مطلب آزاد
مطلب آزاد

مضرات آفتاب براي پوست

بيشتر مردم فكر مي كنند آفتاب سوختگي و ضررهاي آفتاب براي پوست فقط مخصوص فصل تابستان است، به همين دليل در پاييز و زمستان از ضد آفتاب استفاده نمي‌كنند. نور خورشيد معمولا خوشايند است اما پرتوهاي آن براي پوست مضر است. نور خورشيد اشعه‌ي فرابنفش پراكنده مي‌كند كه اشعه‌ي فرابنفش  (UVB) و اشعه‌ي فرابنفش (UVA) مشهورترين آنها هستند. اشعه‌ي UVB عامل آفتاب سوختگي است، اما اشعه‌ي UVA هنگام آفتاب گرفتن پوست را برنزه مي‌كنند. اين دو اشعه باعث پيري زودرس پوست مي شوند و ممكن است مشكلات جدي را ايجاد كند از جمله افزايش احتمال ابتلا به سرطان پوست. خوشبختانه، از مزاياي استفاده از ضد آفتاب اين است كه خطر ابتلا به بيماري‌هاي مرتبط با اشعه‌ي فرابنفش خورشيد را كاهش مي‌دهد.

 

مزاياي استفاده از ضد آفتاب

محافظت از اشعه ماوراء بنفش مضر

به دليل آنكه لايه اوزن در حال از بين رفتن است، همه افراد بيشتر از گذشته در معرض اشعه‌هاي خطرناك نور خورشيد قرار مي‌گيرند و از طرفي ديگر بدن هم به ميزان قابل توجه‌اي ويتامين D احتياج دارد كه توسط نور خورشيد اين نياز برطرف مي شود. كرم‌هاي ضد افتاب به گونه‌اي درست شده‌اند كه مانع از ورود اشعه‌هاي مضر به بدن مي‌شوند و از ايجاد اختلالات پوستي جلوگيري مي‌كنند.

 

جلوگيري از پيري پوست

همه دوست دارند كه پوستي جوان‌تر، شفاف‌تر و سالم‌تر داشته باشند و اين موضوع مي تواند يك دليل قانع كننده‌اي براي استفاده از كرم‌هاي ضد آفتاب باشد. كرم‌ ضد آفتاب پوست را در مقابل چروك و ايجاد خطوط نامتقارن و متقارن و همچنين پيري زودرس حفظ مي‌كند. افراد زير ۵۵ سال  كه از كرم ضد آفتاب استفاده مي‌كنند، علائم پيري و چروك در پوست آنها بسيار كمتر از افرادي است كه از كرم‌هاي ضد آفتاب استفاده نمي‌كنند.

 

 

كاهش چروك پوستي

 كرم‌هاي ضد آفتاب مي توانند از بروز ناراحتي‌ها و سوختگي هاي پوست صورت جلوگيري كنند. همچنين استفاده از كرم هاي ضد آفتاب پوست را در مقابل آسيب‌هاي ناشي از اشعه خورشيد و ايجاد آكنه حفظ كرده در نتيجه پوستي صاف و بدون چروكي خواهيد داشت. 

 



بهترين ضد آفتاب مناسب

ضد آفتاب فوراور همان محصولي است كه به دنبالش هستيد. اين لوسيون ضد آفتاب كه علم جديد را با مواد طبيعي در هم آميخته است، لوسيوني بسيار اثرگذار براي نرم كردن و مرطوب نمودن پوست است و از پوست شما در برابر آسيب هاي ناشي از نور خورشيد محافظت مي كند. لوسيون ضد آفتاب آلوئه، با برخورداري از عامل محافظت از خورشيد (SPF 30) مانع آسيب رساني اشعه هاي «يو وي آ» و «يو وي بي» مي شود و در عين حال، پوست را نرم مي كند. ضد آفتاب آلوئه كه از ژل غني شده و خالص آلوئه ساخته شده است، رطوبت طبيعي پوست را حفظ مي كند و از اين جهت، مرطوب كننده اي بسيار عالي است.

فناوري پيشرفته بكار رفته در اين كرم غني (فناوري نانو) براي مقاومت در برابر خورشيد، اين محصول را يك محصول قدرتمند و استثنايي تبديل ميكند. علاوه بر آن آلوئه ورا خالص كه از مزارع طبيعي و اختصاصي فوراور تهيه ميشود، پوست را تغذيه كرده و عمل رطوبت رساني را انجام ميدهد.

اين ضدآفتاب تركيبي پيشرفته شامل نانو ذرات اكسيد روي با پوشش دهي كامل است.اين كرم به راحتي مورد استفاده قرار ميگيرد و محافظت بسيار خوبي از پوست در برابر اشعه خورشيد دارد و بدون احساس چربي يا باقي ماندگي به راحتي پاك ميشوند.



امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۴۶:۲۱ ] [ زماني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
اطلاعات آهن،پروفيل،ورق،ليفتراك و بيل مكانيكي با توجه به نوسانات اخير در قيمت آهن، پروفيل و ورق و ديگر مصالح ساختماني بهترين راه، بررسي سايت هاي بروز و جمع آوري اطلاعات مورد نياز از طريق اين سايت ها است ما اين سايت ها را براي شما جمع آوري كرده ايم تا اصلاعات مور نياز خود را به صورت كامل و دقيق بتوانيد به دست آوريد. سايت اول : در اين بخش شما با انواع قيمت ميلگرد و آهن، حتي ميلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهيد شد. پس بهتر است مقاله اطلاعات آهن را به دقت مطالعه كنيد. سايت دوم: اين بخش قيمت تمامي پروفيل ها، نبشي ها و تسمه ها در انواع مخلف را ميتواند به شما ارائه دهد. برا يدريافت اطلاعات بيشتر متناسب با نوع نياز خود مقاله شاهين فلز سپاهان مطالع فرماييد. سايت سوم: اگر به دنبال جك پالت ها، جرثقيل هاي سقفي و نفر بر هستيد و يا حتي ليفتراك و استاكر پس اين سايت مي تواند براي خريدي بهتر به شما كمك كند. براي دريافت اطلاعات قيمتي و مطلبي بيشتر مقاله صنعت ماشين را مطالع فرماييد. سايت چهارم: افرادي كه در پروژه هاي مختلف ساختماني مشغول به كار هستند و به دنيال اجاره بيل مكانيكي به همراه امكانات جانبي عالي هستند پس بدون معطلي مقاله اجاره بيل مكانيكي را مطالع كنيد. سايت پنجم: انواه ورق ها از روغني و آجدار گرفته تا گالوانيزه،سياه، استيل و رنگي تمامي نياز شما براي خريد ورق در اين بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله ورق استيل را به دقت مطالع كنيد.
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی