مطلب آزاد
مطلب آزاد

درصد موفقيت رحم هاي جايگزيني به چه صورتي است؟

 

 

رحم اجاره اي يكي از روش هاي كمك باروري بوده و زني كه به عنوان حامل محسوب مي شود، بايد نه ماه دوران بارداري را سپري كند و اين در حالي است كه جنين، ژنتيك پدر و مادر اصلي خود را دارد. بارداري به كمك رحم اجاره اي در ابتدا تخمك و اسپرم از زوج مورد نظر گرفته مي شود و با كمك يكي از روش هاي كمك باروري مثل آي وي اف، جنين تشكيل مي شود، پس جنين تشكيل يافته ژنتيك مشابه پدر و مادر اصلي خود را دارد . سپس اگر جنين رشد كافي در محيط آزمايشگاه را داشت، در رحم شخص ديگري قرار مي گيرد. صاحب رحم جايگزين، مسئوليت دارد كه مراحل بارداري در طول نه ماه را سپري كند و در طول اين مدت مراقبت هاي مورد نياز براي حفظ و سلامت جنين را انجام دهد و بعد از تمام شدن دوران بارداري ؛ جنين را به پدر و مادر اصلي و ژنتيكي تحويل دهد. استفاده كردن از رحم جايگزين از نظرات پزشكي، روحي و قانوني  پيچيده است به همين دليل به مشاوره هاي مختلف پزشكي، قضائي و رواني طرفين نياز دارد. به علت پيچيدگي روش هاي رحم اجاره اي، از اين تكنيك در مراكز تخصصي ناباروري استفاده شده و انجام مي گيرد. فرد صاحب رحم جايگزين و زوجين بايد از نظر سلامت و بيماري هاي مربوط به مردان و زنان، بيماري عفوني و داخلي و رواني بررسي شده و در صورت سلامت جسمي و روحي ، آنها اجازه و توان كانديد بارداري با كمك رحم اجاره اي را دارند.

از طرفي بارداري با استفاده از رحم اجاره اي روشي دشوار بوده كه با پيچيدگي هاي عاطفي همراه خواهد بود. در صورتي كه شما رحم اجاره اي براي بارداري را انتخاب كرده ايد بايد حتما بدانيد كه مسير دشواري را انتخاب كرده ايد و در آن نيز بايد هزينه هاي زيادي بپردازيد و از طرفي بايد صبوري كنيد. شما در اين باره مي توانيد با مشاورين حقوقي مشورت كنيد كه او شما را به قوانيني كه در اين مورد است توجيه كند و بعد قراردادي را براي شما تنظيم كند.

 

شيوه، حكم شرعي و قيمت رحم اجاره اي

 

اگر كه جنين اهدايي در كار نباشد ابتدا لقاح آزمايشگاهي يا آي وي اف انجام  مي شود؛ چون ضروري است كه تخمك مادر و اسپرم در شرايط آزمايشگاهي تركيب شود سپس تخمك و اسپرم در شرايط آزمايشگاهي با هم تركيب مي شوند و لقاح صورت مي گيرد. بعد از آن انتقال جنين به رحم اجاره اي انجام خواهد گرفت. 

مراجع تقليد مختلف، نظرات متفاوتي در مورد استفاده از رحم جايگزين دارند، پس حكم شرعي بر اساس مرجع تقليد هر فرد خواهد بود و مشاورين حقوقي مراكز ناباروري نيز اطلاعات كافي در اين حيطه را در اختيار زوجين قرار مي دهند. نظرات بعضي مراجع تقليد به صورت زير است:

آيت الله العظمي خامنه اي: استفاده كردن از رحم اجاره اي في نفسه مشكلي ندارد ولي بايد حتما از انجام اعمال حرامي چون نگاه و لمس كردن اجتناب شود.

آيت الله العظمي مكارم شيرازي: در صورتي كه نطفه زن و شوهري خارج از رحم تشكيل شود و سپس در رحم فرد ديگري قرار داده شود اشكالي ندارد و از آنجايي كه ممكن خواهد بود كه لمس يا نگاه به نامحرم ايجاد شود، در شرايط بسيار ضروري استفاده كردن از رحم جايگزين امكان پذير است.

معمولا كساني كه حامل هستند، يا از نزديكان يا از طرف مراكز ناباروري معرفي مي شوند، پس قيمت رحم اجاره اي متفاوت خواهد بود و لذا كه قيمت رحم اجاره اي در اشخاص مختلف و با توجه كردن به شرايط، متفاوت است.​

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۲۴:۳۵ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی