مطلب آزاد
مطلب آزاد

انواع درب هاي تمام هوشمند

 

 

دستگيره ديجيتال يا الكترونيكي جايگزين بسيار مناسبي براي انواع قفل هاي مكانيكي و قديمي و همچنين دسته كليد هاي پرحجم محسوب مي شود. اين دستگاه مي تواند از راه دور نيز باز و يا بسته شدن درب منزل را هدايت كند. از اين نوع دستگيره ها، در گذشته جهت باز و بسته نمودن درب اتومبيل مورد استفاده قرار مي گرفت. درصورتي كه اخيرا از اين نوع تكنولوژي جهت افزايش امنيت و آسايش هر چه بيشتر كاربران در اماكن مسكوني و تجاري به كار گرفته مي شود. همه قفل هاي درب زبانه هايي دارند كه براي قفل كردن درب طراحي شده اند و اتصال امني ميان درب و چارچوب آن برقرار مي سازد. زبانه قفل ها، با چرخش كليد و دستگيره در چارچوب درب سبب باز و بسته شدن آن مي گردد. اين دستورالعمل در دستگيره هاي ديجيتالي نيز كاربرد دارد. تنها تفاوتي در ميان آن ها وجود دارد، آن است كه حركت زبانه در اين نوع دستگيره ها، ديجيتالي و با شناسايي كارت، رمز و اثر انگشتان انجام مي شود‌. 

هر كدام از دستور العمل هاي مربوط به باز و بسته كردن قفل ها، معايب و مزاياي ويژه خود را دارد. در ادامه به برخي از آن ها اشاره مي كنيم. همانطور كه مي دانيد، در گذشته در قفل هاي مكانيكي و قديمي جهت باز و بسته شدن درب از كليد هاي مكانيكي استفاده مي كردند. اين نوع از قفل ها، مشكلاتي زيادي را به همراه داشتند. از جمله اين موارد مي توان به هزينه هاي بالاي ناشي از معيوب شدن انواع كليد ها، حمل و نقل پر دردسر و احتمال گم شدن و امنيت پايين آنها اشاره نمود. با استفاده از كارت، اثر انگشتان و رمز در دستگيره هاي ديجيتالي مي توان تمامي مشكلاتي را كه پيش تر به آنها اشاره كرديم، را برطرف سازيم. البته كه اين ويژگي هاي دسترسي به آسان توسط كاربران مي توانند تغيير پيدا نمايند‌. اين در حالي است كه براي توليد و ايجاد تغييراتي در كليد هاي مكانيكي و سنتي مي بايست هزينه هاي بسيار بالايي را بپردازيد و حتما متخصصان مربوطه اين كار را انجام دهند. 

در بيشتر درب ها، مي توان به صورت تلفيقي از دستگيره ديجيتال و قفل مكانيكي استفاده نمود. قفل ديجيتال بدون دستگيره مي تواند در نصب همزمان به قفل مكانيكي، امنيت درب خروجي را تا ميزان زيادي افزايش دهد. نكته مورد اهميت آن است كه چنانچه قفل هاي مكانيكي و سنتي مورد استفاده قرار بگيرند، حتما مشكلاتي كه در بالا به آنها پرداختيم، براي درب خروجي مي تواند اتفاق بيفتد. 

در اتومبيل ها مي توانيم از يك فاصله محدود درب را باز و بسته كنيم. دستگيره هاي ديجيتال اين فرايند را به صورت بهتري انجام مي دهند. بيشتر مدل هاي دستگيره هاي ديجيتالي را مي توانيد توسط سيستم هاي بلوتوث و واي فاي از مسافت دور مديريت و كنترل نماييد. اين ويژگي سبب مي شود تا كاربران در هر بخشي كه قرار داشته باشند، بتوانند درب را باز و يا بسته كنند. اين پروسه، توسط انواع نرم افزار هاي هوشمند كه به دستگيره هاي ديجيتالي ارتباط دارند، در تلفن هاي همراه صورت مي گيرد. 

عملكرد مهم هر نوع قفل آن است كه به طور كامل امنيت درب ورودي منازل را مهيا سازد. اين نكته جزو اولين نكاتي است كه پيشنهاد مي كنيم حتما در انتخاب دستگيره ديجيتال مد نظر داشته باشيد. دسترسي امن اين دسته از قفل ها، سبب مي شود تا تنها گروه ويژه اي از افراد اجازه ورود به محل مد نظر را داشته باشند. استفاده از دستگيره هاي ديجيتال براي اتاق هايي كه مي بايست از امنيت بالايي برخوردار باشند و يا كارخانه هاي گسترده بسيار پيشنهاد مي شود. بدنه دستگيره ديجيتال داراي الياژ هاي مستحكمي است كه مقاومت آن را در برابر آسيب هاي احتمالي و شكسته شدن به ميزان زيادي افزايش مي دهد. قفل ها داراي آلارم هاي ويژه اي مي باشند كه به هنگام تهديدات امنيتي كاربران خود را آگاه مي سازند. جذاب ترين ويژگي امنيتي دستگيره هاي هوشمند، مديريت و كنترل آن ها از مسافت طولاني مي باشد. صاحبان كسب و كار هاي گسترده مي توانند بدون حضور در محل كار خود، از ورود و خروج كارمندان اطلاعات كافي را كسب نمايند. 

شركت هاي زيادي اين دسته از دستگيره ها را به بازار عرضه نموده اند. پيشنهاد مي كنيم پيش از آن كه جهت خريداري اين محصول اقدام كنيد، حتما از مشاوران خبره و آگاه در اين زمينه اطلاعات لازم را كسب نماييد. 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۵۹:۰۷ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی