساختمان سازگار باشند.

- نصب اين آجر ها به حدي آسان است كه به يك تيم تخصصي براي كار گذاري آن نيازي نيست. همچنين با تمامي شرايط اقليمي و آب و هوايي سازگار است. از آنجايي كه سبك است هزينه هاي حمل و نقل آن نيز مناسب تر است.

در واقع آجرهاي نما يكي از زيباترين مصالحي هستند كه در هر منطقه اقليمي كاربرد خاص خود را دارند. اين آجرها سبك بوده و نيازي به نگهدارنده ندارند، از اتلاف انرژي جلوگيري ميكنند، عايق دما هستند، به دليل جذب خوبشان خطر سقوط دارند. بر همين اساس آجر طرفداران زيادي دارد.

 

انواع 

آجر نما شاموتي

آجر نما پلاك

رستيك

حصيري

كركره اي

 لعابي

نسوز

 

مزيت هاي استفاده از آجر

آجر نسوز نما به دليل مزيت هايي كه دارد مورد توجه بوده و بازار خريد و فروش بالايي را از آن خود كرده است. مقاومت بالا به دماهاي بسيار بالا تا 1200 درجه سانتي گراد از ويژگي هاي مطلوب و مهم اين آجر نما هاست. همين ويژگي سبب كاربرد گسترده ي اين آجر در صنعت و ساختمان شده است.

اگر دقت كرده باشيد بسياري از آجرها در اثر تماس با هواي مرطوب و نم دچار سفيدك و شوره مي شوند، اين موضوع سبب مي شود تا نماي ساختمان ها زيبايي و جذابيت خود را از دست بدهد، در حالي كه استفاده از آجر نسوز نما اين معضل را به وجود نمي آورد و آجري ضد شوره و ضد سفيدك مي باشد.

آجر نسوز نما در مقايسه با آجر سوز ضخامت كمتري داشته و تنوع رنگ، سايز و طرح بيشتري دارد.
آجر نسوز نما در برابر عوامل محيطي، ضربات فيزيكي و عوامل شيميايي از مقاومت بالايي برخوردار بوده و همچنين باعث عايق شدن ساختمان در برابر سرما و گرما مي شود. 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۵۲:۱۴ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی