مطلب آزاد
مطلب آزاد

مشكلات عمده وحل تخصصي محصولات مايتگ چيست؟

 

مايتگ برندي آمريكايي است كه يخچال هايي با كيفيت بالا و مدل هاي متفاوتي به بازار عرضه كرده است. انواع يخچال هاي مايتگ داراي استاندارد هاي ISO مي باشد. يخچال تك و فريزر تگ، يخچال فريزر دوقلوي آن، فريزر در بالا و يخچال در پايين و يخچال در بالا و فريزر در پايين و شايد باي سايد ماي تگ از نمونه محصولاتي هستند كه برند مايتگ به بازار ارائه نموده است. 

بهتر است يخچال هاي اين برند را در اتاق خشك كه تهويه مناسبي را داشته باشد، قرار دهيد. جهت ذوب كردن انواع مواد غذايي منجمد موجود فريزر پيشنهاد مي كنيم تا آن ها را در يخچال مايتگ قرار دهيد. 

به ياد داشته باشيد كه يخچال فريزر مايتگ و سايد به سايد اين برند بهتر است به هيچ عنوان در معرض تابش مستقيم نور خورشيد قرار نگيرد. پيشنهاد مي كنيم جهت نصب اين نوع يخچال فريزر مكاني را در نظر بگيريد كه در نزديكي منبع گرما واقع باشد. همچنين مي توانيد از يك صفحه عايق نيز در همين راستا كمك بگيريد. 

جهت تميز كردن يخچال فريزر مي بايست آن را به نظر كامل از برق بكشيد. 

در استفاده از هر نوع وسيله برقي، نكات مهمي وجود دارد كه مي بايست حتما آن را رعايت نماييد. گاهي اوقات علاوه بر آن كه تمامي نكات استفاده از اين نوع يخچال ها توسط مصرف كننده رعايت مي شود، اما گاهي خرابي هايي نيز ممكن است كه سيستم عملكرد يخچال فريزر هاي مايتگ را تحت الشعاع قرار دهد. 

تمامي قطعات مورد استفاده اين شركت اصل و اورجينال مي باشند. علاوه بر اين، ضمانت نامه اي به مدت زمان شش ماه براي تضمين كيفيت و اصالت قطعات نيز به مشتريان ارائه مي شود. همچنين اين شركت خدمات پس از فروش ويژه اي را جهت رفاه حال كاربران نيز عرضه مي نمايد. زمان كاري نمايندگي هاي اين برند نيز به صورت شبانه روزي حتي در روزهاي تعطيل فعال است و شما در صورت تمايل مي توانيد سفارش خود را ثبت نماييد. 

چنانچه از طرف يخچال فريزر خود صدا هاي عجيب و ناهنجاري مي شنويد، اگر كمپرسور يخچال اتومات نشده و يخچال به صورت دائم و يكسره فعاليت دارد، بهتر است پيش از هر نوع اقدامي با نمايندگي شركت مايتگ تماس بگيريد. مشاوران اين مجموعه شما در حل اين موضوع كمك خواهند كرد. 

كابين يخچال هاي مايتگ نيز ممكن است دماي بالايي داشته باشند اما درعين حال مواد غذايي را به خوبي سرد نكند، كه در صورت بروز اين مشكل نيز بهتر است با نمايندگي هاي فعال اين شركت ارتباط برقرار نماييد. يخ زدگي و تشكيل برفك بسيار در يخچال هاي مايتگ نشان‌دهنده عملكرد نادرست دستگاه مي باشد.  در طبقات يا زيرميوه اي مقداري آب جمع شده باشد، بدنه يخچال برق داشته باشد و هنگام اتصال به پريز جريان برق در يخچال اعمال نشود و يخچال روشن نشود، يخچال فريزر تراز نباشد و درب آن به طور صحيح بسته نشود، همه اين موارد نشان از بروز مشكلاتي در روند عملكرد آنها مي باشند. 

تا زماني كه يخچال فريزر هاي شما برگه گارانتي شركت را داشته باشند و تاريخ مصرف آن به تمام نرسيده باشد، مي توانيد در صورت پيدايش هر گونه ايرادي در محصولات، از مزايايي كه اين شركت در نظر گرفته است، استفاده نماييد. اما چنانچه تاريخ كارت گارانتي شما به اتمام رسيده باشد و يا گم شده باشد، از خدمات و مزاياي آن ها بهره مند نخواهيد شد. 

هزينه هاي ناشي از تعميرات لوازم خانگي مايتگ بسيار مناسب و مقرون به صرفه تعيين شده اند. از عوامل موثر در تخمين هزينه هاي تعمير آنها مي توان به نوع و ميزان خرابي دستگاه ها اشاره نمود. تعميركاران اين برند با توجه به نوع مشكل به وجود آمده، مي تواند عمق و مدت زمان تصحيح آن را به مشتريان اعلام نمايند. در صورتي كه ايراد يخچال هاي شما ريز و جزئي باشد، تكنسين هاي مايتگ تلاش مي كنند تا در كوتاه ترين مدت زمان ممكن آن را برطرف سازند. اما چنانچه ايراد وارد شده به دستگاه ها از نوع بزرگ و عميق باشد و يا قطعات آن دچار مشكل شده باشند، قائدتا ايرادات دستگاه ها در بازه زماني طولاني تري حل مي شود. بنابر همين موضوع هزينه هاي ناشي از تعميرات يخچال ها نيز مي تواند بسيار متفاوت مشخص گردند. همچنين ديگر نيازي به جا به جايي دستگاه ها به جهت تعميرات آنها نخواهد بود و اين مورد در زمان و هزينه نيز بسيار به نفع مشتريان مي باشد. نكته حائز اهميت آن است كه مشتريان، تمام هزينه تعميرات را پس از اتمام كامل كار پرداخت مي كنند. اما در صورتي كه تعميرات وسايل شما به قطعاتي با هزينه هاي بالا نياز بود، بخشي از هزينه آن به عنوان بيعانه و از طريق پيش پرداخت از مشتريان دريافت مي شود. ساكنين استان اصفهان مي توانند با مراجعه به نمايندگي تعمير maytag در اصفهان از خدمات و مزاياي خدمات اين برند استفاده نمايند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۵۶:۵۲ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی