مطلب آزاد
مطلب آزاد

ويژگي هاي قفل هاي هوشمند چيست؟

 

با گسترش علم و دانش و پيشرفت بي وقفه تكنولوژي، تعداد انواع ابزار هاي امنيتي افزايش مي يابد و تجهيزات نوين و جديدي جهت بهبود امنيت اماكن به متقاضيان ارائه مي شود. از جمله اين ابزارآلات مي توان به قفل ديجيتال اشاره نمود كه داراي كاربرد هاي بسياري است كه شما مي توانيد جهت بهبود امنيت از آن ها استفاده نماييد. در اين مقاله سعي كرديم تا با تعريف درستي از قفل هاي ديجيتال و كاربرد هاي آن ها مسير خريد شما را آسان تر نماييم.

قفل ديجيتال از انواع ابزار هايي مي باشد كه اخيرا در درب ساختمان ها بسيار پركاربرد شده است. استفاده از اين نوع ابزار مي تواند امنيتي چندين برابر را براي شما رقم بزند. جهت بازگشايي قفل ديجيتال هيچ گونه نيازي به كليد نمي باشد و با روش هاي مختلف مي تواند بازگشايي شود. در بازار اين دسته از قفل ها را به نام هاي قفل هوشمند و يا قفل الكترونيكي مي شناسند‌. كاربران مي توانند با اثر انگشت و يا انواع رمز هاي ديجيتالي قفل هاي ديجيتال را باز نمايند. با استفاده از اين نوع قفل ها ديگر نگراني از جهت فراموشي رمز و يا گم شدن كليد ها نخواهيد داشت.

قفل هاي ديجيتال ويژگي هاي پركاربردي دارند كه از انواع آن مي توان به كنترل از راه دور آن ها اشاره نمود. اين امكان سبب مي شود تا ميزان سرقت ها به پايين ترين حد خود برسد. بدين صورت كه كاربران بدون وجود هيچ گونه حضور فيزيكي،انواع رفت و آمد هاي شكل گرفته در محل مد نظر را مورد بررسي قرار مي دهند. در مواقعي كه فرد ناشناسي وارد مكان مد نظر شما شد، مي توانيد آن را به طور كامل تحت كنترل خود درآوريد.

تنوع اين دسته از قفل ها به قدري زياد مي باشد، كه مي توانيد آن را با فضاي داخلي مكان مد نظر خود تطبيق دهيد. شركت هاي سازنده قفل هاي ديجيتال طراحي هاي مختلفي را براي آن ها در نظر مي گيرند كه با سليقه تمامي مشتريان مطابقت داشته باشد و به همين جهت رضايت هرچه تمام تر آن ها را جلب نمايد. از دلايلي كه سبب شد اين نوع قفل ها مورد استقبال اكثريت متقاضيان قرار بگيرند، نوع متفاوت طراحي آن ها نسبت به قفل هاي مكانيكي و سنتي مي باشد.

قفل هاي ديجيتال همانند ساير محصولات ارائه شده در بازار مي توانند قيمت هاي متفاوتي را داشته باشند. نوع كاربرد، سطح كيفيت و برند آن ها در تعيين قيمت اين دسته از قفل ها بسيار موثر مي باشد. انواع مختلفي از اين محصول اعم از خارجي و ايراني در بازار موجود مي باشد كه هر مدل از آن ها داراي قيمت ويژه خود خواهد بود.

نمونه خارجي اين قفل ها، داراي كيفيت بالاتري نسبت به نوع ايراني آن مي باشند كه در نتيجه اين موضوع، قيمت بالاتري نيز خواهند داشت. البته اين تفاوت قيمت مي تواند به دليل نوسانات قيمت ارز باشد. البته كيفيت برخي از نمونه هاي ايراني اين محصولات، با نوع خارجي آن ها تفاوت زيادي ندارند. پيشنهاد مي كنيم حتما پيش از تصميم گيري نهايي تان در مورد خريد اين دسته از قفل ها، حتما نوع كاربرد آن را مشخص نماييد. قيمت واحدي را براي قفل هاي ديجيتال نمي توان تعيين نمود. هزينه هاي آن ها با توجه به قابليت هاي ويژه قفل ها و نوع الگوريتم امنيتي مورد استفاده آنها تغيير خواهد كرد. حتما تمامي نكات مثبت و منفي مربوط به قفل هاي ديجيتال را بررسي كنيد و از چندين منبع قيمت هاي تعيين شده را پس و جو نماييد تا متحمل هزينه هاي اضافي نشويد. در مسير خريد مي توانيد از افرادي كه در اين زمينه تجربه دارند، نيز مشورت بگيريد.

از نكات مهم خريد اين نوع محصولات ميتوان به انتخاب مركزي معتبر اشاره نمود. هنگامي كه اين دسته از محصولات را از نمايندگي هاي معتبر و مجاز خريداري شوند، براي كاربران اطميناني مبني بر اصالت كالا و سطح بالاي كيفيت آن خواهد داشت. همچنين مي‌توانيد در صورت بروز هر گونه مشكلي در اين محصولات از گارانتي نمايندگي هاي معتبر و خدمات پس از فروش آن ها بهره مند شويد.

چنانچه نوع قفل ديجيتال شما از نوع خارجي باشد، حتما دقت نماييد كه آن را از نمايندگي رسمي مستقر در ايران تهيه نماييد تا اطمينان اصالت كالا براي شما حاصل گردد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۲۰:۰۳ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی