مطلب آزاد
مطلب آزاد

در توليد ماشين آلات صنعتي و خودروسازي از چه وررقي استفاده مي شود؟

 


 

ورق اكسين از جمله ورق هاي فولادي مي باشد كه توسط كارخانه اكسين و كاويان واقع در اهواز تهيه مي شوند و در دسترس متقاضيان قرار ميگيرند. انواع مختلف ورق هاي اكسين در دسته ورق هاي سياه تقسيم بندي مي شوند كه توسط نورد گرم شكل دهي و تهيه مي گردند. از جمله نكات مهم در تهيه اين ورق ها آن است كه تنها يك كارخانه در ميان كارخانه هاي فولاد در ايران توانايي انجام فرايند توليد اسلب و در پي آن تهيه ورق را دارد كه به صورت كامل از صفر تا صد انجام مي گيرد. ساير كارخانه ها، شمش هاي از جنس فولاد را از كارخانجات ديگر خريداري مي نمايند و پس از آن شمش را به خط توليد ورق خود وارد مي كنند. 

تنها كارخانه فولاد مباركه اصفهان است كه پروسه فولاد سازي را از بخش توليد اسلب تا نورد گرم و سرد را به طور كامل و يكجا در كارخانه انجام خواهد داد. ورق اكسين، همان ورق سياه مي باشد كه توسط نورد گرم فرم دهي و توليد ميگردد. اين ورق، محصولي است كه توسط كارخانه فولاد اكسين اهواز و مجتمع فولاد كاويان توليد مي شوند. اين محصول در بسياري از صنايع متفاوت نظير صنايع خودروسازي و نيز ساخت و تهيه برخي لوله ها با ضخامت هاي مختلف و ابعاد متفاوت كاربرد هاي بسياري دارد. 



 

با اشاره به اين موضوع كه ورق اكسين در ابعاد، سايز ها و ضخامت هاي مختلفي تهيه مي شود، از كاربرد هاي ويژه اي نيز برخوردار مي باشد. همين موضوع سبب شده تا در صنايع مختلف مصرف بالايي داشته باشد. نكته مهم درباره اين محصول آن است كه مصرف كنندگان عمومي از  ورق هاي اكسين استفاده نمي كنند و در نتيجه خريداري آن توسط اين اشخاص انجام نمي‌گيرد.‌ آن دسته از مشترياني كه از ورق هاي سياه سفارشي استفاده مي كنند، به ورق هاي اكسين نيز نياز پيدا خواهند كرد. در ادامه به بررسي كاربرد هاي اين ورق ها مي پردازيم. 

 


 

از ورق هاي اكسين مي توان در ساخت و تهيه اتومبيل و در صنايع خودروسازي استفاده نمود.‌ ساخت و توليد انواع ماشين آلات صنعتي و نيمه صنعتي از ديگر كاربرد هاي اين محصولات به شمار مي روند. ساخت و توليد ماشين هاي سنگين حمل و نقل، ساخت انواع مختلف كشتي هاي نظامي و غيرنظامي و ادوات جنگي از ديگر مصارف اين ورق هاي اكسين هستند. اين ورق هاي اكسين در صنايع نفت، گاز و پتروشيمي نيز بسيار مورد استفاده قرار ميگيرند.‌ همچنين ساخت لوله ها در انواع ابعاد و ضخامت هاي خاص از ديگر كاربرد هاي اين محصولات مي باشند.  

 

از عوامل موثر در خريد اين ورق ها مي توان به قيمت آنها اشاره نمود. قيمت اين ورق ها تحت تاثير فاكتور هاي مختلفي متغير مي باشد. از آنجايي كه خصوصيات و ميزان ضخامت اين ورق ها متفاوت است، مصارف آنها نيز به صورت گسترده مي باشد. قيمت اين محصولات بسته به نوع استفاده آنها مي تواند متفاوت باشد. 

از آنجايي كه ورق هاي اكسين تقاضاي بالايي دارند، هزينه خريد آنها تاثير مستقيمي بر بازار فولاد خواهد گذاشت. همانطور كه مي دانيد توليد و تهيه ورق هاي سياه به شيوه نورد گرم انجام مي شود و همين موضوع سبب مي شود تا قيمت كمتري در مقايسه با ديگر ورق ها داشته باشد. به همين دليل ورق هاي سياه براي تهيه دستگاه هايي با ابعاد بالا انتخابي مناسب و ايده آل باشد كه در نتيجه افزايش تقاضا را به دنبال خواهد داشت.


 

نكات مهمي پيش از خريد ورق هاي اكسين وجود دارد كه مي بايست حتما به آنها دقت لازم را داشته باشيد. بهتر است پيش از تصميم گيري نهايي خود براي خريد اين دسته از محصولات از ويژگيهاي مثبت و منفي آنها آگاهي و اطلاعات كافي را بدست آوريد. همچنين داشتن اطلاعات كافي درباره كارخانه توليدي از ديگر اطلاعات مهمي است كه بايد در نظر داشته باشيد. علاوه بر آن، آلياژ و ميزان درجه كيفي مدنظر شما براي اين محصولات از اهميت ويژه اي برخوردار است. 

همچنان كه نكات پيش از خريد ورق اكسين مهم است، توجه به نكات پس از آن نيز بسيار پر اهميت مي باشد. هزينه باربري و وسايل و تجهيزات مناسب جهت تخليه از مواردي هستند كه بايد از آنها اطلاعات كافي و دقيقي را داشته باشيد. 

متقاضيان خريد اين ورق ها مي توانند بسته به نياز خود محصول مدنظر خود را با مشورت افراد باتجربه و مشاوران خريد انجام دهند. 


 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۵۳:۳۴ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی