مطلب آزاد
مطلب آزاد

كاربردهاي نسل جديد قفل هاي هوشنمد 

 

قفل هاي ديجيتال، نسل جديدي از قفل هاي درب مي‌باشند كه با استفاده از تكنولوژي جديد به كاربران اين امكان را مي دهد كه امنيت منازل، محيط كسب و كار و ... خود را به حداكثر برسانند.

قفل هاي ديجيتال داراي انواع مختلفي مي باشند؛ كه انتخاب نوع آنها، به نياز كاربران وابسته مي‌باشد.

 

قفل اثر انگشتي

قفل اثر انگشتي به علت امنيت بالا و تسهيل در دسترسي، يكي از بهترين انواع قفل ديجيتال مي باشد.

با وجود اثر انگشت به جاي كليد دسترسي به درب، شما ديگر نيازي براي به خاطر سپردن رمز عبور خود نخواهيد بود. علاوه بر آن دردسرهاي حمل كليد و كارت براي هميشه از بين خواهد رفت.

همچنين با وجود تكنولوژي پيشرفته در شناسايي اثر انگشت مانند سيستم بيومتريك، دسترسي غير مجاز و هك نمودن قفل الكترونيكي غير‌ممكن مي‌شود.

 

قفل كارتي

 قفل كارتي مشكلات و دردسرهاي حمل كليد مكانيكي را براي هميشه از بين مي‌برد. زيرا كليد ورودي اين نوع قفل هوشمند رمز عبور است كه به راحتي به خاطر سپرده مي‌شود يا كارت كه به راحتي در كيف پول و مدارك قابل حمل مي‌باشد.

 

قفل ديجيتال چند كاره

يكي از بهترين مدل‌هاي قفل الكترونيكي موجود در بازار مدل رمزي، كارتي و قفل اثر انگشتي مي‌باشد كه تنوع دسترسي به آن، راحتي در رفت و آمد را براي شما عزيزان فراهم مي‌ كند.



مزاياي استفاده از قفل‌ هاي ديجيتال نسبت به قفل هاي مكانيكي:

- افزايش راحتي و امنيت

- دسترسي بدون كليد

- راحتي در رفت و آمد

- تنوع رنگ و طراحي منحصر به فرد

- ويژگي هاي امنيتي فوق العاده بالا

- دارا بودن قفل كودك، آلارم هشدار و سيستم حريم خصوصي

 

ويژگي هاي منحصر به فرد قفل ديجيتال

شما با نصب آسان اين قفل‌ها بر روي درب خود مي توانيد طيف وسيعي از امكانات را در اختيار خود قرار دهيد. امكاناتي همچون؛ مديريت رفت و آمد، ارائه گزارش هاي امنيتي از راه دور، دسترسي به قفل با حسگرهاي بيومتريك و...

 

قابليت شخصي‌سازي

شما مي‌توانيد با توجه به نياز و سطح توانايي افراد، قفل‌هاي ديجيتال خود را شخصي‌سازي و تنظيمات دلخواه را اعمال كنيد.

 

كاربري آسان

كار با قفل ديجيتال برخلاف چيزي كه به‌ نظر مي‌رسد، بسيار ساده مي‌باشد. شما به وسيله روش‌هاي دسترسي امن و بدون كليد مانند رمز، كارت، اثر انگشت و تلفن همراه به راحتي مي‌توانيد درب ورودي خود را باز كنيد.

 

سيستم حريم خصوصي

شما با فعال كردن سيستم حريم خصوصي قفل خود، ديگر از داخل خانه، دسترسي به قفل الكترونيكي حتي با داشتن پارامترهاي دسترسي امكان پذير نخواهد بود.

 

سيستم اعلام حريق

در صورت بروز آتش سوزي و افزايش حرارت داخل ساختمان قفل الكترونيكي به صدا درآمده و درب ورودي ساختمان را به صورت خودكار باز ميكند.

 

سيستم قفل كودك

يكي از ويژگي‌هاي مهم قفل ديجيتال كه بدون آن امنيت خانه به خطر خواهد افتاد، سيستم قفل كودك مي باشد. اين سيستم از كودكان شما در برابر تهديدات خارج از خانه محافظت خواهد كرد.

 

كنترل از راه دور

شما مي توانيد با خريد تجهيزات هوشمند همچون كيت، ارتباط دهنده و... قفل الكترونيكي و دستگيره ديجيتال خود را به تلفن‌همراه يا ريموت كنترل متصل كرده و درب ورودي را به صورت بي سيم از راه دور باز و بسته كنيد.

 

سيستم ضد سرقت

زماني كه به صورت مكرر رمز عبور اشتباه وارد شود و يا ضربه اي به درب يا قفل الكترونيكي وارد شود، آلارم دستگاه به صورت اتوماتيك به صدا در خواهد آمد.

 

كيفيت ساخت و مواد اوليه قفل ديجيتال درب

امروزه توليدكنندگان بيشتر از چهار نوع ماده اوليه در توليد قفل‌هاي ديجيتال استفاده مي‌كنند: مس، فولاد ضد زنگ، آلياژ روي و آلومينيوم.

مس ماده‌اي گران‌قيمت و هزينه ساخت آن بالا است. روي به راحتي قالب مي‌گيرد و مقاومت بالايي در برابر ضربه دارد، همچنين در برابر خوردگي مقاوم مي باشد. آلومينيوم در اثر ضربه به سرعت تغيير شكل مي‌دهد.

 

ارتباط برند و گارانتي قفل ديجيتال با قيمت آن

برند مي‌تواند نشان‌ دهنده اعتبار توليد كننده باشد. بنابراين هر چه برند از شهرت و اعتبار بيشتري برخوردار باشد، مي‌توان چنين نتيجه گرفت كه قيمت قفل ديجيتال هم بيشتر خواهد بود.

ناگفته نماند كه قفل‌هاي توليد شده در كشورهاي آسيايي، به ويژه كره‌جنوبي و قفل‌هاي اروپايي و آمريكايي در رده بهترين محصولات بازار هستند.

خريد محصول از چنين برندهايي مي‌تواند به معناي اطمينان بيشتر از قفل خريداري شده باشد.

جهت خريد قفل ديجيتال برند با گارانتي معتبر، با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۴۰:۰۷ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی