مطلب آزاد
مطلب آزاد

 رفع مشكل فضاي سبز و كمبود آب

 

 

چمن مصنوعي محصولي شبيه به چمن طبيعي است كه از الياف مصنوعي مانند نايلون، پلي اتيلن و پلي پروپيلن ساخته مي شود. هر كدام از اين متريال ها به منظور مصارف خاصي در چمن مصنوعي مورد استفاده قرار مي گيرند. خاصيت مهمي كه اين مواد دارند، مي توانند به هر شكلي توليد شوند. 

چمن مصنوعي يكي از زيباترين و لوكس ترين كالاهايي است كه امروزه توانسته است در محيط هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد.

چمن مصنوعي اصفهان امروزه با استفاده از تكنولوژي هاي جديد به گونه اي توليد مي شود كه داراي ظاهري كاملاً طبيعي بوده و احساس چمن طبيعي را به شما هنگام راه رفتن بر روي آن مي دهد و مي تواند حس خوش طبيعت را در محيط تداعي كند، همين موضوع اهميت ويژه اي در ايجاد روحيه شاد و كاهش استرس و اضطراب خواهد داشت. 

مزاياي خريد 

- رنگ بندي، طرح، مدل و ارتفاع متنوع

- مقرون به صرفه بودن و هزينه نصب پايين

- شستشوي ساده و سريع

- عدم نفوذ حشرات موزي مانند كرم خاكي و پشه

- عدم نياز به آبياري و قابليت نصب در مناطق خشك و گرمسير

- عدم نياز به كود دهي و سمپاشي

- عدم نياز به استفاده از ماشين هاي چمن زني

- ضد باكتري

از جمله كاربردهاي چمن مصنوعي:

- طراحي داخلي محيط خانگي و كاري

- ايجاد محيطي سبز در تراس و پشت بام

- راه اندازي زمين هاي تخصصي ورزشي (مانند زمين تنيس، زمين فوتبال/ ميني فوتبال، زمين گلف و...)

- راه اندازي زمين هاي سبز در مدارس

- تزيين پلاك ورودي ساختمان

- آماده سازي مبل چمني و...

امروزه بيشتر خانه هاي ويلايي يا ويلا باغ ها و مجتمع هاي مسكوني از انواع سنگ فرش، موزاييك يا واش بتن براي تزئين حياط و ورودي پاركينگ ها استفاده مي كنند..

استفاده از چمن مصنوعي و نصب آن بر روي ديوار نه تنها ممكن مي باشد بلكه به عنوان بهترين متريال پليمري براي نصب بر روي ديوار و سطوح عمودي مي باشد.

استفاده از آن حتي  بر روي ديوار زيبايي محيط پيرامون را به شدت افزايش داده و باعث كاهش استرس و فشارهاي روزمره مي شود. چمن مصنوعي قابليت نصب بر روي انواع ديوارها (به غير از ديوار هاي گچي و كاهگلي) را دارد. همچنين ديوارهاي آجري و سنگي بهترين سطح براي نصب چمن مصنوعي مي باشند.

از مزاياي ديگر استفاده از آن بروي ديوار مي توان به : 

- باعث ايجاد و القاي حس نشاط و شادابي

- كاهش استرس

- عدم سايش و فرسايش

- ايجاد محيطي زيبا و دلنشين

- ضد اشتعال بودن

 

از ديگر مزاياي آن، عمر آن  است كه در مقايسه با چمن طبيعي بسيار بالاتر بوده به خصوص در صورت استفاده از چمن مصنوعي با برندهاي معتبر و استاندارد بيش از 10 سال همچنان به كيفيت و زيبايي روز اول باقي مي مانند. جنس الياف چمن مصنوعي از مواد پليمري مي باشد كه در برابر اشعه فرابنفش خورشيد مقاوم بوده و سرماي زمستان و گرماي تابستان آسيبي به الياف آن وارد نخواهد كرد.

همچنين به دليل اينكه در چمن ديواري عمل سايش و فرسايش وجود نخواهد داشت، مقدار عمر مفيد چمن ديواري بالاتر نيز خواهد بود.

 

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۳۶:۱۹ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی