مطلب آزاد
مطلب آزاد

كاهش مصرف برق با ايجاد هوشمندسازي مناسب

 

بديهي است كه تامين روشنايي در فضاي شب و محيط هاي تاريك، از جمله احتياجات ضروري انسان به شمار مي رود. اين مورد سبب شد تا انسان به دنبال راه حلي جهت رفع تاريكي باشد و در اين زمينه نيز پژوهش هاي بسياري انجام گرفت. بر اثر گذشت زمان، تامين روشنايي جهت يافتن محل زندگي ارتقا پيدا كرد و در نهايت، لامپ، كليد هاي برق در خانه و سيستم هاي برق كشي مورد استفاده قرار گرفت. از آنجايي كه علم به صورت گسترده و سريع در حال پيشرفت مي باشد، امروزه كليد هاي لمسي جايگزين مناسبي براي كليد هاي برق سنتي به شمار مي روند. كليد هاي لمسي داراي كاربرد و طراحي زيبايي مي باشند كه با لمس انگشتان دست فعاليت مي كنند. نكته مهم آن است كه عمر و كارايي بيشتري نسبت به كليت هاي برق سنتي دارند. چرا كه جريان ثابتي از آن ها عبور مي كند. به همين جهت داراي قدرت تفكيك نسبتا بالايي نيز مي باشد. همچنين در تكنولوژي ساخت و تهيه آن از تجهيزات و قطعات مكانيكي بهره گرفته شده است. 

انواع كليد هاي لمسي شامل داراي سه نوع مي باشند. كليد هاي لمسي مقاومتي، كليد هاي لمسي خازني و كليد هاي لمسي پيرو الكتريك‌. 

كليد و پريز لمسي به آساني مي توانند جايگزين مناسبي براي كليد و پريز هاي سابق شما باشند. به دليل اينكه از تنوع بسياري در طراحي ظاهري خود دارند، باعث مي شوند تا به راحتي با دكوراسيون داخلي منزل شما هماهنگي برقرار نمايند. اين دسته از كليد ها اضافه بر ويژگي هاي منحصر به فرد و زيبايي كه در ساختارشان به كار گرفته شده است، مي توانند سطح كيفيت زندگي شما را نيز تحت تأثير قرار دهند. بر اساس همين موضوع، تعويض كليد و پريز قديمي منزلتان، از جمله گام هاي اوليه در جهت داشتن خانه و يا اداره اي هوشمند محسوب مي شود. 

نكته قابل توجه آن است كه بعضي از كليد هاي لمسي، غير هوشمند مي باشد و شما تنها با لمس انگشتان مي توانيد برق منزلتان را خاموش و يا روشن نماييد. اين در حالي است كه كليد هاي هوشمند مي توانند از راه دور نيز از طريق ريموت و يا اپليكيشن موجود در موبايل و يا كامپيوتر تمامي بخش هاي خانه را كنترل نمايند. نكته بسيار پراهميت آن است كه از طريق اپليكيشن مي توان در هر نقطه اي از دنيا اين ارتباط را برقرار نمود. طراحي كليد هاي لمسي به گونه اي بوده است كه مقاومت بالايي در برابر روشن شدن همه برق ها داشته باشند. دقت داشته باشيد كه در محاسبات الكترونيكي مي بايست تمامي استاندارد هاي لازم به درستي رعايت شوند تا امنيت و اطمينان خاطر بيشتري به دست آيد. 

كليد لمسي برق در دو نوع ساده و هوشمند به بازار عرضه مي گردد. مدل هاي ساده اين دسته از كليد ها، مي توانند به واي فاي متصل شوند و با تلفن همراه نيز قابليت كنترل را دارند. مدل هاي ساده كليد هاي لمسي همان كار كليد برق مكانيكي را انجام مي دهند. معيار مهم ديگر در رابطه با تعيين قيمت كليد هاي لمسي، تعداد پل مي باشد. به صورتي كه هر چقدر تعداد پل ها بيشتر باشد، هزينه خريد آن به طبع از آن افزايش پيدا مي كند. ديگر فاكتوري كه در تعيين قيمت كليد هاي لمسي بسيار تأثيرگذار مي باشد، برند اين دسته از محصولات به شمار مي رود. برند هاي معتبر زيادي به بازار اين محصول را با كيفيت و هزينه هاي متفاوتي ارائه مي دهند. پيشنهاد مي كنيم ابتدا نكات مثبت و منفي و تحليل ظاهر و كارايي آنها را در نظر بگيريد. سپس كيفيت و كاربرد آن ها را با قيمت هاي آن ها تطابق دهيد. همچنين مي تواند از چندين منبع تحقيق كنيد و قيمت ها را با يكديگر مقايسه نماييد. 

روش نصب اين نوع كليد ها نيز بسيار آسان مي باشد و مشابه كليد هاي قديم است. كاربران مي توانند آن ها را به جاي كليد هاي سابق خود نصب نمايند. بدين منظور كه احتياجي به ابزار، تجهيزات و يا قطعات اضافه و ويژه اي ندارند. سيستم روشنايي منزل از اهميت بالايي برخوردار است. به دليل اهميت آن توصيه مي كنيم از كليد هاي لمسي هوشمند بهره بگيريد. استفاده از اين دسته از كليد ها، قطعا در كيفيت و سطح زندگي شما اهميت زيادي را خواهد داشت. 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۲۵:۲۵ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی